Jump to content

Wie Is De Mol? 2013

Recommended Posts

Geplaatst:

Gaan we het a.s. donderdag al weten? Ik hoorde ook dat het pas over 2 weken bekend wordt gemaakt? Kan niet meer wachten... :(

Als het net zo gaat als de afgelopen jaren: Komende week hebben de drie finalisten nog een paar opdrachten, met aansluitend de test. Na deze test wordt bekend gemaakt wie van de drie de laatste afvaller is, zodat er nog twee overblijven; de mol en de winnaar. In de aflevering van de week daarop wordt er met de gehele club teruggeblikt, waarna ook bekend wordt gemaakt wie De Mol is en wie de winnaar. Dan laten ze ook zien welke streken de mol allemaal heeft uitgehaald.

• Reacties 115
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nyltje

20

• NandroDavids

17

• Guardian1980

14

• thebig

9

Geplaatst: (bewerkt)

Dat vind ik altijd het leukst, als ze laten zien wat de mol allemaal heeft gedaan. En de test is gaat over alles wat ze meegemaakt hebben. Ook is de test niet achter een laptop maar meestal moeten ze dan lopen zoals vorig jaar.

Een weekje later:

Ik dacht zelfs tijdens deze aflevering dat Carolien het was. Ik weet nu niet wie het is, als ik zou moeten kiezen... Paulien, GEEN IDEE waarom! :puh:

Maarja..

Maar goed, dit keer zeg ik: Paulien Cornelisse is de Mol.

Ik zeg het nog maar eens: Paulien Cornelisse is de Mol. En ja, zolang ze erin zit, ga ik mezelf iedere week quoten puh2.gif

Oh, en uiteraard nog steeds: Paulien Cornelisse is de Mol.

Na vandaag nog overtuigder: Paulien Cornelisse is de Mol.

Ik ben zeker van mijn zaak: Paulien Cornelisse is de Mol.

Tuurlijk, onveranderd: Paulien Cornelisse is de Mol.

Jawel hoor, tunnelvisie of niet: Paulien Cornelisse is de Mol.

Na de Zulu-opmerking bij de drive-in-opdracht 100%: Paulien Cornelisse is de Mol.

Heb je het denk ik toch goed. :puh: Bewerkt: door nyltje
Geplaatst:

Wachten op ND zijn quote...

Ik hoop zooo dat het Kees is. Paulien verdenk ik al vanaf aflevering 1, zou echt zwaaaar teleurgesteld zijn als zij uiteindelijk de mol is. :$

Maar als alles waar is wat ze zeggen:

Vorige moltest: Kees & Zarayda op Paulien, Carolien & Paulien op Kees. Zarayda gaat eruit. Dan is, gezien het feit dat Zarayda en Carolien eruit zijn, de enige mogelijkheid dat Kees op zichzelf gestemd heeeft en Paulien & Carolien op Kees. Dus dat Kees de mol is. Anders was Zarayda door.

Deze moltest: Carolien & Paulien op Kees, Kees op Paulien. Dit kan beide kanten op. Het kan namelijk zijn dat Carolien minder goed had dan Paulien (maar wel op dezelfde mol), het kan ook zijn dat het Paulien is en Carolien het fout had (en Kees goed).

Moltest voor vorige moltest: Daniel zei dat hij op dezelfde zat als Kees. Kees zat op Paulien. Daniel ging eruit, dus zou Paulien niet goed zijn (zeker niet gezien Carolien niet op Paulien had gestemd > grote kans dat zij eruit had gelegen).

Maar als je kijkt naar het hele spel, als je kijkt naar alle molacties, als je kijkt naar alle hints ook tussendoor... Dan moet het haast wel Paulien zijn!

Mindfuck. Gewoon puur mindfuck. Heel dat WidM. Ik zou zo graag het spel zelf een keer "echt" spelen, maar denk dat ik er behoorlijk paranoïde van zou worden. :puh:

Ik denk net zoals jullie nog steeds Paulien en het kan haast niet anders, maar ik hoop dat Kees het is. Dan wordt het volgende week leuker, ik vind de 'interviews' met Kees leuker dan die met Paulien, dan zullen de mollen streken ook leuker zijn.

Ik heb trouwens precies hetzelfde als jij Dutchy, als het voor jezelf zo 'duidelijk' is vanaf het begin is het effect van de uiteindelijke mol toch minder.

Bewerkt: door Jimmiefitz
Geplaatst:

Maar goed, dit keer zeg ik: Paulien Cornelisse is de Mol.

Ik zeg het nog maar eens: Paulien Cornelisse is de Mol. En ja, zolang ze erin zit, ga ik mezelf iedere week quoten :puh:

Oh, en uiteraard nog steeds: Paulien Cornelisse is de Mol.

Na vandaag nog overtuigder: Paulien Cornelisse is de Mol.

Ik ben zeker van mijn zaak: Paulien Cornelisse is de Mol.

Tuurlijk, onveranderd: Paulien Cornelisse is de Mol.

Jawel hoor, tunnelvisie of niet: Paulien Cornelisse is de Mol.

Na de Zulu-opmerking bij de drive-in-opdracht 100%: Paulien Cornelisse is de Mol.

Als een echte Mollen-jager: Paulien Cornelisse is de Mol.

Die opdracht in de trein vond ik erg tof. Terugblikken op allerlei opdrachten, een beroep doen op het geheugen, én heel wat hints richting de Mol. Althans, als je al goed zat. Ook die opdracht in de bibliotheek vond ik leuk bedacht, maar ik snapte echt totaal niet waarom Carolien dat Mol-boekje van Kees teruggaf. Op zo'n moment wil je toch winnen, dan neem je het risico toch niet dat je een concurrent helpt? Tuurlijk, ze zag Kees als Mol, maar dan nog zou ik op dat moment niemand iets gunnen.

Geplaatst:

Nandro, ik zal je teleur moeten stellen. Kees Tol is de Mol. :)

Nee hoor, nergens is het uitgelekt of bevestigd, maar ik weet het haast zeker. Jammer genoeg kan ik mezelf geen professioneel mollenjager noemen, ik zit pas sinds vorige week op hem.

Mijn vader is zo slim he. Wat heeft hij gedaan:

Toen Paulien alle woorden kreeg in de trein opdracht. (boom, oma, enz) Al die woorden achter elkaar. Daarna kreeg ze letters. Als je die woorden in de juiste volgorde achter elkaar zet, en de letters er onder. Dan krijg je: Tol is de mol.

Jammer ND

Er komt een nieuw programma wat nogal op Wie is de mol? lijkt. De saboteur. Naja...

Bewerkt: door nyltje
Geplaatst:

Vanavond de ontknoping, spannund!!!!!!! Ik ben vooral nieuwsgierig naar de uitleg van de streken die de mol heeft uitgehaald.

Geplaatst:

Ik zat in eerste instantie te denken aan Zarayda, met name door dat voorval met die kokers en bij de drive-in. Paulien vond in twee recente opdrachten handige attributen (een ladder en walkie-talkies), maar deed dat beide keren wel wat laat. Bovendien was de toegevoegde waarde van haar bij opdrachten waarbij enige inspanning geleverd moest worden nihil. Beetje verdacht. Kees heb ik eigenlijk helemaal nog niet overwogen als Mol, dus als hij het inderdaad is ben ik zeer benieuwd naar zijn streken.

Geplaatst:

Zal ik je quotepiramide maar even in QvdM zetten?

Ben benieuwd hoe lang die daar dan blijft staan...

Maar dit is echt serieus de tweede keer dat ik vanaf aflevering 1 op één persoon zit en er aan het eind pas naast blijk te zitten. Zó frustrerend. Ik heb nu ook het gevoel om gewoon niet meer te gaan kijken ook :7

Overigens vond ik de acties van Kees wel tof om te zien. Vooral die goudklompjes gewoon weggooien, dat was een heerlijke Mol-actie :)

Geplaatst:

En ook niet onopvallend ofzo

Overigens vond ik de acties van Kees wel tof om te zien.

Al die acties waren gewoon briljant. Ook leuk om te zien wat voor gezicht ie trok bij elke actie, heerlijk om te zien. Hij heeft het trouwens briljant gespeeld, ik had het echt niet verwacht.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...