Jump to content

M3TaL

Recommended Posts

Omhóog! Interessant, geen flauw idee hoe dat kan. Wat je vraag betreft: nee. Bij mijn weten hebben cheaten en criminal rating geen effect op je spel of save-game (met uitzondering van de 'riot' cheat), dus ook je eventuele 100% zou veilig moeten zijn wat dat betreft.

Over je geld: maak je geen zorgen, later kun je met de import en export missies kapitalen ophalen. En anders even goed op het missieoverzicht kijken, kun je makkelijk zien of het een zij- of verhaallijnmissie is.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • M3TaL

    13

  • Foreigner97

    7

  • Guardian1980

    5

  • Sir_Ballas

    3

Thnx, maar als ik wil gaan saven staat er niet saven, omdat er cheat is geactiveerd. Mijn vraag is hoe kan ik deze cheat inactiveren en hoe kan ik weer op de oude zetten? Er staat ook dat het ''gevaarlijk'' is voor save game en dat er nadelen kunnen zijn, omdat de cheat is geactiveerd. Dus hij waarschuwt. Het save menu raad mij aan om niet op te slaan, maar ik had het allang opgeslagen. => Ik heb gemerkt bij ambulance, dat er een deel letters verdwijnen. Komt het door cheats?

Met vriendelijke groeten,

M3Tal

Bewerkt: door M3TaL
Link to comment
Delen op andere websites

Wat bedoel je precies met letters verdwijnen?

Anyway, sommige cheats kun je niet uitzetten, omdat het simpelweg één gebeurtenis is. Zoals auto's die ontploffen, wapenpaketten, etc. Als je zo'n cheat nog een keer invoert, krijg je weer wapens en ontploffen de auto's weer, en het proces wordt niet opeens teruggedraaid.

Andere cheats, zoals oneindig munitie, nooit meer wanted level, onsterfelijkheid, etc. kun je uitzetten: opeens kun je wel weer dood, wanted level krijgen, etc.

Dus behalve met de 'riot' cheat is het veilig om op te slaan met cheats, ondanks de waarschuwing. Ik moet zeggen dat ik, toen ik nog vaak cheatte, wel alle cheats uitzette die ik aan had staan, just in case.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Wat bedoel je precies met letters verdwijnen?

Anyway, sommige cheats kun je niet uitzetten, omdat het simpelweg één gebeurtenis is. Zoals auto's die ontploffen, wapenpaketten, etc. Als je zo'n cheat nog een keer invoert, krijg je weer wapens en ontploffen de auto's weer, en het proces wordt niet opeens teruggedraaid.

Andere cheats, zoals oneindig munitie, nooit meer wanted level, onsterfelijkheid, etc. kun je uitzetten: opeens kun je wel weer dood, wanted level krijgen, etc.

Dus behalve met de 'riot' cheat is het veilig om op te slaan met cheats, ondanks de waarschuwing. Ik moet zeggen dat ik, toen ik nog vaak cheatte, wel alle cheats uitzette die ik aan had staan, just in case.

Ik bedoel bij ambulance, achterkant van het voertuig ofwel de achterdeur zijn er letters en die ontbreken er een deel. Gelukkig heb ik maar een cheat gebruikt en voortaan ga ik ook niet meer gebruiken. Dus je kunt ''blaas alle voertuigen op'' cheat niet meer inactiveren.

Bij het laatste zin van jouw antwoord staat er ''Ik moet zeggen dat ik, toen ik nog vaak cheatte, wel alle cheats uitzette die ik aan had staan, just in case.''

Maar je kon deze ''blaas alle voertuigen op'' cheat niet meer inactiveren toch? Dat was beetje voor waas.

Sorry voor de moeite Foreigner97.

Thnx Foreigner97.

PS: Maar wat zal er gaan dan gebeuren, als een speler die ''riot'' gebruikt? en als ik een hoertje wil roepen, met welke toets kan ik dan accepteren die aanbod.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij ontbreken die letters altijd, dit weet ik echter niet zeker.

En sorry, ik had iets duidelijker moeten zijn: ik bedoel dus dat ik de cheats die ik uit kon zetten uitzette ( ik gebruikte ook bijna alleen zulke cheats).

Wat die riot betreft: als je die cheat, gebruikt ontstaan er overal rellen. Mensen schieten elkaar neer, veel branden, politie-achtervolgingen, noem maar op. Als je met deze cheat opslaat worden sommige missies onhaalbaar.

Op de PC kun je met de "y" toets positief beantwoorden op prostituees. Het hangt van je console af, dat zul je even op moeten zoeken.

En wij zijn er, zeker op een forum, om elkaar te helpen, dus graag gedaan ;)

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

San Andreas heeft verschillende versies; versie 1 is de originele versie zoals die door Rockstar werd uitgebracht. Deze versie bleek echter verborgen sexuele content te bevatten die door een bepaalde modificatie tevoorschijn kon worden gehaald. Een heleboel heisa was het gevolg, waarna Rockstar versie 2 op de markt bracht, waar deze content niet meer in zit. Om een savegame van versie 2 te kunnen spelen, moet je zelf versie 2 hebben of versie 1 omzetten naar 2. En andersom uiteraard. Bovendien kan je met versie 1 modificeren, wat met 2 niet kan.

Mocht ik het fout hebben/verkeerd hebben uitgelegd, dan hoor ik het graag.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het winkel (Zero) gekocht om missie Air Raid te doen. Toen ik begon lukte het steeds niet, dus ik gebruikte cheat (blaas alle voertuigen op). Ik wilde niet gebruiken, maar ik kon het niet anders (dit stond er ook bij wikigta tip). Ik heb wel tig keren geprobeerd. Toen ik de cheat gebruikte. ging mijn criminal rating abnormaal omhoog. Ik was ongeveer bij 1150 naar 28500. Hoe komt dit? en heeft die gevolgen op mijn 100% gameplay?

=> Had ik maar deze missie niet gedaan, ik wist niet dat het een zijmissie was. Ook al die 30.000 geld kwijtgeraakt aan het winkel.

Thnx, maar als ik wil gaan saven staat er niet saven, omdat er cheat is geactiveerd. Mijn vraag is hoe kan ik deze cheat inactiveren en hoe kan ik weer op de oude zetten? Er staat ook dat het ''gevaarlijk'' is voor save game en dat er nadelen kunnen zijn, omdat de cheat is geactiveerd. Dus hij waarschuwt. Het save menu raad mij aan om niet op te slaan, maar ik had het allang opgeslagen. => Ik heb gemerkt bij ambulance, dat er een deel letters verdwijnen. Komt het door cheats?

Wel, dat je criminal rating omhoog gaat terwijl je een cheat gebruikt, is denk ik maar op één manier te verklaren. Het klopt dat je criminal rating zal dalen als je cheats gebruikt, maar tegelijkertijd blaas je wel alle voertuigen op, iets wat je criminal rating juist doet stijgen: de daling is zo miniem dat die teniet wordt gedaan door de 'explosieve' ( :D ) stijging die wordt veroorzaakt door het effect van de cheat.

In GTA San Andreas zul je gewoon het spel voor de 100% uit kunnen spelen, vermits je de riot-cheat niet gebruikt, want die heeft inderdaad nare bijeffecten bij enkele missies. Een cheat op zich gebruiken kan geen kwaad, behalve dat je een melding zal krijgen dat je hebt gecheat in je savegame (wat niet heel erg netjes staan, vinden velen). Die melding krijg je ongeacht de soort en de duur van de cheat die je hebt gebruikt. In GTA Vice City zul je wel op 99,9% blijven steken (misschien dat Guardian1980 daarmee in de war is).

Je savegame zal nooit kapot kunnen gaan door cheats, dus daar hoef je niet over in te zitten. De Ambulance mist inderdaad een aantal letters op de achterkant (grappig genoeg gaat dit fout in meerdere GTA's). De riot-cheat zal je wel laten vastlopen bij bepaalde missies (Burning Desire, waarin je Michelle redt, en Madd Dogg

, als je Madd Dogg moet redden).

San Andreas heeft verschillende versies; versie 1 is de originele versie zoals die door Rockstar werd uitgebracht. Deze versie bleek echter verborgen sexuele content te bevatten die door een bepaalde modificatie tevoorschijn kon worden gehaald. Een heleboel heisa was het gevolg, waarna Rockstar versie 2 op de markt bracht, waar deze content niet meer in zit. Om een savegame van versie 2 te kunnen spelen, moet je zelf versie 2 hebben of versie 1 omzetten naar 2. En andersom uiteraard. Bovendien kan je met versie 1 modificeren, wat met 2 niet kan.

Mocht ik het fout hebben/verkeerd hebben uitgelegd, dan hoor ik het graag.

Let wel dat de versie voor savegames kan verschillen met die van het gebruiken van modificaties. Het uitgebreide verhaal heb ik al eens in dit bericht snapback.png uitgelegd ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag dat je niet zo makkelijk veel geld verdient. Ik heb een manier zonder cheats te gebruiken waardoor je heel veel geld krijgt. Steel een Hunter op één van deze plekken. (wel 100% Flight School nodig) Doe dan Vigilante, hierdoor heb ik heel veel geld verdient. (bewijs)(al dat geld minus +/- 200.000 heb ik verdient aan dat, kost wat tijd maar dan heb je ook wat :puh:)

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...