Jump to content

[Wens] Healthsysteem


Tommie59

health-systeem gta 5  

14 leden hebben gestemd

  1. 1. hoe wil jij het health-systeem in gta 5?

    • oude traditionele balkjes
      12
    • zonder balkjes (zoals in Call of Duty)
      2
  2. 2. wil je submissies met auto's waarmee je je health of armorcapaciteit kunt vergroten?

    • ja
      6
    • nee
      7


Recommended Posts

Hmm, ik vind het idee van een rood scherm niet zo leuk. Laat dat dus maar zoals het was.

Misschien gewoon dat er weinig pijnstillers liggen en dat die makken dat je health iets minder snel daalt en dat je voor full health naar een ziekenhuis moet.

Armor is iets totaal anders dan health en moet dan ook een apart balkje/halve cirkel krijgen. Zoals in andere GTA's gaat eerst je armor weg voordat er aan je health geknaagd kan worden. Behalve als je naar beneden valt/verdrinkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Body Armor vind ik persoonlijk gewoon echt te makkelijk. Als je een beetje normaal/goed speelt win je alles met zo'n ding en zal je elke shootout met gemak winnen.

Van mij mogen ze het wel wat realistischer maken. In het echt kan je waarschijnlijk ook geen 20 kogels vangen met een kogelvrij vest zonder bijvoorbeeld op de grond te vallen. Van mij mogen ze het best in een apart balkje zetten. Maar dan moet het niet zo'n grote balk zijn zoals in GTA IV. Dat vond ik persoonlijk iets te veel. In de III-era vond ik het op zich wel goed verdeeld.

Een Body Armor moet eigenlijk een eenmalig reddingsmiddel zijn zoals de pijnstillers in Max Payne 3. Laten we zeggen dat een Body Armor bij vijf schoten verdwijnt. Dit zorgt er gewoon voor dat één Body Armor geen vijf missies lang blijft waardoor je vijf missies met gemak hebt behaald.

MP3 is Max Payne 3 :)

Link to comment
Delen op andere websites

@ver hierboven (inmiddels): Max Payne 3, een third person shooter ook van Rockstar games, uitgekomen mei 2012 ;)

OT: Gewoon hetzelfde als IV, vind ik goed genoeg ;)

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind wel dat body armor beschermd mag zijn, maar dat, wanneer je geraakt wordt, je toch een stevige terugslag voelt. En ook dat er, de afstand van waarop het schot is gelost in rekening genomen, een beetje van je health eraf gaat. Natuurlijk gaat er niks af als je met een pistool van op een afstandje in de borst wordt geschoten, maar als dit echt vlakbij is, lijkt het me toch wel realistisch dat je op zijn minst terugdeinst. Een vest absorbeert niet alle kracht, dus het is perfect mogelijk dat je een gebroken rib hebt.

Natuurlijk als je op andere plaatsen wordt geraakt, heeft dit ook een invloed voor je health.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom een mix van RDR, Max Payne 3 en GTA IV?

Ik zou eerder een mix van deze laatste en Mafia 2 voorstellen. Dat is ook nog realistisch maar maakt het niet specifiek moeilijker. Het gezondheidsbalkje gewoon zoals IV rond de radar, en dat het tot op een bepaald punt vanzelf volloopt. Om je health weer volledig te restoren, moet je een drankje kopen of ergens een hapje eten. Het werkte in ieder geval in M2 :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...