Jump to content

kan geen gta iv spelen


luukhardcore11

Recommended Posts

Bij mij doet gta iv het niet ik heb alles geprobeerd om te zorgen dat ie het wel doet maar het lukt niet.

dus ik wil GTA IV omruilen voor GTA IV liberty-city-stories doet deze game het dan wel of gebeurt er het zelfde.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sammie_GTA

    29

  • luukhardcore111

    25

  • luukhardcore11

    14

  • Hanneswasco

    5

Eerst: GTA IV Liberty City Stories bestaat niet, je bedoelt wellicht GTA Episodes from Liberty City

De kans is groot als GTA IV niet werkt op je computer dat EfLC dat ook niet zal doen. Maar wat gebeurt er dan als je probeert te spelen? Of krijg je het niet geïnstalleerd? Want je geeft nogal weinig informatie over je probleem :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst: GTA IV Liberty City Stories bestaat niet, je bedoelt wellicht GTA Episodes from Liberty City

De kans is groot als GTA IV niet werkt op je computer dat EfLC dat ook niet zal doen. Maar wat gebeurt er dan als je probeert te spelen? Of krijg je het niet geïnstalleerd? Want je geeft nogal weinig informatie over je probleem :puh:

ik kom nog op social club maar als ik op play druk gebeurt er niks ik heb patches geprobeerd xlive ofo er in gezet maar hij doet het gewoon niet

en ik kan gta iv spelen zegt zo'n proggrama

>>> Door Hanneswasco: Alweer je berichten samengevoegd, zie je inbox.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Je hoeft hiervoor echt geen nieuw topic aan te maken, luukhardcore. Je ziet dat er dan verwarring ontstaat aangezien Phoenyxar vraagt naar je probleem, terwijl dat in je oude topic al in het lang en breed uitgelegd geweest is. Ik heb de topics voor je samengevoegd.

Maar goed, om te antwoorden op je vraag: of GTA IV: Episodes From Liberty City wel zal werken dat kunnen wij ook niet zeggen, normaal gezien zou GTA IV ook moeten werken maar dat doet het blijkbaar niet. Als de winkel het toelaat om GTA IV om te ruilen dan kan je het uiteraard proberen. Ik heb zo'n vermoeden dat je geen missies speelt, maar liever gewoon wat rondkloot in het spel? In dat geval is Episodes From Liberty City toch leuker en zal je het niet betreuren. Speel je toch liever missies dan raad ik je aan om GTA IV te houden.

Link to comment
Delen op andere websites

De videokaart is inderdaad niet meer één van de nieuwste, maar die moet GTA IV zeker nog aan kunnen. Ook de rest van je computer is in orde, dus daar mag het niet aan liggen.

Als je XLiveless geïnstalleerd hebt, voer je dan LaunchGTAIV.exe (als administrator) uit? Dit bestand is te vinden in je GTA IV map (zelfde map waar je XLiveless geplaatst hebt).

Je kan ook eens proberen om een commandline te gebruiken waarbij je het spel start in de laagste grafische instellingen. Meer info over commandlines vind je hier, en ik heb het over -safemode. knipoog.gif

Nou, volgens mij heeft ie te weinig geheugen. ;)

Je hebt een 64-bit Windows 7. Je hebt maar 2 GB geheugen. Voor een 64-bits Windows 7 heb je minimaal 2 GB geheugen nodig om het goed te laten werken. Volgens mij weet ik al waarom GTA IV niet start. Veel te weinig geheugen.

Windows heeft die 2 GB al in gebruik, dus blijft er niks van over.

Mogelijke oplossing: Meer RAM. 2 GB erbijdoen is genoeg. :)

Bewerkt: door Sammie_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Daarmee kan je nog geeneens Office mee gebruiken :(

Overdrijven is ook een vak

Ik had hiervoor ook Windows 7 64bit met 2 gb werkgeheugen, maar kon er gewoon dingen mee draaien

Kon zelfs gewoon de besturings programma's draaien voor m'n Lasers.. ;)

Dus wat je zegt klopt niet helemaal

Link to comment
Delen op andere websites

Door deze te kopen in de plaatselijke computer zaak, of te bestellen via internet.

Gewoon vragen naar ram geheugen.

Je krijgt dan geheugenbank(jes) die weer binnenin je pc passen, hoe je die kan plaatsen kun je weer even googelen, zo moeilijk is het allemaal niet.

Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...