thebig Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 dat paragraafteken vind ik weer wat ver gezocht. Vergeet niet dat 1 dollar korter kan worden geschreven als 1$ Dat kan nog een andere schrijfwijze opleveren Reageren
Cabyon Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 (bewerkt) Die S kan natuurlijk ook het $-teken zijn. Eh ja, want met fantasie kun je toch een beetje maken dat 1 +s = $? Bewerkt: 28 december 2012 door Cabyon Reageren
Nyltje Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Waarom denken we eigenlijk aan apocalypse? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Omdat dit het Apocalypse Cafe is, dit draait rond het einde van de wereld etc... Reageren
Cabyon Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Het kan natuurlijk ook 'Christmas' zijn. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Chr1Stm@S is het iig niet. Reageren
Nyltje Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 (bewerkt) Maar is er een hint dat het apocalypse is? Ow ja tuurlijk, de kerstman... Bewerkt: 28 december 2012 door nyltje Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 "Buckle up for safety, Christmas is coming!" Nee, Cabby, gewoon nee. Maar de "$" is natuurlijk ook nog wel belangrijk, we zijn zeker ergens aan het overkijken... Want als het de bedoeling is om de "S" als "$" te schrijven, wat is dan de betekenis van de hoogstaande "s"-afbeelding? Betekent dat dat we de "s" als hoofdletter moeten schrijven en dat het 1 Dollar-biljet de extra letter betekent? I dunno Reageren
Nyltje Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 (bewerkt) S, $ en §. Dit heeft zekerweten iets met elkaar te maken. Bewerkt: 28 december 2012 door nyltje Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 (bewerkt) Wat ik me nog steeds afvraag is wat de Audi A4 wilt zeggen. Link naar Duits of dat de 4de letter een A moet zijn? In beide gevallen zitten we vast. Update: We zitten op het Duitse spoor. Kerstman in Duits is te lang(Christkind). Kerstmis in Duits is Weihnacht. We1hn@chT is helaas NIET het wachtwoord. Update 2: Cabyon heeft zijn eigen theorie over de O met de mijter. Is het niet simpelweg een ô, een o met een hoedje op? Bewerkt: 28 december 2012 door MegaPilot Reageren
Cabyon Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Is die mijter met die o niet gewoon een ô ? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Geweldig, dan mogen we ondertussen al 8 verschillende varianten insturen, de "s", de "o" en de "A" zijn struikelblokken => 8 combinaties Kom jongens, verzamelen, afspreken en inzenden die handel! Het is hoogstwaarschijnlijk toch niet juist :3 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Kunnen we niet de 1ste en de laatste letter van het wachtwoord krijgen? :$ Reageren
Vadertje Tijd Geplaatst: 28 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Dus dan kan het ApOk@lypsE of @pOk@lypsE zijn. Omdat dit het Apocalypse Cafe is, dit draait rond het einde van de wereld etc... Ik zou toch haast denken dat het wachtwoord apokalypse, op wat voor manier dan ook geschreven, me wel te binnen zou zijn geschoten bij het dagelijks binnenwandelen van het Apocalypse Cafe. Denk ik. Hoop ik. Kunnen we niet de 1ste en de laatste letter van het wachtwoord krijgen? :$ Tja, als ik me die kon herinneren, had je ze natuurlijk van me gekregen! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Cabyon en MegaPilot staan nergens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.