luukhardcore11 Geplaatst: 28 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2012 ik had rockstargames gebeld en die zijden ook dat ik te weinig RAM-gegeugen had
S.Knoop Geplaatst: 31 december 2012 Rapport Geplaatst: 31 december 2012 Ga niks aan windows zelf doen, daar ligt het niet aan. Probeer eens te herinstalleren via setupbestand en niet via auto-install. En DirectX op GTA-schijf even apart installeren. Dat is meestal het probleem.
xoex23 Geplaatst: 31 december 2012 Rapport Geplaatst: 31 december 2012 S.Knoop, heb je het topic niet gelezen? Zijn oplossing is waarschijnlijk meer ram geheugen bij prikken. Ik denk dat je oplossing dus niet echt werkt, en als hij R* heeft gebeld, en die geven het al aan, dan zal dat het probleem denk ik niet verhelpen
luukhardcore111 Geplaatst: 31 december 2012 Rapport Geplaatst: 31 december 2012 ik heb nieuw ram geheugen gekocht alleen het past niet
Djmaddox Geplaatst: 1 januari 2013 Rapport Geplaatst: 1 januari 2013 prober het ram geheugen er ander som in te stoppen, mischien past het dan wel
xoex23 Geplaatst: 1 januari 2013 Rapport Geplaatst: 1 januari 2013 ik heb nieuw ram geheugen gekocht alleen het past niet Even een vraagje tussen door, wat voor ramgeheugen precies? er zijn verschillende types, als je het nieuw gekocht hebt denk ik dat je DDR3 hebt. Zoals hier boven aangegeven, doe het er eens andersom in. Daarnaast zitten er soms kleine klemmen waar je het ram geheugen in doet, kijk eens of die er zijn. Als ze er zijn, open duwen met je duim of andere vinger, en dan zou je het moeten kunnen plaatsen.
Sammie_GTA Geplaatst: 1 januari 2013 Rapport Geplaatst: 1 januari 2013 Jouw moederbord ondersteunt geen DDR3 geheugen. Je moet DDR2 geheugen hebben.
luukhardcore111 Geplaatst: 1 januari 2013 Rapport Geplaatst: 1 januari 2013 ik heb het geheugen geprobeert om te draaien, maar aan de bovenkant is het dikker dus hij past niet
Sammie_GTA Geplaatst: 1 januari 2013 Rapport Geplaatst: 1 januari 2013 Het type geheugen. Heb je het doosje nog?
luukhardcore111 Geplaatst: 1 januari 2013 Rapport Geplaatst: 1 januari 2013 ik kreeg er geen doosje bij hoe weet ik welke ik heb? dit staat er op SM12872RDDR8H2BGIC >>> Door Hanneswasco: Tripplepost samengevoegd.<<<
Sammie_GTA Geplaatst: 1 januari 2013 Rapport Geplaatst: 1 januari 2013 Triple post... Waar heb je dit gekocht en wanneer? Als ik dit opzoek op Google kom ik uit op RAM uit 2004...
Sammie_GTA Geplaatst: 1 januari 2013 Rapport Geplaatst: 1 januari 2013 Dat je drie keer iets achter elkaar post zoals je net deed. Deze berichten worden door een moderator of administrator samengevoegd. Als je teveel dubbel/tripleposts (of meer) doet kan je een PB van een moderator/administrator ontvangen of zelfs een waarschuwing.
Recommended Posts