Jump to content

[OV] Einde der Tijden - Apocalypse Cafe

Recommended Posts

Geplaatst:

dat paragraafteken vind ik weer wat ver gezocht. Vergeet niet dat 1 dollar korter kan worden geschreven als 1$ Dat kan nog een andere schrijfwijze opleveren

• Reacties 320
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

66

• Bierbuikje

35

• Nyltje

25

• Phoenyxar

23

Geplaatst: (bewerkt)

Die S kan natuurlijk ook het $-teken zijn. Eh ja, want met fantasie kun je toch een beetje maken dat 1 +s = $?

Bewerkt: door Cabyon
Geplaatst:

"Buckle up for safety, Christmas is coming!"

Nee, Cabby, gewoon nee.

Maar de "$" is natuurlijk ook nog wel belangrijk, we zijn zeker ergens aan het overkijken... Want als het de bedoeling is om de "S" als "$" te schrijven, wat is dan de betekenis van de hoogstaande "s"-afbeelding? Betekent dat dat we de "s" als hoofdletter moeten schrijven en dat het 1 Dollar-biljet de extra letter betekent? I dunno :cab:

Geplaatst: (bewerkt)

Wat ik me nog steeds afvraag is wat de Audi A4 wilt zeggen. Link naar Duits of dat de 4de letter een A moet zijn? In beide gevallen zitten we vast.

Update: We zitten op het Duitse spoor. Kerstman in Duits is te lang(Christkind). Kerstmis in Duits is Weihnacht.

We1hn@chT is helaas NIET het wachtwoord.

Update 2: Cabyon heeft zijn eigen theorie over de O met de mijter. Is het niet simpelweg een ô, een o met een hoedje op? ;)

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Geweldig, dan mogen we ondertussen al 8 verschillende varianten insturen, de "s", de "o" en de "A" zijn struikelblokken => 8 combinaties

Kom jongens, verzamelen, afspreken en inzenden die handel! :D

Het is hoogstwaarschijnlijk toch niet juist :3

Geplaatst:

Dus dan kan het ApOk@lypsE of @pOk@lypsE zijn.

Omdat dit het Apocalypse Cafe is, dit draait rond het einde van de wereld etc...

Ik zou toch haast denken dat het wachtwoord apokalypse, op wat voor manier dan ook geschreven, me wel te binnen zou zijn geschoten bij het dagelijks binnenwandelen van het Apocalypse Cafe. Denk ik. Hoop ik.

Kunnen we niet de 1ste en de laatste letter van het wachtwoord krijgen? :$

Tja, als ik me die kon herinneren, had je ze natuurlijk van me gekregen! :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...