MegaPilot Geplaatst: 27 december 2012 Rapport Geplaatst: 27 december 2012 Een stop-bord zonder STOP en eronder 'buckle up for safety'. Lijkt me dat deze tip verwijst naar de apocalyps en dat deze ons waarschuwt, dat we ons moeten klaarhouden.. Maar hé, ik zie ook maar wat ik wil zien hé. Bovenstaande is perfect mogelijk en dat steunt dan de theorie van mij en Cabyon.. WE NEED HELP! Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 27 december 2012 Rapport Geplaatst: 27 december 2012 Ik heb niet zo'n idee dat we dit oplossen voor de jaarwisseling. Reageren
Nyltje Geplaatst: 27 december 2012 Rapport Geplaatst: 27 december 2012 (bewerkt) Heel flauw! Dat betekent dat we niet moeten stoppen! We moeten doorgaan... Maarja denk wel dat 't zo is... Ik heb niet zo'n idee dat we dit oplossen voor de jaarwisseling. +1 Bewerkt: 27 december 2012 door nyltje Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 december 2012 Rapport Geplaatst: 27 december 2012 Tijd voor mijn geheime wapen: ZaroX! Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Zeg Vadertje Tijd, Is er nog bier? Je weet hoe ik ben als ik geen alcohol drink! Reageren
Cabyon Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Rood stopbord zonder "stop": we moeten gewoon doorgaan? Reageren
Rutger. Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Sorry MegaPilot, je geheime wapen is in de war! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 HERBEWAPENEN! Rood stopbord zonder "stop": we moeten gewoon doorgaan? Of mijn theorie over deze tip, dan klopt onze vorige theorie ook. Al ben ik bang dat we er volledig naast zitten.. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Een stop-bord zonder STOP en eronder 'buckle up for safety'. Lijkt me dat deze tip verwijst naar de apocalyps en dat deze ons waarschuwt, dat we ons moeten klaarhouden.. Ook het enige wat ik er bij kan verzinnen, maar volgens mij is Apocalypse (of een variant er op) niet het eigelijk wachtwoord maar eerder een woord dat er aan verwant is. Het is natuurlijk enkel mijn gevoel, maar het lijkt me anders zo "makkelijk" :3 Reageren
Cabyon Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 (bewerkt) Apocalypse heeft 10 letters... Maar die 9 + die 1 dollar maakt het weer 10! Wait.. de Zwitserse vlag, Audi, Schalke 04 > Duits. Wat als we apocalypse Duits moeten schrijven, nl. ''Apokalypse''? Bewerkt: 28 december 2012 door Cabyon Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Maar dan eerder als ApOk@lypsE? Of iets gelijkaardig... :3 Reageren
Cabyon Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Maar dan eerder als ApOk@lypsE? Of iets gelijkaardig... :3 Ja, ik denk dat het wel zoiets is als PatrickW. Dan hebben we dus @pok@lypsE. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Vergeet de grote "O" (O + Mijter) niet en wie zegt dat er meer dan 1 apenstaartje is? Dus dan kan het ApOk@lypsE of @pOk@lypsE zijn. Als we nu eens met een grote groep elk een van die varianten insturen? Reageren
Cabyon Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 (bewerkt) Vergeet de grote "O" (O + Mijter) niet en wie zegt dat er meer dan 1 apenstaartje is? Dus dan kan het ApOk@lypsE of @pOk@lypsE zijn. Als we nu eens met een grote groep elk een van die varianten insturen? Die twee S-en he.. Is het dan niet zoiets ApOk@lyp§E? Bewerkt: 28 december 2012 door Cabyon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.