Jump to content

Wie Is De Mol? 2013


Cabyon

Recommended Posts

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nyltje

    20

  • NandroDavids

    17

  • Guardian1980

    14

  • thebig

    9

Ja, daar dacht ik ook al over na.. Wellicht krijgen ze ze terug. Het is vaker gebeurd dat er geen rood scherm werd getoond, vrijwel elk seizoen tot nu toe geloof ik, maar daar stond dan wat tegenover. En ik meen me te herinneren dat het ook vaak voor het maken van de test werd gedaan...

Maar aan de andere kant: competitievervalsing in WidM? Wat is dat? :puh: Ze doen toch lekker waar ze zelf zin in hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar aan de andere kant: competitievervalsing in WidM? Wat is dat? :puh: Ze doen toch lekker waar ze zelf zin in hebben.

Da's ook weer zo. De organisatie mag natuurlijk doen wat het wil :engel:

Aan de ene kant vind ik het toch lelijk als de deelnemers hierdoor hun Jokers kwijt zijn zonder ze dus echt te hebben gebruikt. Aan de andere kant: wel een mooie manier om iedereen weer op 0 (of in de buurt daarvan) te laten starten, want Carolien had er natuurlijk veel te veel.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb net de herhaling zitten kijken. Dat stuk toen ze in het water gingen springen: toen moest ik gelijk denken aan Atje bij Sterren Springen. Hij had een blauwe plek en dat was 10 meter, nu met een meter erbij dacht ik meteen: 'Dit gaat fout.' Maar ik denk wel dat er iets extra gaat komen want omdat er nu 2 kandidaten zijn afgevallen is er ook een aflevering minder. Of Janine is er uit en, wat veel mensen ook zeggen hier dat hij later terug komt. Aan het einde zeiden ze ook niet dat hij te horen was op de radio, maar Janine. Hmmm?

Link to comment
Delen op andere websites

Weer veel om over na te denken na deze aflevering: Tim, de kokers, het compleet mislukken van de eerste opdracht...

Wel rot dat Janine eruit ligt door zo'n ongeluk, dat gaat heel het programma veranderen. Ik denk trouwens niet dat er een aflevering minder gaat komen omdat er twee mensen weg zijn, nyltje. Als ik het goed heb kan het ook dat er eens niemand naar huis moet.

We weten trouwens nog niet zeker of Tim echt naar huis moet, een rood scherm was er niet. Ik geloof dat ze de groep nu doelbewust hebben gescheiden en dat Tim later een belangrijke rol gaat krijgen in een opdracht. Misschien is één van de opdrachten zelfs dat ze moeten spelen om Tim terug in het programma te krijgen, al zou je dan wel weten dat hij de mol niet is. Tenzij ze de opdracht zo makkelijk maken dat hij onmogelijk kan afvallen.

Prachtig trouwens hoe ze op het laatste net Tania en Tim laten zitten. Na de bootopdracht verdacht Tania al de hele tijd Tim en dan laten ze net hun twee daar zitten. Tania dacht vast dat ze eruit lag.

Die kokers gaan inderdaad nog later terugkomen, die gaan ze echt niet ongeopend laten. Als ik zou meedoen, zou ik proberen een koker te bemachtigen om later in het programma te openen (of nog net door te geven). Hoe ze met één zinnetje toch zoveel twijfel kunnen zaaien.

Tim had trouwens wel een soort van toegegeven aan Carolien dat hij die twee foto's bewust had getrokken. Dat lijkt me zeer vreemd als je daadwerkelijk de mol bent.

Paulien lijkt inderdaad de perfecte mol te zijn. Ze valt niet op in het programma. Al kan dat natuurlijk ook een teken zijn dat ze het niet is.

Daarnaast lijkt Carolien me ook een goede kandidate voor de mol te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha en hoe weet jij dat?

Ik zat net als jullie vorige week ook met een 'wtf-gevoel' te kijken. Die laatste minuten gingen zo snel dat je echt dacht van, hoe en wat?

Ik kijk natuurlijk ook echt uit na de aflevering van vanavond! Hopelijk komt Tim terug, want ik vond hem ook gewoon een leuke kandidaat

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het nóg hilarischer gevonden als op de kooi van Tania hippo had gestaan in plaats van rhino :$

Dat is weliswaar geen 'lid' van de Big Five, maar toch...

En wat achterlijk dat ze Tim bevrijden zeg. Weg ermee, concurrent minder.

Link to comment
Delen op andere websites

Belachelijk dat Zarayda het idee van Daniël om de overige kokers dicht te houden vol verbazing aanhoorde en het lumineus noemde. Als je 2 kokers openmaakt en in beiden zit fotopapier zónder foto's, dan bedenk je toch meteen dat hetzelfde in de rest van de kokers zit en dat er nog wel een gelegenheid tot ontwikkelen komt? Kom op, dat is gewoon hartstikke logisch :7

Link to comment
Delen op andere websites

Belachelijk dat Zarayda het idee van Daniël om de overige kokers dicht te houden vol verbazing aanhoorde en het lumineus noemde. Als je 2 kokers openmaakt en in beiden zit fotopapier zónder foto's, dan bedenk je toch meteen dat hetzelfde in de rest van de kokers zit en dat er nog wel een gelegenheid tot ontwikkelen komt? Kom op, dat is gewoon hartstikke logisch :7

Ik zat ook met hetzelfde idee te kijken. :puh: Volgens mij was Daniël ook niet onder de indruk van zichzelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar goed, dit keer zeg ik: Paulien Cornelisse is de Mol.

Ik zeg het nog maar eens: Paulien Cornelisse is de Mol. En ja, zolang ze erin zit, ga ik mezelf iedere week quoten :puh:

Oh, en uiteraard nog steeds: Paulien Cornelisse is de Mol.

Na vandaag nog overtuigder: Paulien Cornelisse is de Mol.

Bij de eerste opdracht wist ze volgens mij hoe er geld verdiend kon worden, maar hoefde ze daar helemaal niets voor te doen buiten gewoon niets zeggen. Bij die tweede opdracht was het meest simpele om te doen toch echt om gewoon de woorden te schreeuwen, zonder een heel verhaal er omheen. Dat laatste was volgens mij echt puur mollen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...