Jump to content

[gezocht] programma om remixes te maken


GuitarGuy666

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik zoek een programma om remixes te maken op een mac.

Ik wil dan bijvoorbeeld een lied kunnen inkorten, en stukjes van het lied middenin kunnen plakken.

Deze volgende programmas heb ik al geprobeert:

• Garageband

• VirtualDJ

Het is belangrijk dat het op mac werkt (10.7.5)

Alvast bedankt,

Supergtagamer

Link to comment
Delen op andere websites

Ableton is het meest professionele programma, je kunt een trail gratis downloaden. Met dit programma kun je echt alles maar je zult je eigen er wel echt in moeten verdiepen. Anders kun je eventueel ook nog kijken naar Adobe Auditon. Dit zijn wel programma's die zich niet meer richten op simpel knip en plakwerk maar je vele opties geven om strak een mix in elkaar te zetten. Zo kun je in deze programma's ook je mix goed masteren en diverse effecten toevoegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Audacity is inderdaad een zeer makkelijk programma, gratis en verkrijgbaar voor de Mac. Bij 'remixes maken' ga ik heel groot denken, maar met deze beschrijving

Ik wil dan bijvoorbeeld een lied kunnen inkorten, en stukjes van het lied middenin kunnen plakken.

zou Audacity een goede keus zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt een Mac? Meteen voor Logic Pro gaan, dit komt met een goeie mixer, waarmee je ook nog eens een aantal effecten op je 'mixjes' kan loslaten, ook voor remixen is Logic HET programma voor Mac.

Knip en plak werk is ook geen probleem voor Logic Pro, mocht je het simpel willen houden, moet je gewoon Audacity gaan gebruiken, voor het simpele knip en plak werk is dat veel handiger dan een duur (tevens te downloaden ;) ) software pakket.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...