Jump to content

Halo 4


Sjaakswabber

Recommended Posts

Ontwikkelaar:343 industries

Uitgever:Microsoft

Genre:First Person Shooter

Platforms:Xbox 360

Release:6 November

Demo:Nee

Website: Insidegamer.nl

Halo 4 is de start van een nieuwe saga in de populaire serie sciencefiction-games. Het is de eerste game in de first-person-shooter-franchise die niet wordt ontwikkeld door Bungie, maar door de speciaal voor Halo opgerichte studio 343 Industries.

De Xbox 360-game speelt zich vijf jaar na de gebeurtenissen in Halo 3 af. Master Chief en de AI Cortana komen op een mysterieuze nieuwe wereld en ontdekken een eeuwenoude kwade kracht die de mensheid dreigt te vernietigen. De speler stapt in het pak van Master Chief en moet alles op alles zetten op de mensheid te redden.

Het tempo in deze Halo-game ligt hoger, er is meer actie te vinden en er is meer vrijheid in de gevechtssituaties. De verhaalmodus van de game is alleen, of met maximaal vier man samen door te spelen. De game biedt daarvoor zowel split-screen als online opties.

Naast de campaign-modus bevat Halo 4 ook Halo Infinity, waaronder de multiplayeropties van de shooter met een verhaal aan de rest van de Halo-wereld worden gekoppeld. Halo Infinity speelt zich volledig af op het grootste ruimteschip uit de vloot van de United Nations Space Command, de UNSC Infinity.

Vanuit dit ruimteschip creëren spelers onder andere hun eigen soldaat. Zijn uiterlijk, wapens en rol op het slagveld worden mede beïnvloed door de vorderingen die hij heeft gemaakt. De UNSC Infinity is de plek waar spelers in de verschillende multiplayermodi stappen.

Een van die multiplayermodi is de coöperatieve Spartan Ops-modus. Spartan Ops is een spelmodus voor vier spelers die wekelijks wordt voorzien van nieuwe, gratis, content. Elke week verschijnt er een nieuw filmpje met een set missies die samen een verhaal vormen.

De populaire competitieve modus, waarin tot zestien spelers het tegen elkaar opnemen, is ook terug in Halo 4 onder de naam War Games.

Ik ben wat aan de late kant met dit topic, maar ik ben toch benieuwd of er wat mensen zijn op gtaforum die Halo 4 spelen. Ik ben zelf begonnen met Halo 4 begin November en ik ben er niet meer van weg te slaan, vooral de Spartan Ops modus is erg goed vermaak vind ik. De singleplayer doet meer dan de gemiddelde shooter en is het waard om meerdere keren uit te spelen. En de multiplayer is hellemaal het spektakel in Halo 4, dat zit zeker goed in elkaar net als bij de vorige Halo delen. Halo 4 is zeker het proberen waard mensen, voor als je een Xbox 360 thuis heb staan teminste.

post-128372-0-10982100-1356704568.jpg

post-128372-0-35881300-1356704576.jpg

post-128372-0-03428600-1356704584.jpg

post-128372-0-37693900-1356704590.gif

post-128372-0-53537300-1356705228.jpg

post-128372-0-19381000-1356705239.jpg

post-128372-0-55470700-1356705250.jpg

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...