Jump to content

GTA V marketing begonnen: eerste billboard in Polen!


exmpletree

Recommended Posts

Volgens een gebruiker is de marketing in Polen begonnen, Warschou om precies te zijn. Hij postte dit op gtaforums.com:

In my country marketing has already begun.

http://gta-five.pl/w...a-v-w-warszawie

And how it looks like in yours country guys?

ik weet ook niet of Rockstar zelf deze poster heeft opgehangen of dat een winkelketen het heeft gedaan... misschien is de hele foto wel nep... wat denken jullie?

Ziet er veelbelovend uit naar mijn mening, zou het betekenen dat V al snel uitkomt (voor april ofzo)? Hopelijk komt er snel ook in andere landen dit soort reclame.

link naar het originele topic: http://www.gtaforums...howtopic=539812

Bewerkt: door exmpletree
Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt wel vrij echt, heb even rondgezocht op een Pools forum (verder niks gevonden) maar er is geen reden om te denken dat dit nep is.

Marketing is maar marketing, het toont alleen dat de release dichterbij komt...

Link to comment
Delen op andere websites

Uitstellen is voor Rockstar Games gewoon traditie geworden. :puh:

Maar heel misschien valt het dit keer mee. Wie weet wordt de game wel uitgesteld, maar dan voor slechts een weekje ofzo. We'll see. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat Rockstar al begonnen was met de marketing ten tijde van de eerste trailer? :7

Ja, maar dat was echt het introduceren van GTA V. Ze zijn nu meer begonnen met de verkoopmarketing; reclame maken om de consument te overtuigen de game te kopen. Tenminste, dat lijkt me wel zo. :puh:

Het is overigens niet meer zo lang voor GTA V uitkomt, besef ik nu eigenlijk. Natuurlijk hangt het ervan af wanneer hij exact uitgebracht zal worden, maar ik hoor over en weer dat hij nog vóór april zal worden uitgebracht, terwijl ik van anderen weer hoor dat hij ergens in april zal worden uitgebracht. Lijkt me reden genoeg om uit te gaan van een releasedatum in maart of april, niet? :D Zou wel mooi zijn, want in april heb ik stage (= geen huiswerk, dus extra veel tijd om te gamen) én daarna gelijk meivakantie. Veel tijd om GTA V helemaal plat te spelen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom niet? Polen kent een gigantisch grote game-bevolking en als opkomende game-grootmacht is het belangrijk om vroeg de stempel te drukken, dit zou in potentie enkele miljoenen extra exemplaren opleveren, al zij het wat overdreven, maar niet onmogelijk. Blijkt wel geen echte marketing van R* zelf te zijn, maar ja...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...