Phoenyxar Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 (bewerkt) Ik zou toch haast denken dat het wachtwoord apokalypse, op wat voor manier dan ook geschreven, me wel te binnen zou zijn geschoten bij het dagelijks binnenwandelen van het Apocalypse Cafe. Denk ik. Hoop ik. Maar wij moeten alle mogelijkheden open laten, zelfs de meest idiote en voordehandliggende antwoorden. Het feit dat u het wachtwoord al eens bent kwijtgeraakt is daarom genoeg voor ons @MP: iedereen was deze richting aan het uitkijken, niemand heeft dus iets zinnigs Bewerkt: 28 december 2012 door Phoenyxar Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Ik dacht ook al dat het apocalypse zou zijn Maargoed, Vadertje Tijd heeft het over apokalypse met de k, wij over apocalypse met een c Reageren
SpacyColours Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 (bewerkt) Hier stond niks gewoon een leeg stuk leegte Maar laten we MegaPilot maar gewoon vastbinden voor ieders veiligheid. Alleen dan kunnen we verder Bewerkt: 28 december 2012 door SpacyColours Reageren
Megadreams Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Als er dan toch opnieuw begonnen moet worden, even alles op een rijtje zetten wat ik uit elke tip kan halen: 1. Kerstman, wachtwoord gaat over kerstmis? 2. Er staat "23", nee dat zal vast de lengte niet zijn. Maar het 23e woord in het alfabet. Namelijk de letter W. 3. Cijfer 9, lengte van het woord. Die finish staat er trouwens niet helemaal op. Het kan ermee te maken hebben, of ook niet. 4. Epilepsiewaarschuwing van de sims. Geen idee waarover dit gaat. 5. De letter S, wellicht hoofdletter komt voor in het woord. 6. Audi, A4, de letter A staat op de 4de plaats. 7. Er staat een t-shirt, maar ook met o.a. Dit zou betekenen dat wat er op dit t-shirt staat zou moeten voorkomen in het woord? Of in ieder geval waaraan het gerelateerd is. 8. One dollar, één dollar. Het staat er helemaal op, het kan ermee te maken hebben of niet. Diegene op de dollar kan er ook mee te maken hebben, dat weet ik niet. 9. De letter O met de mijter van sinterklaas. Voorlopig zie ik geen verband. 10. PatrickW, kan de schrijfwijzen zijn, of staan als "baas". Wellicht hadden ze bij die 2de dan eerder aan Big Boss gedacht? 11. Apenstaartje, aparte schrijfwijze voor de A. Gewoon simpel denken, dat is het. 12. Kruis, de mijter had ook een kruis. Religie?? 13. Stopbord zonder de stop, rood met wit (de rand). De kleuren van kerstmis! Waarom die "Buckle up for" er staat weet ik ook niet. Gewoon simpel denken nu. Zover ik kon afleiden van vorig jaar moet je de tips simpel benaderen en zo samenvoegen. Hoe? Geen idee... P.S: Jullie hadden natuurlijk al veel meer gedaan dan mij. Maar omdat we met een dood spoor zitten... back to basic! Reageren
Faenty. Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Mischien weet vadertje tijd ooit nog welke tip voor schrijfwijze was en welke tip voor he wachtwoord Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Let's give it a try. We zien een hand met een horloge er rond. Dit wil zeggen: haast je, er is geen tijd, niet veel tijd meer over,...Verwijzing naar einde van de wereld? Graag jullie visie, verder dan dit kom ik niet. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Het is kwart over 6. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Denk je dat dat iets met het wachtwoord te maken heeft? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Ik heb geen flauw benul waar wel en waar niet op te letten. Reageren
PrioX Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Dit is echt moeilijk... Ik zit nu al dagen op die kalander te kijken en ik kan gewoon geen verband zien. Alleen de laatste twee samen doen me denken aan een stopwatch, eventueel een Zweeds? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 (bewerkt) Stop is weggestopt, misschien moeten we een deel van het woord weglaten? Zwitserland + horloge = Swatch Stop + horloge = stopwatch Of is de horloge een verwijzing naar Casio, die naast rekenmachines ook bekend staat om zijn horloges? Bewerkt: 28 december 2012 door _Night-Men_ Reageren
Basssss Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Naja, het was leuk om jullie gekend te hebben, jongens. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Geplaatst: 29 december 2012 Geweldig, dan mogen we ondertussen al 8 verschillende varianten insturen, de "s", de "o" en de "A" zijn struikelblokken => 8 combinaties Kom jongens, verzamelen, afspreken en inzenden die handel! Het is hoogstwaarschijnlijk toch niet juist :3 Ik ga het nog even vervelender maken. Nummer 9 van de atletiekbaan. Is iedereen het alweer vergeten? London 2012, 100m sprintde enige olympische sport die er toe doet, en wie start er op baan 9? Nee, niet superheld Bolt, maar onze eigen immer positieve Churanday Martina. Van Curaçao, en warempel mijnheer Ninja, moeten we zowaar rekening gaan houden met een cedille in het wachtwoord? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Geplaatst: 29 december 2012 Naja, het was leuk om jullie gekend te hebben, jongens. Ik denk dat we ons maar moeten opmaken voor een totale apocalypse. Ik had daar al een topicje over gemaakt en aangezien de vorige achteraf gezien niet heeft plaatsgevonden heb ik hem maar geüpdate naar de komende apocalypse. Reageren
jobator Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Geplaatst: 29 december 2012 BIER BIER BIER We gaan toch ten onder nu en een kapitein verlaat nooit zijn stzinkende schip Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.