Jump to content

Wie Is De Mol? 2013

Recommended Posts

Geplaatst:

Trouwens, ik denk niet dat Tim het kan zijn want wat als Tim niet bevrijd zou worden? Dan zou hij uit het spel zijn.

DitDus

• Reacties 115
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nyltje

20

• NandroDavids

17

• Guardian1980

14

• thebig

9

Geplaatst:

Na een week in de forumversie van dit spel te zitten, is het nu tijd voor de 4e aflevering te bekijken.

Ik zie trouwens dat Tim is teruggestemd (ofzoiets). Maar hij kan nog altijd de Mol zijn. Misschien hebben ze het zo gepland dat het onmogelijk was dat hij eruit kon. Ik heb de aflevering natuurlijk nog niet gezien, zo meteen wel.

Geplaatst:

Net even de aflevering gekeken van gister, en wat een verrassing (NOT) dat Tim er ineens weer was, die zagen we van mijlenver natuurlijk al aankomen. Als ze Tim echt in dat hok hadden laten zitten was er vast wel een andere oplossing geweest om hem terug te laten keren.

Geplaatst: (bewerkt)

Net even de aflevering gekeken van gister, en wat een verrassing (NOT) dat Tim er ineens weer was, die zagen we van mijlenver natuurlijk al aankomen. Als ze Tim echt in dat hok hadden laten zitten was er vast wel een andere oplossing geweest om hem terug te laten keren.

Of niet, we zullen het nooit weten.

Maar iets anders: het schiet me opeens weer te binnen dat iemand iets verdachts zei, volgens mij was dat een gesprek tussen Zaryda en Paulien. Ik weet niet meer wie het was maar dat zoek ik straks wel even op.

"We moeten dus dat doen"

"Ja weet ik al"

EDIT: dit gaat over wat hierboven staat, het gaat over Carolien (op het filmpje 11:10)

Paulien: "Carolien wij hebben jou sleutel nog niet maar we komen je zo snel mogelijk bevrijden"

Carolien: "Ja ik weet het."

Misschien was het al uitgelegd of niet en wist zei het al? Ik wordt hier gek van hoor. :puh:

Nog iets: misschien moest de mol juist de kooi open maken?

Een week later:

We zijn een week later en Tim is er helaas alsnog uit. :( Stomme mol, waarom hij, maarja...

Ik verdenk Carolien omdat zij steeds van die uitspraken heeft die je alleen kan weten als je weet wat je gaat doen in het spel, en ook andere verdachte uitspraken.

Bewerkt: door nyltje
Geplaatst:

Maar goed, dit keer zeg ik: Paulien Cornelisse is de Mol.

Ik zeg het nog maar eens: Paulien Cornelisse is de Mol. En ja, zolang ze erin zit, ga ik mezelf iedere week quoten :puh:

Oh, en uiteraard nog steeds: Paulien Cornelisse is de Mol.

Na vandaag nog overtuigder: Paulien Cornelisse is de Mol.

Ik ben zeker van mijn zaak: Paulien Cornelisse is de Mol.

Waarschijnlijk heb ik na vandaag wat meer medestanders, want ze was goed verdacht bezig. 1500 euro weggespeeld bij het spel waar 2 mollen waren én 3 Jokers voor de neus van de rest wegkapen, dat is netjes.

Geplaatst:

Ik gok op Zarayda, die vertrouw ik voor geen meter en ik denk dat zij diegene is die hier op 3 minuut 23 door het beeld loopt. :puh:

En nog steeds onveranderd. Ik vertrouw haar niet. :puh:

Geplaatst:

Ik heb besloten vanaf nu geen uitspraken meer te doen over wie ik denk dat de mol is. Vanaf het begin zat ik op Tim, en dat gedoe van de vorige keer versterkte dat gevoel, maar ik ga er wel van uit dat hij nu definitief weg is. Wel jammer, want het was een leuke kandidaat. Ik vind het zeker ook mooi dat Daniel er nog in zit; ik vind hem met afstand de leukste deelnemer. Ik vond Paulien gister wel ijzersterk bij de mollenspelletje; waar Daniel meteen ontmaskerd werd maakte ze geen fouten en praatte ze Zarayda nog helemaal om op het einde (Tenzij Zarayda de "echte" mol is en wist dat Paulien de mol in dit spelletje was...)

Geplaatst:

Ik vind het best gek dat Tania er nog niet uit is terwijl zij zelf gezegd heeft dat zij voor de volle 100% op Tim zat, dafuq?! En ik vind dat Daniel best vaak 'Fuck' zegt, zowat elke keer als hij zo'n gesprek doet tegen de camera zegt hij 'Fuck'. :puh:

Geplaatst:

Dit jaar vind ik het maar moeilijk om een échte mol eruit te halen. Ik verdenk nu bijna iedereen, voorlopig ga ik alleen maar even kijken in plaats van te gaan raden. Volgende week wel een speciale opdracht waarbij de kandidaten tegen de mol praten, misschien word het dan wat verhelderd. Het viel me trouwens op dat Art wel heel erg de nadruk oplegde dat er iemand uitging, normaal doet die dat nooit.

Geplaatst:

Dit jaar vind ik het maar moeilijk om een échte mol eruit te halen. Ik verdenk nu bijna iedereen, voorlopig ga ik alleen maar even kijken in plaats van te gaan raden. Volgende week wel een speciale opdracht waarbij de kandidaten tegen de mol praten, misschien word het dan wat verhelderd. Het viel me trouwens op dat Art wel heel erg de nadruk oplegde dat er iemand uitging, normaal doet die dat nooit.

Ja ik denk omdat er 2x achter elkaar niemand uit geweest is.
Geplaatst:

Bijzondere aflevering, met mooie uitzichten. Ook de opdracht met de mol was wel leuk, als ik zo begrijp moet de mol Zarayda zijn, alleen klopte de vraag: 'Ben je een cabaretier?' niet.

Geplaatst:

Ik ben wel benieuwd wie er bij het orgel zat op het moment dat de mol de vragen stelde. Maar dat zullen we in de slotaflevering wel zien.

Geplaatst:

Ik zeg het nog maar eens: Paulien Cornelisse is de Mol. En ja, zolang ze erin zit, ga ik mezelf iedere week quoten :puh:

Tuurlijk, onveranderd: Paulien Cornelisse is de Mol.

Ik kon de aflevering zojuist pas terugkijken, dus vandaar dat ik wat later ben. Maar wat een héérlijke aflevering zeg. Degenen die er nu nog inzitten beginnen het spel echt te spelen en met name Kees doet dat erg sterk. Het mindfucken met al die nutteloze feitjes en de vragen aan de Mol waren volgens mij goed om nog even wat extra verwarring te creëren.

Overigens stelde Paulien een vreemde vraag in die kerk, vond ik: "Hou je van meloen?" Nu is meloen natuurlijk wel een anagram van een Mol...:clown:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk nog steeds Carolien. Ik vind haar zo verdacht. :puh:

1 week later

Nog steeds Carolien. :puh:

Bewerkt: door nyltje
Geplaatst:

Tuurlijk, onveranderd: Paulien Cornelisse is de Mol.

Jawel hoor, tunnelvisie of niet: Paulien Cornelisse is de Mol.

Dat Zarayda de kokers met fotopapier heel even open heeft gemaakt zou een Mol-actie kunnen zijn, maar volgens mij zouden de makers dat dan nooit met zo'n bekentenis in beeld brengen. Het zou me dan ook niet verbazen als iemand anders (Paulien dus) die kokers veel langer open heeft gehouden op een moment dat het even kon.

Wel vet trouwens, die opdracht die Daniël vanuit de helikopter mocht uitvoeren. Beetje kansloos dat hij er alsnog uitvloog, maar toch, dat moet heerlijk zijn geweest. De opdracht met de bakjes en de partjes van een Vrijstelling voor de finale vond ik ook erg tof. Hopelijk volgende week weer zo'n mooie aflevering :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...