Jump to content

Favoriete acteurs/actrices


Makaveli!!

Recommended Posts

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Darth Vader

    3

  • NilsHolgersson

    3

  • Guardian1980

    2

  • SpacyColours

    2

Johnny Depp

Al Pacino

Robert de Niro

Paul Walker RIP 1973-2013 :(

Vin Diesel

Jason Statham

Matt Damon

Robert Downey Jr

Daniel Craig

Jennifer Aniston

Kate Beckinsale

Kiefer Sutherland

Wentworth Miller

Dominic Purcell

Tom Hanks

Christian Bale

Sean Connery

Nicolas Cage

Martin Lawrence

Bruce Willis

Eddy Murphy

Will Smith

Leonardo Dicaprio

Cameron Diaz

Keira Knightley

Liv Tyler

Robbie Coltrane

Man, ik heb zoveel favoriete acteurs en actrices dat ik gewoon weet

dat ik bij deze lange lijst echt wel wat mensen ben vergeten.

Ik ben gewoon een film freak.

Komt ook dat als ik een goede acteur of actrice zie en de film

vindt ik vet dan staat die ook gelijk in me lijstje, ook al heb

ik diegene 1x gezien. :puh:

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Jason Statham gevechten zijn altijd geweldig. Hij heeft altijd de neiging zich uit te kleden (vecht je dan beter) en mensen in hun ballen trappen.

Andere acteurs die ik goed vind zijn mensen als Al Pacino en Robert DeNiro. Heat blijft voor mij één van de beste films die ik ooit heb gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...

Gigantische bump. Ik had even zin om zo'n topic te starten, maar gezien het al bestaat moet het hier maar. :puh:

Favoriete acteurs, in een min of meer willekeurige volgorde:

Sean Connery

Nicolas Cage

Martin Lawrence

Bruce Willis

Eddy Murphy

Will Smith

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niet echt een bepaald favo acteur, maar welke ik echt goed vind;

Edward Norton

Jim Carrey

Christian Bale

Tom Hanks

Jake Gyllenhaal

Robert De Niro

Slyvester Stallone

Russel Crowe

Brad Pitt

Leonardo Dicaprio

Niet in een volgorde van goed naar 'slecht'. Maar als ik moest kiezen uit deze lijst zou Jim Carrey mijn favo zijn. Ik hou niet van die slappe Amerikaanse humor films zoals Scary Movie (kut film) en kan daar ook totaal niet om lachen, maar die humor films met Jim Carrey zijn gewoon geweldig. Hoe hij het brengt is gewoon perfect.

Link to comment
Delen op andere websites

Om echt te zeggen dat ik één favoriete acteur/actrice heb is onmogelijk. Elke acteur of actrice heeft zo weer zijn manier van acteren en dat is wat een acteur of actrice bijzonder maakt.

Maar een paar van mijn favorieten zijn.

Kiefer Sutherland

Geweldige acteur die zowel actie als drama goed kan uitvoeren. Kan ook geweldig aan de goede of slechte kant staan. En heeft een stem die gewoon op zichzelf al elke rol kan maken. Heeft hij voor mij al bewezen in 24, Touch en Phone booth. Kan dan ook niet wachten op zijn stemacteerwerk in Metal Gear solid: V

Dennis Haysbert,

Net als Kiefer Sutherland ook een acteur die zowel Drama als Actie in perfectie kan uitvoeren. Zou van mij wel in wat grotere films mogen verschijnen. Straalt op zichzelf al leiderschap uit. En heeft ook een stem die je nergens anders hoort. Maar wat wel elke scene weer bijzonder maakt. Heeft ook gespeeld in 24 en The unit. Voor mij zijn dit zijn 2 beste rollen.

Bruce willis.

Je typische actieheld. Het lijkt wel alsof hij elke actie rol tot pure perfectie weet te brengen, zelfs in de slechtste films. Maar zijn beste werken zijn toch wel de Die Hard Series. En dan in het bijzonder. Die hard 1, en Die hard With a vengence.

Leslie Nielsen

komedie Koning. Kon elke film wel in een komedie maken. En het op een manier brengen die niet veel acteurs nog kunnen. Jammer dat we niet meer van hem kunnen genieten. Maar heb wel uiterst respect voor deze man, vooral omdat hij gewoon bleef door acteren op zo een hoge leeftijd.

Angelina Jolie

Actieheldin. Straalt in al haar films Sexy uit. Maar tegelijkertijd ook iemand die je nek zo door midden breekt.

Jean Claude van damme

Een van mijn favoriete vechters. Heeft dankzij zijn accent ook weer iets bijzonders. wat voor mij altijd wel belangrijk is bij een rol. Het maakt of breekt het. Maar ook zijn manieren van vechten. Soepel maar bruut.

Jackie Chan.

Geweldig in martial arts. Maar tegelijkertijd ook weer goed voor een dosis humor. In tegenstelling tot jean claude van damme is hij juist snel en precies. Wat soms voor mooie momenten zorgt.

En er zijn nog wel een paar acteurs of actrices die ik goed vindt. Maar waar ik nu niet zo 1..2..3.. op kan komen. Update dit lijstje wel zodra ik er weer eentje weet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...