Jump to content

Lightbar


SoWxss

Recommended Posts

Hallo allemaal. Ik heb op internet een auto gedownload, en daar zou ik graag een sirene op willen zetten, zodat het een politie auto is. Weet iemand welk programma ik daarvoor nodig heb of hoe ik dat moet doen? Is het mogelijk met ZModeler 2, zoja hoe? Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Het is mogelijk maar het vergt veel tijd. Al hoef je alleen maar de lightbar te maken

maar dan moet je nog textures hebben en de juiste waarden hebben in Zmodeler2.

En dan nog de textures importeren in het .wtd bestand.

Maar de kans is 99% groot dat automod gelockt is en dan is het vrijwel...onmogelijk het te importen in Zmodele2.

Bewerkt: door Blue_V
Link to comment
Delen op andere websites

Helaas niet. Het eerste priority is het gelockte auto, de .wft bestand.

3DS Max en Zmodeler2 zijn de beste programma's voor modeling maar omdat Zmodeler2 het engiste

programma is waarmee je auto's naar GTAIV kunt converteren is het raadzaam om alleen Zmodeler2 te gebruiken.

Anders raken heel veel materials, dummies en shaders weg als je het naar 3DS Max exporteert.

Maar er is een goede alternatief, de author vragen of je een politie-versie van zijn auto mag maken.

Als ie aardig is, stuurt ie jou een niet-gelockte automod en kan je een lightbar maken in Zmodeler2.

Het is wel een must dat je minimale kennis hebt over modding in 3D.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...