Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 januari 2013 Rapport Geplaatst: 14 januari 2013 (bewerkt) Ziet er nu veel beter uit, zoals al door anderen wordt gezegd. Zoals waar het forum om draait. ^^ Bewerkt: 14 januari 2013 door Grand Theft Auto TOM Reageren
NandroDavids Geplaatst: 14 januari 2013 Rapport Geplaatst: 14 januari 2013 (...) maar waarom Luxuries weg moest begrijp ik niet goed. [/size] Hoe nuttig is een subforum als je de topics die daar in staan eigenlijk wel kwijt kunt in 3 andere subfora? Daarnaast was soms niet duidelijk of iets nu in Luxuries moest, of heel ergens anders. Neem topics over smartphones bijvoorbeeld. Die zouden prima in Luxuries kunnen, maar als het over de software van het ding gaat kan het ook in Software. En voor alle foto- en videodingen hebben we in principe Beeld & Geluid al. Kortom: Luxuries had geen duidelijke functie (meer) en kon prima opgedoekt worden. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 januari 2013 Rapport Geplaatst: 14 januari 2013 Hoe nuttig is een subforum als je de topics die daar in staan eigenlijk wel kwijt kunt in 3 andere subfora? Daarnaast was soms niet duidelijk of iets nu in Luxuries moest, of heel ergens anders. Neem topics over smartphones bijvoorbeeld. Die zouden prima in Luxuries kunnen, maar als het over de software van het ding gaat kan het ook in Software. En voor alle foto- en videodingen hebben we in principe Beeld & Geluid al. Kortom: Luxuries had geen duidelijke functie (meer) en kon prima opgedoekt worden. Dus nu kan je topics over smartphones tegenkomen in 3 forums, vroeger kon dat maar in 1 forum. Duidelijk is anders? Reageren
PrioX Geplaatst: 14 januari 2013 Rapport Geplaatst: 14 januari 2013 Prima verandering. Nu ken ik het forum weer. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 14 januari 2013 Rapport Geplaatst: 14 januari 2013 Hoe nuttig is een subforum als je de topics die daar in staan eigenlijk wel kwijt kunt in 3 andere subfora? Daarnaast was soms niet duidelijk of iets nu in Luxuries moest, of heel ergens anders. Neem topics over smartphones bijvoorbeeld. Die zouden prima in Luxuries kunnen, maar als het over de software van het ding gaat kan het ook in Software. En voor alle foto- en videodingen hebben we in principe Beeld & Geluid al. Kortom: Luxuries had geen duidelijke functie (meer) en kon prima opgedoekt worden. Dus nu kan je topics over smartphones tegenkomen in 3 forums, vroeger kon dat maar in 1 forum. Duidelijk is anders? Nee, ik zeg helemaal niet dat je topics over smartphones nu tegen gaat komen in 3 fora. Alle topics samen uit Luxuries konden allen prima in andere subfora, in totaal drie. Daarmee zeg ik niet dat ze allemaal naar alle drie konden, maar de één naar het ene forum, de ander naar weer een ander forum, en weer een ander naar nog een ander forum. Op die manier. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 januari 2013 Rapport Geplaatst: 14 januari 2013 Ik vind het zo in ieder geval overzichtelijker, sommigen misschien niet, maar voor mij werkt het zo beter Reageren
Dotz Geplaatst: 14 januari 2013 Rapport Geplaatst: 14 januari 2013 pff, kutgw.. the gta secties zijn zo vele malen overzichtelijker.. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 14 januari 2013 Rapport Geplaatst: 14 januari 2013 (bewerkt) De nieuwe indeling is echt véél beter, vind het vooral goed dat alle Grand Theft Auto games weer apart staan. Bewerkt: 14 maart 2013 door TalkingPear Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 14 januari 2013 Rapport Geplaatst: 14 januari 2013 Prima dat school is opgerot, nu kan ik rustig naar de stamkroeg lopen in het weekend zonder dat ik die klote school tegenkom GTA gedeelte is ook een stuk beter, vond het bijelkaar gepakte behoorlijk irritant. Het blijven toch geweldige games Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 14 januari 2013 Rapport Geplaatst: 14 januari 2013 Ik vond School & Studie nog wel subforumwaardig, maar wel goed dat de GTA's terug apart zijn. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2013 S&S werd nauwelijks in gepost, op een enkel topic na, welke ook makkelijk in NOTA past. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 15 januari 2013 Rapport Geplaatst: 15 januari 2013 Een slimme zet om het zo aan te pakken! Reageren
dirkjan1 Geplaatst: 8 maart 2013 Rapport Geplaatst: 8 maart 2013 Goeie verandering stukken beter! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.