PatrickW Geplaatst: 15 december 2012 Rapport Geplaatst: 15 december 2012 Leden van GTAForum, @Vadertje Tijd heeft jullie hulp nodig! Hij zit nog veel dieper in de problemen dan de @Kerstman vorig jaar, want als hij niet snel geholpen wordt, komt er helemaal geen jaar 2013. Zijn Grote Klokkenspel waar hij het nieuwe jaar in moet stellen zit namelijk op slot, en Vadertje Tijd is het wachtwoord kwijt. Lees hier hoe je hem kunt helpen, én wat er te winnen valt. Want Vadertje Tijd is een goede vriend van de Kerstman, die weer een goede vriend is van @Joriz, en laatstgenoemde heeft dan ook een mooie GTAGames.nl-muismat beschikbaar gesteld voor de persoon die Vadertje Tijd aan het wachtwoord helpt. Dus, help Vadertje Tijd en de gehele mensheid en zorg voor een nieuw jaar! (@Flitskikker en @NandroDavids zijn evenals vorig jaar gevraagd om alles een beetje in goede banen te leiden. Vadertje Tijd heeft zelf namelijk weinig verstand van modereren op een forum.) Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 december 2012 Rapport Geplaatst: 15 december 2012 Top weer, jongens! Ben zeer benieuwd hoe de leden het dit jaar doen! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 december 2012 Rapport Geplaatst: 15 december 2012 Dit is wel een zeer toepasselijk en origineel eindejaarsspel, niet dat ik hier dan zo goed in ben, maar het is wel altijd leuk om even te nadenken Reageren
BoerTijger Geplaatst: 15 december 2012 Rapport Geplaatst: 15 december 2012 Erg leuk idee! Ik ben van partij Reageren
SpacyColours Geplaatst: 15 december 2012 Rapport Geplaatst: 15 december 2012 (bewerkt) Haha, geweldig dit. Het Grote Klokkenspel. Ik help u met alle liefde, Vadertje Tijd! Bewerkt: 15 december 2012 door SpacyColours Reageren
Nyltje Geplaatst: 15 december 2012 Rapport Geplaatst: 15 december 2012 Ik keek net naar Echt waar... Tijl had ook een groot klokkenspel... Het lijkt me een leuk spel en doe zeker mee, ben er niet goed in maar niet geschoten is altijd mis! Reageren
PrioX Geplaatst: 15 december 2012 Rapport Geplaatst: 15 december 2012 Leuk dat het ieder jaar weer terugkeert en dit jaar ook nog eens met een origineel thema. Ik zal dit jaar ook eens proberen een steentje bij te dragen om het o zo grote klokkenspel te openen. Reageren
Basssss Geplaatst: 15 december 2012 Rapport Geplaatst: 15 december 2012 Leuk dat er weer een verhaal is! Ik was stiekem al vergeten dat dit de afgelopen jaren ook gedaan werd. :$ Ik ben benieuwd! Reageren
Die Hard Geplaatst: 15 december 2012 Rapport Geplaatst: 15 december 2012 Vadertje Tijd's Grote Klokkenspel zit op slot.. Wat jammer nou voor 'm, dat worden geen nachtelijke avontuurtjes meer. Leuke actie jongens! Reageren
Thundercover Geplaatst: 15 december 2012 Rapport Geplaatst: 15 december 2012 Erg leuk concept! Hopelijk wordt het wachtwoord op tijd geraden, anders worden dit onze laatste kerstdagen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 december 2012 Rapport Geplaatst: 16 december 2012 Leuk initiatief, jammer genoeg suck ik voor dood in dit soort dingen.. Reageren
thebig Geplaatst: 16 december 2012 Rapport Geplaatst: 16 december 2012 (bewerkt) We hebben slechts 5 dagen. Ik denk dat ik me full time ga bezighouden met dit ipv mijn examens, anders hebben die toch geen nut. Zie net dat het tot 31 december is. Is tegen dan de wereld alsnog niet ten einde? Of duurt de apocalyps precies 10 dagen? Bewerkt: 16 december 2012 door thebig Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 december 2012 Rapport Geplaatst: 16 december 2012 (bewerkt) *voor de 500ste keer* Waar is dat klokkenspel forum? Bewerkt: 16 december 2012 door MegaPilot Reageren
PatrickW Geplaatst: 16 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2012 *voor de 500ste keer* Waar is dat klokkenspel forum? Het is een subforum van"het einde der tijden" forum. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.