Jump to content

[OV] Einde der Tijden - Apocalypse Cafe

Recommended Posts

Geplaatst:

Mischien weet vadertje tijd ooit nog welke tip voor schrijfwijze was en welke tip voor he wachtwoord

Ik vrees dat ik je daarin teleur moet stellen...

Het is kwart over 6.

Vijf voor twaalf bijna! Figuurlijk dan. Maar wel de hoogste tijd om dat wachtwoord eens te achterhalen. Kom op mensen, jullie kunnen het!

Naja, het was leuk om jullie gekend te hebben, jongens. :{

Niet opgeven nu :(

• Reacties 320
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

66

• Bierbuikje

35

• Nyltje

25

• Phoenyxar

23

Geplaatst: (bewerkt)

Niet opgeven nu :(

Daar is het nu te laat voor. :7 Tenzij er in ons krakersgroepje plots iemand een geniale ingeving krijgt, zie ik dit wachtwoord niet opgelost worden..:(

Bewerkt: door MegaPilot

De eerste die het echte wachtwoord vindt of het opstuurt? Ik doe eigelijk enkel voor de leut en de groepssfeer mee, heb al een nieuwe muismat, een tweede zou maar stof vangen. We zijn in ieder geval goed bezig, nog even en misschien hebben we het wel :D

Bewerkt: door Phoenyxar

De eerste die het echte wachtwoord vindt of het opstuurt? Ik doe eigelijk enkel voor de leut en de groepssfeer mee, heb al een nieuwe muismat, een tweede zou maar stof vangen. We zijn in ieder geval goed bezig, nog even en misschien hebben we het wel :D

De eerste die daar post in dat forum. :puh: Je mag je muismat altijd weggeven mocht jij het zijn, als ik het vind doe ik dat waarschijnlijk ook.

Bewerkt: door MegaPilot

• #24 - O met kruis erboven --> kan ð zijn:
    eth.gif
  • #24 - Verticaal spiegelen --> Vrouwensymbool --> (heilige) vrouw?
  • #19, #20 & #23 - In de Sims wordt als betaalmiddel de Simoleon gebruikt, aangegeven met het paragraaf-symbooltje: §. Kan wijzen op dubbele-S tekentje (§ symbool), op meerdere S'en in het wachtwoord ($ en §), of gewoon de connectie met geld (#19 meets #23)
  • #20, #22 & #28 - Logo van Schalke, S staat daar bovenop, net als bij plaatje #20, waar '04' is weggelaten. "Stop" in stopbord wordt ook weggelaten. Anders "top weglaten": stop - top = S, S + watch = Swatch = #27+#29
  • Wachtwoord: stopwatch? Patroon:
    13yjq4h.png
    Kruis op mijter = T Lees van boven naar beneden naar rechts --> S + To + ? + Watch. In plaats van "Stop" iets anders dat met S begint en op Watch eindigt?
  • #25, #26 - W van PatrickW = hoofdletter. --> stopWatch? Apenstaartje --> @ --> stopW@tch
  • #17 & #21 - Omdraaien --> hct@WpoT$: 4e letter = A

Wat wij tot nu toe hebben. :)

Bewerkt: door SpacyColours

Commando, commando. Je ziet toch duidelijk door de verticale lijnen met mooie hoeken keer de wortel van 7 - 3 en dan de pastel door de geografische vorm die dingen. :)

Zo zie ik in dit een konijn die met olifanten aan het jongleren is. :)

detail%20grijze%20vlek%20002.jpg

Bewerkt: door nyltje
Geplaatst:

Krakersteam zit helaas vast bij de schrijfwijze van stopwatch. Post een gekke schrijfwijze en wij hebben ze waarschijnlijk geprobeerd..:clown:

Ik heb dat woord met verschillende o's, t's, hoofdletters geprobeerd, maar niets mocht baten... Nog een keer proberen :puh:

Proost! :beer:

(waar vind ik smileys in de mobiele versie van gtaforum.nl?)

Bewerkt: door _Night-Men_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...