Vadertje Tijd Geplaatst: 29 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2012 Mischien weet vadertje tijd ooit nog welke tip voor schrijfwijze was en welke tip voor he wachtwoord Ik vrees dat ik je daarin teleur moet stellen... Het is kwart over 6. Vijf voor twaalf bijna! Figuurlijk dan. Maar wel de hoogste tijd om dat wachtwoord eens te achterhalen. Kom op mensen, jullie kunnen het! Naja, het was leuk om jullie gekend te hebben, jongens. Niet opgeven nu Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Geplaatst: 29 december 2012 (bewerkt) Niet opgeven nu Daar is het nu te laat voor. Tenzij er in ons krakersgroepje plots iemand een geniale ingeving krijgt, zie ik dit wachtwoord niet opgelost worden.. Bewerkt: 29 december 2012 door MegaPilot Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Geplaatst: 29 december 2012 En wat als ons krakergroepje het vind? Wie mag het dan insturen en de muismat opeisen? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Geplaatst: 29 december 2012 En wat als ons krakergroepje het vind? Wie mag het dan insturen en de muismat opeisen? Recht van de eerste. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Geplaatst: 29 december 2012 (bewerkt) De eerste die het echte wachtwoord vindt of het opstuurt? Ik doe eigelijk enkel voor de leut en de groepssfeer mee, heb al een nieuwe muismat, een tweede zou maar stof vangen. We zijn in ieder geval goed bezig, nog even en misschien hebben we het wel Bewerkt: 29 december 2012 door Phoenyxar Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Geplaatst: 29 december 2012 (bewerkt) De eerste die het echte wachtwoord vindt of het opstuurt? Ik doe eigelijk enkel voor de leut en de groepssfeer mee, heb al een nieuwe muismat, een tweede zou maar stof vangen. We zijn in ieder geval goed bezig, nog even en misschien hebben we het wel De eerste die daar post in dat forum. Je mag je muismat altijd weggeven mocht jij het zijn, als ik het vind doe ik dat waarschijnlijk ook. Bewerkt: 29 december 2012 door MegaPilot Reageren
SpacyColours Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Geplaatst: 29 december 2012 (bewerkt) #24 - O met kruis erboven --> kan ð zijn: #24 - Verticaal spiegelen --> Vrouwensymbool --> (heilige) vrouw? #19, #20 & #23 - In de Sims wordt als betaalmiddel de Simoleon gebruikt, aangegeven met het paragraaf-symbooltje: §. Kan wijzen op dubbele-S tekentje (§ symbool), op meerdere S'en in het wachtwoord ($ en §), of gewoon de connectie met geld (#19 meets #23) #20, #22 & #28 - Logo van Schalke, S staat daar bovenop, net als bij plaatje #20, waar '04' is weggelaten. "Stop" in stopbord wordt ook weggelaten. Anders "top weglaten": stop - top = S, S + watch = Swatch = #27+#29 Wachtwoord: stopwatch? Patroon:Kruis op mijter = T Lees van boven naar beneden naar rechts --> S + To + ? + Watch. In plaats van "Stop" iets anders dat met S begint en op Watch eindigt? #25, #26 - W van PatrickW = hoofdletter. --> stopWatch? Apenstaartje --> @ --> stopW@tch #17 & #21 - Omdraaien --> hct@WpoT$: 4e letter = A Wat wij tot nu toe hebben. Bewerkt: 29 december 2012 door SpacyColours Reageren
Nyltje Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Geplaatst: 29 december 2012 (bewerkt) Spacy Die alles overzichtelijk samenvat. ! Bewerkt: 29 december 2012 door nyltje Reageren
commando Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Geplaatst: 29 december 2012 Wat mensen toch niet kunnen ratelen, en iets in niets kunnen zien zeg... Dat verbaast me nog steeds Reageren
Nyltje Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Geplaatst: 29 december 2012 (bewerkt) Commando, commando. Je ziet toch duidelijk door de verticale lijnen met mooie hoeken keer de wortel van 7 - 3 en dan de pastel door de geografische vorm die dingen. Zo zie ik in dit een konijn die met olifanten aan het jongleren is. Bewerkt: 29 december 2012 door nyltje Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Geplaatst: 29 december 2012 Het kan niet anders of we zitten juist met onze laatste theorie, krakers. Wat zien we in godsnaam over het hoofd? :S Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Geplaatst: 29 december 2012 Hoe voorspelbaar, een stopwatch -_- Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Geplaatst: 29 december 2012 Krakersteam zit helaas vast bij de schrijfwijze van stopwatch. Post een gekke schrijfwijze en wij hebben ze waarschijnlijk geprobeerd.. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Geplaatst: 29 december 2012 (bewerkt) Ik heb dat woord met verschillende o's, t's, hoofdletters geprobeerd, maar niets mocht baten... Nog een keer proberen Proost! :beer: (waar vind ik smileys in de mobiele versie van gtaforum.nl?) Bewerkt: 29 december 2012 door _Night-Men_ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.