Jump to content

[Wens] Openbaar vervoer


Tommie59

Openbaar vervoer  

49 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat wil jij als openbaar vervoer?

    • Bus
      37
    • Taxi
      35
    • Trein
      33
    • Metro
      26
    • Zal mij een worst wezen
      8
    • tram
      22
  2. 2. hoe wil je taxi's voor je neus laten stoppen?

    • per telefoon
      3
    • gewoon roepen
      4
    • allebei
      22


Recommended Posts

Er is een kans dat je in GTA V dus ook met een taxi kan mee rijden? :O

Denk het wel want dit was ook met de vorige Gta's.

Zouden er ook submissies komen voor alle voertuigen?

Ik kon in GTA SA niet mee rijden met een taxi?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    6

  • xoex23

    5

  • Sammie_GTA

    3

  • Kroketten

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

In Vice City kon je wel een taxi gebruiken om terug naar de startplaats van een missie te gaan (weet niet of dit in SA of III ook zo was).

Maar OT: Na alles wat we gezien hebben over GTA V, liggen mijn verwachtingen toch wel hoog. Ik hoop dus ook dat (bijna) alle opties uit de poll er ook in zullen zitten. Meerijden met een bus (die dan misschien ook op vaste tijdstippen langsrijdt) of taxi lijkt me dus ook wel gaaf om eens te doen. Trein of metro is ook leuk, maar als ik uit een van de 2 moet kiezen zou ik toch voor de trein gaan, in de hoop dat je ook daar opnieuw bij mee kunt rijden (en misschien zelf besturen ook?), en deze toch wel een aantal stations heeft waar ie kan stoppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een bovengrondse tram komt er ook al zeker in voor! Hopelijk komt deze ook op bepaalde tijdstippen in de game zoals de bus in VC.

Deze tram en bus kapen zou veel schade aanrichten in LS :D

Link to comment
Delen op andere websites

In Vice City kon je wel een taxi gebruiken om terug naar de startplaats van een missie te gaan (weet niet of dit in SA of III ook zo was).

Ja, maar ik had het hier over het zelf kiezen van je bestemming ;)

Een bovengrondse tram komt er ook al zeker in voor! Hopelijk komt deze ook op bepaalde tijdstippen in de game zoals de bus in VC.

Deze tram en bus kapen zou veel schade aanrichten in LS :D

Daar hoop ik ook op, wat mooi zou zijn is dat er vaste tijden zijn waarop treinen/metro's komen, en weer vertrekken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hehe, en dat je de reizigers ziet mokken en ongeduldig op hun uurwerk kijken als de bus weer een minuut te laat is.

Ik ben benieuwd of ze er dan ook geweld tegen bus chauffeurs zouden inzetten, gevolgd door bus stakingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Stadsbussen zijn natuurlijk leuk en aardig: deze mogen er van mij best in, hoewel ik eerlijk gezegd betwijfel of ze ook echt bruikbaar zullen zijn als openbaar vervoer aangezien een stad als Los Angeles érg veel verschillende lijnen kent.

Wat ik liever zou zien zijn intercity-bussen: bussen die Los Santos verbinden met kleinere steden en dorpjes. Daarbij denk ik dan aan bijvoorbeeld een ritje van een busterminal in Los Angeles (zoiets als in het Los Angeles van LA Noire voorkwam) naar het dorpje waar onze fijne redneck woont, waarbij je uiteraard redelijk wat tijd besteedt aan het je ogen uitkijken met het prachtige landschap dat aan je voorbijgaat... Zo'n bus heb ik het dan over (in de situatie waarin je niet zo vriendelijk bent voor je medepassagiers):

-0005.JPG

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien ook een ferry ?

Zou zeer onnutig zijn aangezien er in Los Santos geen oversteekkanalen zijn buiten een open wijde zee.

Je weet niet over Rockstar de Channel Islands of California ook in het spel betrekt. Dan zou een ferry, die er in het echt ook rondvaren, zeer nuttig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Het zou iniedergeval leuk zijn moest het ook binnen het vervoersmiddel zelf, interactief zijn.

Zelf je zitje kiezen, etc.

Of een aanslag beginnen, wie weet.

Dit kon iniedergeval bij Red Dead, en het zou spijtig zijn moesten ze dat nu weglaten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...