Jump to content

M3TaL

Recommended Posts

Ik zag dat je niet zo makkelijk veel geld verdient. Ik heb een manier zonder cheats te gebruiken waardoor je heel veel geld krijgt. Steel een Hunter op één van deze plekken. (wel 100% Flight School nodig) Doe dan Vigilante, hierdoor heb ik heel veel geld verdient. (bewijs)(al dat geld minus +/- 200.000 heb ik verdient aan dat, kost wat tijd maar dan heb je ook wat :puh:)

Oke nice tip, nyltje.

Effe los van San Andreas, dus een off-topic. Ik heb een vraag over deze site (Gtaforum) waar kan ik bij deze wezen? Ik wil ook niet een over een bepaald vraag een topic openen, kan ik dan een van de moderators pm'en over een vraag? Of mag ik hier het stellen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • M3TaL

    13

  • Foreigner97

    7

  • Guardian1980

    5

  • Sir_Ballas

    3

Forum-gerelateerde vragen kunnen terecht in Feedback. In hoeverre heb je het forum al bekeken? Als je er even de tijd voor neemt kan je precies zien welk onderwerp waar wordt behandeld. Een crew-lid een PM sturen als je bepaalde vragen hebt kan natuurlijk altijd, daar zijn we voor.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik zag dat je niet zo makkelijk veel geld verdient. Ik heb een manier zonder cheats te gebruiken waardoor je heel veel geld krijgt. Steel een Hunter op één van deze plekken. (wel 100% Flight School nodig) Doe dan Vigilante, hierdoor heb ik heel veel geld verdient. (bewijs)(al dat geld minus +/- 200.000 heb ik verdient aan dat, kost wat tijd maar dan heb je ook wat :puh:)

Afhankelijk van hoe ver je bent kun je op een gegeven moment aardig binnen lopen. Na The Green Sabre kun je aardig een centje verdienen door terug naar Los Santos te gaan en de crackdealers die er nu rondlopen af te knallen. Soms hebben groepjes ballas en vagos dan ook wat poet. Andere manier is om een wagen te stelen, weg op te gaan en tegen anderen aan knallen. Er zal altijd wel een agressieveling tussen zitten die terug begint te rammen. Uit de wagen stappen en afwachten hoe de boel uiteindelijk in de lucht vliegt. Snelweg is aan te raden om die te gebruiken, omdat het 4 banen heeft en veel verkeer over gaat. In Los Santos is het stuk snelweg wat over El Corona gaat, bij het vliegveld, aan te raden. Op de 1 of andere manier botsen auto's daar toch wel op elkaar. Zelfde geldt trouwens voor Julius Thruway South in Las Venturas. Het mooiste is om een kettingbotsing op beide kanten te veroorzaken, zodat je een lekkere grote brand krijgt. Met de onstane brand kunnen auto's die daarna komen ook in de fik vliegen. Het levert trouwens niet alleen geld op, maar ook wapens, omdat sommige npc's een wapen bij zich hebben en soms komt de politie ook langsrijden, wat met name in LV het geval is.

Link to comment
Delen op andere websites

Nice tip. Ik ben al in Las Venturas en heb veel kapitalen gemaakt door Import/Export. Dankzij de tip van Foreigner97. Ik heb een vraag over de missie van Breaking the Bank at Caligula's. Bij het einde van de missie sloeg C.J. zero. Waarom? (slecht te begrijpen, had geen subtitles aangezet. :puh:)

.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...