Jump to content

[Wens] Openbaar vervoer


Tommie59

Openbaar vervoer  

49 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat wil jij als openbaar vervoer?

    • Bus
      37
    • Taxi
      35
    • Trein
      33
    • Metro
      26
    • Zal mij een worst wezen
      8
    • tram
      22
  2. 2. hoe wil je taxi's voor je neus laten stoppen?

    • per telefoon
      3
    • gewoon roepen
      4
    • allebei
      22


Recommended Posts

Wat is dit voor rare poll? Waarom kan ik niet meerdere keuzes pakken? Zulke polls vermoeien mij altijd zo! Ik wordt hier gewoon gedwongen om een andere mening te kiezen! -.- Als ik niet wil posten maar gewoon wil stemmen kan dat niet!

Ik wil meer dan een mogelijkheid voor OV! Ik wil zo veel als R* erin kan krijgen! Geef mij ook maar een zwarte taxi en vliegvelden (misschien wat kleine vliegveldjes rondom Los Santos)! Zelf buschauffeur ofzo spelen lijkt me ook wel leuk.. Of zelf een zwarte taxichauffeur zijn; mensen oppikken die onder moeten duiken, drugs vervoeren, mensen helpen te ontkomen aan de politie.. Dat lijkt me erg vet!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    6

  • xoex23

    5

  • Sammie_GTA

    3

  • Kroketten

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het zou zoals Dotz al melde inderdaad misschien handiger geweest zijn mocht je een meerkeuze poll geopend hebben.

Nu dat ik toch echt moest kiezen heb ik gekozen voor de bus. Het zou leuk zijn moesten ze voor het openbaar vervoer nu ook eens alles goed uitwerken. Meerdere busnetwerken zou bijvoorbeeld al een zeer goede stap zijn en die dan ook daadwerkelijk haltes bedienen waar je dan gerust zelf kunt mee wachten op een aankomende bus. Verder zou het leuk zijn dat je dan net zoals in GTA Vice City ook weer een bus missie kunt doen. Misschien ook leuk dat ze naast de "stadsbussen" ook reisbussen maken die bijvoorbeeld de bekende plekjes/hotels op zich nemen.

Op de 2e plaats zet ik taxi's. In een stad waar GTA V zich gaat afspelen horen deze nu eenmaal. Speciale taxi plaatsen in het spel zouden eventueel leuk zijn, maar zoveel meer kun je er ook niet aan doen denk ik.

Trein en metro zijn voor mij minder belangrijk, en niet per se een must.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook niet overdreven veel gebruik gemaakt van de trein in IV, maar het is voor de volledigheid en goede zaak dat er wat openbaar vervoer voorkomt in V. Taxi's komen ongetwijfeld terug, gezien de handigheid ervan. Ikzelf vind bussen erg leuk, dus ik hoop (en verwacht) daar er enigszins een bussysteem is in V.

Link to comment
Delen op andere websites

Samen met een boel hier hoop ik ook op buslijnen. Spoorvervoer als trein en metro zijn ook leuk maar hebben we al zo vaak gezien dat ik liever bussen ga ervaren. :puh:

Ik ben wel benieuwd in hoeverre OV past bij de personages. Ik vrees niet heel erg, dat is wel jammer. Het zal wat mij betreft wel erg afhangen van de verhaallijnen of ik veel van OV gebruik zal maken of niet. Met Niko de sloeber was de metro pakken op zich best realistisch, maar met Johnny en Luiz heb ik dat niet gedaan nu ik er zo ofer nadenk, mede omdat dat niet paste bij de protagonist waarmee ik speelde.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien nu daadwerkelijk een vlucht nemen (Wat we al in San Andreas hadden), met de trein naar de andere stad/steden? Of we pakken gewoon lekker de taxi en de bus. :puh:

Lekker van het uitzicht genieten zonder dat je het leger achter je aan hebt zitten of dat je constant op de weg moet letten vanwege je rijgedrag... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou zoals Dotz al melde inderdaad misschien handiger geweest zijn mocht je een meerkeuze poll geopend hebben.

Nu dat ik toch echt moest kiezen heb ik gekozen voor de bus. Het zou leuk zijn moesten ze voor het openbaar vervoer nu ook eens alles goed uitwerken. Meerdere busnetwerken zou bijvoorbeeld al een zeer goede stap zijn en die dan ook daadwerkelijk haltes bedienen waar je dan gerust zelf kunt mee wachten op een aankomende bus. Verder zou het leuk zijn dat je dan net zoals in GTA Vice City ook weer een bus missie kunt doen. Misschien ook leuk dat ze naast de "stadsbussen" ook reisbussen maken die bijvoorbeeld de bekende plekjes/hotels op zich nemen.

Op de 2e plaats zet ik taxi's. In een stad waar GTA V zich gaat afspelen horen deze nu eenmaal. Speciale taxi plaatsen in het spel zouden eventueel leuk zijn, maar zoveel meer kun je er ook niet aan doen denk ik.

Trein en metro zijn voor mij minder belangrijk, en niet per se een must.

Wat is dit voor rare poll? Waarom kan ik niet meerdere keuzes pakken? Zulke polls vermoeien mij altijd zo! Ik wordt hier gewoon gedwongen om een andere mening te kiezen! -.- Als ik niet wil posten maar gewoon wil stemmen kan dat niet!

Ik wil meer dan een mogelijkheid voor OV! Ik wil zo veel als R* erin kan krijgen! Geef mij ook maar een zwarte taxi en vliegvelden (misschien wat kleine vliegveldjes rondom Los Santos)! Zelf buschauffeur ofzo spelen lijkt me ook wel leuk.. Of zelf een zwarte taxichauffeur zijn; mensen oppikken die onder moeten duiken, drugs vervoeren, mensen helpen te ontkomen aan de politie.. Dat lijkt me erg vet!

heb het veranderd er kunnen nu meerdere keuze's gemaakt worden

Bewerkt: door iwantgta5
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook dat de bus en trein het meest geschikt zullen zijn in LS. Taxi's zullen er uiteraard ook zijn, maar niet zo veel als in LC. Maar een metro vind ik ook absoluut geen probleem, niet zo zeer de metro zelf, maar meer de tunnels, die (zoals hier boven al eens gezegd) handige vluchtmanoevres zijn bij wanted level 6 :puh: In GTA:SA ging ik ook altijd in de treintunnel tussen LS en LV zitten als ik niet de health had om een leger aan te kunnen :puh:

Bewerkt: door Maarten11
Link to comment
Delen op andere websites

In IV kon dat toch ook? Ik zie geen moeite in het stelen van een Taxi om er vervolgens mee te rijden, dus...

Ik vond de submissions wel leuk altijd, maar niet allemaal zo essentiëel. Voor mij kunnen de meeste wel weggelaten worden of ze zouden beter geïntegreerd moeten zijn in het spel en meer voorwaarden moeten hebben vb. om met een Police Patrol de submission te willen starten moet je een politie-uniform dragen.

Maar dat is maar mijn mening =3

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...