Jump to content

Bierbuikje

Recommended Posts

Post hier de bekendste muziek van de muziek uit jouw regio. Dus niet van de nationale top40/50 muziek, maar gewoon populaire muziek dat jij leuk vindt en op jouw regionale radiozender wordt gedraaid. Dit is meestal muziek in jouw specifieke taal/dialect. :puh:

Ik begin met een momenteel bekend liedje uit het noorden:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Rooie Rinus en Pe Daalemmer:

Deze heren zijn wel heel bekend onder de inwoners van de beste provincie van Nederland, en dat is niet voor niets zo. En dan is er nog deze klassieker ( :7 ), geschreven door een van mijn docenten over zijn lerares in groep 4 die hij o zo graag genomen zou hebben. Het mocht niet zo zijn, helaas :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Dan wil ik hier graag de band van een goede vriend van mij vermelden: The Tambles. Hebben bij 3FM gespeeld, wonnen de eerste prijs bij de Talent Stage van Metropolis en hebben een EP uitgebracht op vinyl. Behoorlijk lekker bezig dus.

Tegenwoordig spelen ze ook als backingband van de Rotterdamse cultheld Jerry Hormone, die je zou kunnen kennen van zijn signeersessies met bloed of zijn recente interviews in de bladen met koppen als "we kennen elkaar van het neuken." Samen vormen ze The Jerry Hormone Ego Trip.

Verder komen de Handsome Poets uit mijn hometown, maar god, wat zijn die verschrikkelijk. traantjes.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...