xoex23 Geplaatst: 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2013 Helaas heb ik geen tijd, maar anders had ik me meteen ingeschreven. Goed infinitief en ik wens alle 'leerlingen' veel succes! Net als Spacy ga ik af en toe meelezen, en ook het een en ander proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 14 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2013 Top, jongens! Schroom niet om af en toe scripts of screens te posten, en vragen te stellen wanneer nodig! Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2013 Top, jongens! Schroom niet om af en toe scripts of screens te posten, en vragen te stellen wanneer nodig! Succes! Ik neem aan dat ik ook gewoon af en toe een vraag mag stellen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 14 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2013 Uiteraard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 15 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2013 Belangrijk! Het is veel makkelijker om te coden in een MPACK. Zie deze tutorial voor meer informatie. Eigenlijk is het hetzelfde als gewoon via de main.scm, maar twee voordelen: 1) je kan de main.scm behouden (dus kan je ook nog je gewone savegames spelen) en 2) je hoeft niet iedere keer San Andreas opnieuw te starten wanneer je wil compilen (je kan gewoon "new game" en dan je MPACK selecteren). Lekker bezig allemaal, ga zo door! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2013 Of je gebruikt Cleo, al zou ik ze dat pas later leren. :$ Leuk om te zien dat jullie er allemaal zo beginnen mee zijn! Zelf heb ik al in tijden niet meer gewerkt met SCM. Tijd om SannyBuilder maar weer eens boven te halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2013 Cleo gaan we in de derde week leren, volgens het programma. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 17 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2013 Het is handiger om eerst het "stramien" te leren en die om te zetten in cleo dan gelijk cleo te leren. Daarom hebben we deze opzet gekozen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.