Jump to content

Herindeling subfora


Dutchy3010

Recommended Posts

Zoals jullie wellicht al gezien hebben, zijn een aantal subfora verplaatst of verdwenen. Hieronder voor het gemak een lijstje:

  • Alle GTA's buiten de Classics staan weer op de frontpage.
  • Luxuries is opgegaan in Beeld & Geluid (enkele topics zullen door de moderators worden verplaatst naar Computer Talk danwel NOTA).
  • School & Studie is is samengevoegd met NOTA.
  • Het GTAForum Awards forum hangt weer -zoals altijd buiten de awards-periode- onder feedback.
  • Oceans Weekly News hangt nu onder de ledenfora.
  • Design Your Own Mission staat nu onder de Modding Showroom.

We willen met deze herindeling allereerst de GTA fora meer onder de aandacht brengen. We zijn en blijven een GTA-forum. Daarnaast willen we de Lifestyle-fora beter indelen, omdat sommige fora (te) rustig waren en de inhoud van anderen eigenlijk in andere fora hoorden. Tot slot leek Hosted Projects ons niet meer zo nodig, vooral ook omdat het zulke verschillende projecten waren (en slechts twee).

Hopelijk vinden jullie dit een betere indeling en mochten jullie nog verdere herindelingen nodig achten horen we dat graag. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hartstikke goed, de reden dat ik zelden meer in het SA-forum kwam was omdat ik het onhandig vond om daar te komen. Meer psychologisch dan fysiek dan. Ik moest ook steeds eerst even speuren eer ik besefte dat het onder "III-era" stond, een naam die mij nou niet echt meteen aan San Andreas liet denken. Terwijl vroeger klikte ik gewoon op SA: General en dan was ik er, daarom was ik daar vroeger ook actiever in.

Ik ben blij dat het veranderd is. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hetgene in de GTA sectie vind ik zelf veel beter, niet dat ik er veel naar omkeek maar het was gewoon kut.

Dat gedoe met de luxuries had niet gehoeven, er zaten een aantal topics waarvan ik dacht dat ze idd bij andere secties konden maar groot gedeelte vond ik persoonlijk aardig op zijn plek staan.

Zal nu wel een hoop zoekwerk worden want het zal nu wel overal en nergens staan vrees ik :(

Link to comment
Delen op andere websites

Hartstikke goed, de reden dat ik zelden meer in het SA-forum kwam was omdat ik het onhandig vond om daar te komen. Meer psychologisch dan fysiek dan. Ik moest ook steeds eerst even speuren eer ik besefte dat het onder "III-era" stond, een naam die mij nou niet echt meteen aan San Andreas liet denken. Terwijl vroeger klikte ik gewoon op SA: General en dan was ik er, daarom was ik daar vroeger ook actiever in.

Ik ben blij dat het veranderd is. ;)

mee eens, overigens ervaar ik dat als zowel psychologisch als fysiek vermoeiend :-( heel irritant vond ik dat altijd

Link to comment
Delen op andere websites

Verdorie, nu OWN bij ledenfora staat moet ik vaker op 'Superleden Forum' klikken ipv meteen op het topic klikken.. :puh:

Reacties als " je bent lui" etc zijn best onnodig en irritant.

Volkomen begrijpelijk dat de GTA fora weer apart staan als je ziet dat er tegenwoordig in elk forum dagelijks gepost wordt, maar waarom Luxuries weg moest begrijp ik niet goed. :(

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...