Jump to content

Wie Is De Mol? 2013

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik baalde echt toen Daniël een rood scherm kreeg. Hij was toch wel mijn favoriete deelnemer, vanwege zijn enthousiasme elke keer weer. Wie de Mol is, ik weet het niet. Wat mij betreft zou elke van de laatste vier deelnemers het kunnen zijn.

• Reacties 115
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nyltje

20

• NandroDavids

17

• Guardian1980

14

• thebig

9

Geplaatst:

Ik baalde echt toen Daniël een rood scherm kreeg. Hij was toch wel mijn favoriete deelnemer, vanwege zijn enthousiasme elke keer weer. Wie de Mol is, ik weet het niet. Wat mij betreft zou elke van de laatste vier deelnemers het kunnen zijn.

En hij zei heel vaak fuck/fucking/mindfuck/enz haha! xD En Guardian, wie denk jij dat het is?
Geplaatst:

Ik zat altijd op Paulien, net als Nandro, maar nu begin ik toch te twijfelen. Het was enerzijds Carolien en Paulien, anderzijds Kees, Daniel en Zarayda anderzijds. Kees zit vol op Paulien, maar in de aflevering werd gezegd dat Daniel en Kees op dezelfde mol zat. Carolien zat juist NIET op Paulien. Daniel is eruit, Carolien niet..? Ik weet het niet meer. :puh:

Als ik kijk naar mijn gevoel buiten die test, dan zeg ik Paulien. Met die test erbij, weet ik het niet meer. Maar ja, ik hoop ook stiekem dat het niet Paulien is; dan zou ik best teleurgesteld zijn, omdat ik die al sinds aflevering 1 verdenk.

Geplaatst:

Ik zat altijd op Paulien, net als Nandro, maar nu begin ik toch te twijfelen. Het was enerzijds Carolien en Paulien, anderzijds Kees, Daniel en Zarayda anderzijds. Kees zit vol op Paulien, maar in de aflevering werd gezegd dat Daniel en Kees op dezelfde mol zat. Carolien zat juist NIET op Paulien. Daniel is eruit, Carolien niet..? Ik weet het niet meer. puh2.gif

Als ik kijk naar mijn gevoel buiten die test, dan zeg ik Paulien. Met die test erbij, weet ik het niet meer. Maar ja, ik hoop ook stiekem dat het niet Paulien is; dan zou ik best teleurgesteld zijn, omdat ik die al sinds aflevering 1 verdenk.

Het hersens kraken is voorbij want Carolien is het gwn! xD
Geplaatst:

En Guardian, wie denk jij dat het is?

Ik heb echt geen idee, ik zie de kansen nu echt als 25% voor elke deelnemer. Hoewel ik Kees wel het minste verdenk, gezien zijn overduidelijke enthousiasme en het feit dat hij volgens mij nooit echt heeft gemold (voor zover ik me kan herinneren)

Zarayda zou het zeker kunnen zijn, aangezien zij niet zoveel heeft gedaan, en ik denk dat toen ze het Mol-spelletje gingen spelen, dat zij wist dat Paulien een Mol-kaartje had.

Geplaatst: (bewerkt)

En Guardian, wie denk jij dat het is?

Ik heb echt geen idee, ik zie de kansen nu echt als 25% voor elke deelnemer. Hoewel ik Kees wel het minste verdenk, gezien zijn overduidelijke enthousiasme en het feit dat hij volgens mij nooit echt heeft gemold (voor zover ik me kan herinneren)

Zarayda zou het zeker kunnen zijn, aangezien zij niet zoveel heeft gedaan, en ik denk dat toen ze het Mol-spelletje gingen spelen, dat zij wist dat Paulien een Mol-kaartje had.

Ja ik vind Zarayda soms ook wel verdacht:

Kees - 0% - Vind ik echt helemaal niet verdacht, net als wat jij zegt doet hij goed mee brengt veel geld in de pot en noem maar op.

Paulien - 10% - Is gwn gek maar dat maakt haar verdacht, al zie ik bij haar geen mollen acties. Maar toch dat stukje dat ze gek doet.

Zarayda - 25% - Brengt weinig geld in de pot en doet soms ook wel verdachte dingen.

Carolien - 65% - Doet heel veel verdachten dingen. Ook veel verdachten uitspraken. En zij is niet dom maar doet soms wel domme dingen. (mollen acties)

Bewerkt: door nyltje
Geplaatst:

Maar goed, dit keer zeg ik: Paulien Cornelisse is de Mol.

Ik zeg het nog maar eens: Paulien Cornelisse is de Mol. En ja, zolang ze erin zit, ga ik mezelf iedere week quoten :puh:

Oh, en uiteraard nog steeds: Paulien Cornelisse is de Mol.

Na vandaag nog overtuigder: Paulien Cornelisse is de Mol.

Ik ben zeker van mijn zaak: Paulien Cornelisse is de Mol.

Tuurlijk, onveranderd: Paulien Cornelisse is de Mol.

Jawel hoor, tunnelvisie of niet: Paulien Cornelisse is de Mol.

Na de Zulu-opmerking bij de drive-in-opdracht 100%: Paulien Cornelisse is de Mol.

Helemaal nu Zarayda eruit ligt, die als enige andere nu ook een paar woordjes Zulu spreekt.

Ik gok op Zarayda, die vertrouw ik voor geen meter en ik denk dat zij diegene is die hier op 3 minuut 23 door het beeld loopt. :puh:

28752750.jpg

Mooi spel is het toch hè :puh:

Ik zit zelf ook al sindsdat Joep van Deudekom eruit vloog op Paulien, maar ik kom hier toch even langsvliegen om deze vraag te stellen:

Vonden jullie niet dat de manier waarop de Mol zijn zinnen vormde bij de autobioscoop-opdracht - rustig, kalm en duidelijk - ontzettend leek op de manier waarop Kees praat?

Bewerkt: door Die Hard
Geplaatst:

Ja, inderdaad, maar wie is de mol is juist ook zo'n spel om een persoon als Kees de mol te maken. Ik verdenk hem al een tijdje, maar het probleem is, hij heeft voor een mol veel te veel geld in de pot gebracht.

Geplaatst:

Ik zit al vanaf de eerste aflevering op Paulien en het zou wat zijn als ze het ook daadwerkelijk is. Als het uiteindelijk iemand anders blijkt te zijn vind ik het ook prima, dan is het nog verrassend.

Deze aflevering was Paulien het meest verdacht dan in welke aflevering dan ook, behalve in de Zulu opdracht, waarvan ze van te voren al wist dat ze naar een school zouden gaan.

Als het blijkt dat ze het niet is zou het om Daniël zijn woorden te gebruiken wel een enorme 'mindfuck' zijn. :puh:

Geplaatst:

Als het Paulien niet is, weet ik het ook niet meer.

Ik ben wel benieuwd naar de laatste opdrachten. Er zullen zeker nog twee afleveringen komen, misschien wel drie, dus het blijft nog even spannend.

Aan het einde van de opdracht met het touw zei Art: "De mol trekt aan het langste eind" eennuitdrukking maar het kan ook zijn dat het letterlijk bedoeld wordt, oftewel Carolien trok aan het langste eind en is de mol. Ik verdenk og steeds Carolien, diemzou ook goed Zulu kunnen praten, dat zou iedereen kunnen... En ze wou die auto wegsturen waar geld in zat terwijl die andere meest op blauw leek. Zei is het, echt waar geloof me! xD

Bewerkt: door nyltje
Geplaatst:

Maar Carolien was niet de enige die daar trok... ;) Ze stonden daar met drie man te trekken, Kees volgens mij achteraan.

Paulien was ook vanaf het begin mijn mol, hoop zo dat zij het niet is... Dat zou me zo tegenvallen. :$ Al klopt die Zulu opdracht hint daar zeker mee (al lijkt dit een te makkelijke hint om daar Zarayda of Paulien mee te bedoelen, maar dat terzijde). Daarnaast ook die over de opdracht in het Krugerpark, vooral het begin en einde was spannend voor de mol. Het was toen ook spannend voor Paulien...

En toch als ik weer ga nadenken over die test, net als de vorige keer, kan Paulien het bijna niet zijn. Ze zeiden dat Paulien en Carolien op Kees zaten, en Kees en Zarayda op Paulien. Maar als het dan Paulien zou zijn, dan zou Zarayda er toch niet uitliggen? Enige gevolg is dan dat Paulien/Carolien het goed hebben, en Kees wel zei dat hij op Paulien zou stemmen, maar toen stiekem op zichzelf stemde... Bij de vorige test leek het ook al echt alsof het Paulien niet was.

Zat weer zoveel verstopt in deze editie, zoals de mol op het schoolbord achter Kees... :puh:

Gaan we het a.s. donderdag al weten? Ik hoorde ook dat het pas over 2 weken bekend wordt gemaakt? Kan niet meer wachten... :(

Geplaatst:

Ik let echt niet goed op want dan vind ik het niet meer leuk om naar het programma te kijken, dan ben je alleen maar aan het nadenken. Soms vallen dingen mij toevallig op bijvoorbeeld als ik er naar kijk of ik hoor het maar ik ga er echt niet op letten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...