Jump to content

[GFX] GSC 2012 Stemtopic - Finaleronde


-Matthijs-

Recommended Posts

Ondanks dat er deze keer slechts twee leden streden om de felbegeerde titel Beste Signaturemaker, is de spanning er niet minder om geweest. Gta Ripper en Kai-Shockwave: jullie hebben je beide door de hele contest heen onderscheiden met een eigen smaak en stijl, wat jullie uiteindelijk ook een verdiende finaleplek heeft opgeleverd. Helaas kan er maar één als winnaar uit de finaleronde stappen en met een verschil van slechts drie punten moet Kai-Shockwave (24 punten) het dit jaar nipt afleggen tegen Gta Ripper (27 punten). Namens .Levi. en mij van harte gefeliciteerd met je winst, Gta Ripper! Met deze overwinning verdien je een pinned topic naar keuze in Graphics, drie punten voor in de ranking en natuurlijk de eeuwige roem. Kai-Shockwave ontvangt als runner-up twee punten en Matthijs, die de top-3 completeert, krijgt er één bijgeschreven.

De badges komen zo spoedig mogelijk jullie kant op, zodat jullie je prestatie aan iedereen kunnen laten zien. Voor nu wil ik graag nog alle deelnemers en stemmers bedanken voor een geslaagde Graphics Signature Contest. Ik hoop jullie allemaal weer te zien aan het eind van het jaar! Cheers! biertje.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...