MegaPilot Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Krijgen we nu het wachtwoord te horen? De lol is er toch vanaf. Reageren
PrioX Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 (bewerkt) Pff, kunnen we toch met een gerust hart het nieuwe jaar in. Gefeliciteerd Kai! Ik was het bijna vergeten, maar door de reactie onder me schiet het me het ineens te binnen dat het super georganiseerd is. Een leuk frustrerend waterdicht spel. Bewerkt: 30 december 2012 door PrioXCoMBo Reageren
Cabyon Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Ik wil trouwens ook de organisatoren en natuurlijk Vadertje Tijd bedanken voor het opzetten van dit spel, vond het erg leuk, en volgend jaar zeker weer! Reageren
Rutger. Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Gefeliciteerd Kai! Was weer lekker frustrerend! Erg leuk gedaan weer, +1 voor de organisatie. Reageren
thebig Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 (bewerkt) Verdraaid, ik was net klaar met het bouwen van mijn schuilkelder! Nu ja, toch mooi gedaan. En zeg eens: heeft Vadertje Tijd een mooi klokkenspel? Bewerkt: 30 december 2012 door thebig Reageren
SpacyColours Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Ik was nog niet eens toegekomen aan het uitproberen van wachtwoorden. Kan je de tijd anders een aantal uur terugzetten, misschien ben ik dan wel de eerste? Anyway, het was weer een leuke wedstrijd en goed gedaan iedereen, met in het bijzonder Kai-Shockwave! Reageren
Nyltje Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Waar staat dat Kai het goed heeft? Reageren
Vadertje Tijd Geplaatst: 30 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2012 I SAVED THE WORLD Kai-ShockWave, ik heb u al persoonlijk bedankt, maar bij dezen ook nog openbare eer: u bent een held! Kai-ShockWave, redder van de wereld, onze messias! Krijgen we nu het wachtwoord te horen? De lol is er toch vanaf. Nee. Ik wil graag nog even zien hoe goed mijn Remember Calendar is en of de laatste tip de rest van de leden zou hebben geholpen bij het vinden van het wachtwoord. Dat stelt me namelijk gerust, mocht ik het in de toekomst ooit zonder het unieke talent van Kai-ShockWave moeten stellen. Reageren
PrioX Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Heeft iemand StopSwatch als wachtwoord geprobeerd met de lettercombinaties die mogelijk zijn? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Geen 'proficiat Kai' van mijn kant gezien het feit wij ook geen bedankje kregen. /bitter Reageren
PatrickW Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Bedankt kai, en iedereen die door z'n input heeft bijgedragen aan het redden van de wereld. Reageren
Megadreams Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Gefeliciteerd met het vinden van het wachtwoord Kai! Ook al de rest die eraan heeft bijgedragen natuurlijk. Reageren
commando Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Zo... en weer een probleem à la 'de wereld vergaat' de wereld uit... nou, eventjes een bedankje en dan ga ik weer in mn hangmat liggen hoor... Kai, bedankt voor het redden van de wereld! ( show off ) Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Gefeliciteerd Kai! Toppur Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.