Jump to content

[GAME] Smartphone Competition 2013


Kloep

Recommended Posts

signatures-smartphonecomp-1.png

Welkom bij Smartphone Competition. Wie weet kennen sommige van jullie het nog van vorig jaar. We gaan een competitie houden tussen forumleden! Wie zou dit jaar het beste zijn in games op een smartphone voor iOS en Android? Wordt het weer NandroDavids, of neemt iemand anders deze titel in handen? We komen er vanzelf achter!

Uiteraard zullen alle games gratis beschikbaar zijn in de bekende stores (voor iOS dus de App store, voor Android de Play Store). Voor de duidelijkheid komt er een link te staan naar het spel, zodat je zeker weet dat je het juiste spel voor je hebt. Anders word je score uiteraard niet meegerekend. Net als vorig jaar houden we één lijst bij, het maakt dus niet uit of je op iOS of Android speelt.

In totaal zullen we 4 weken bezig zijn. Elke week zal ik een spel aankondigen. Je hebt dan een week de tijd om je score te verbeteren, om tot slot deze in een PB naar Kloep te sturen. Dit doe je simpel door een screen te maken van je score (instructies daarvoor komen in het bericht van het spel te staan) en deze op te sturen met de juiste titel.

Puntentelling

Bij elk spel krijgen de eerste drie een aantal punten. De nummer 1 krijgt 5 punten, de nummer 2 krijgt 3 punten en de nummer 3 krijgt 1 punt.

Inschrijven

Een aparte inschrijving is niet nodig. Je kunt elke ronde apart meedoen en daarbij gewoon je score insturen.

Data

[table=border]27 januari 2013|Begin spel één

3 februari 2013|Begin spel twee

10 februari 2013|Begin spel drie

17 februari 2013|Begin spel vier[/table]

Regels

  1. De screen moet duidelijk zijn
  2. Je hebt 1 week de tijd om je score in te sturen
  3. Je hebt de tijd met inzenden tot 12:00 uur van de aangegeven dag



[table=header]|Score

End of the Riot|12

thebig|10

Guardian1980|8

pokearno|6

MegaPilot|5

Bassieboy35|1[/table]

Het is niet toegestaan om in dit topic te reageren. Reageren kan in het reactietopic!

Link to comment
Delen op andere websites

signatures-smartphonecomp-1.png

En we beginnen met het eerste spel, het heet Flow Free. De bedoeling van het spel is niet moeilijk en je kunt het hier bekijken.

We kijken naar Time Trial. Kies hier een Board size van 5X5. We kijken naar alle tijden. Wie hier aan het einde de hoogste score heeft, wint. Het is verplicht om bij alle vier de tijden een score te hebben staan.

Het spel is te downloaden voor iOS en Android.

Onderstaande screen zou ik graag van je ontvangen via PB. Scores die niet via PB zijn verzonden worden niet meegerekend. Zorg ervoor dat je de titel SC: FF gebruikt. Op die manier vind ik de PB gemakkelijk terug en loop je niet de kans dat ik je ingezonden score verlies.

35bcx8x_th.jpg

Klik op de afbeelding voor een grotere versie!

Je komt in dit scherm door in het hoofdmenu op Time Trial te klikken.

Insturen van deze score kan tot en met zondag 3 februari 12:00 uur. Heel veel succes aan alle deelnemers!

Het is niet toegestaan om in dit topic te reageren. Reageren kan in het reactietopic!

Link to comment
Delen op andere websites

signatures-smartphonecomp-1.png

Week is alweer voorbij en we hebben een aantal leuke scores ontvangen. Hieronder het resultaat van iedereen:

[table=header]|30 seconds|1 minute|2 minutes|4 minutes|Totaal

MegaPilot|9|17|35|62|123

Guardian1980|7|13|26|55|101

End of the Riot|7|13|26|44|90

Pokearno|6|13|22|45|86

Bassieboy35|7|11|23|43|84

Davedavy|4|8|13|31|56[/table]

Dit betekent dat MegaPilot 5 punten krijgt, Guardian1980 krijgt 3 punten en End of the Riot krijgt 1 punt. Dit zal in de hoofdpost worden aangepast.

En dan gaan we door met het tweede spel, genaamd Angry Birds Space Free. Denk dat een uitleg niet nodig is, het is een aardig bekend spel. Mocht je het toch niet snappen en er niet achter komen, kun je altijd een reactie achterlaten in het reactietopic! ;)

We kijken hier enkel naar de eerste 10 levels van Pig Bang. De rest is enkel voor de betaalde versie.

Het spel is te downloaden voor iOS en Android.

Onderstaande screen zou ik graag van je ontvangen via PB. Scores die niet via PB zijn verzonden worden niet meegerekend. Zorg ervoor dat je de titel SC: AB gebruikt. Op die manier vind ik de PB gemakkelijk terug en loop je niet de kans dat ik je ingezonden score verlies.

De screen die je moet maken vind je hieronder. Hier kom je door op de mooie groene pijl te klikken.

sxjev4_th.jpg

Klik op de afbeelding voor een grotere versie!

Insturen van deze score kan tot en met zondag 10 februari 12:00 uur. Heel veel succes aan alle deelnemers!

Wijziging in het screenen!

Op de Android versie heb je wat meer levels, vandaar dat je nu een screen moet maken van elk level apart om zo tot een Highscore te komen per level. Dit geld voor zowel de iOS versie, als de Android versie. Dus niet van het totaalplaatje een screen maken, maar per level.

Het is niet toegestaan om in dit topic te reageren. Reageren kan in het reactietopic!

Link to comment
Delen op andere websites

signatures-smartphonecomp-1.png

Week 2 is alweer voorbij en we hebben een aantal leuke scores ontvangen. Hieronder het resultaat van iedereen:

[table=header]|Totaal

thebig|407.530

End of the Riot|394.950

pokearno|388.570

Bassieboy35|373.620

Guardian1980|372.050

MegaPilot|344.670[/table]

Dit betekent dat thebig 5 punten krijgt, End of the Riot krijgt 3 punten en pokearno krijgt 1 punt. Dit zal in de hoofdpost worden aangepast.

En dan gaan we door met het derde spel, genaamd Temple Run. Bij het starten van het spel krijg je een uitleg over hoe het werkt.

We kijken hier naar de Score. Dus de Longest Run of de Most Coins is niet belangrijk. Uiteraard gaat het ook om de Single Run en niet om de Lifetime score.

Het spel is te downloaden voor iOS en Android.

Onderstaande screen zou ik graag van je ontvangen via PB. Scores die niet via PB zijn verzonden worden niet meegerekend. Zorg ervoor dat je de titel SC: TR gebruikt. Op die manier vind ik de PB gemakkelijk terug en loop je niet de kans dat ik je ingezonden score verlies.

De screen die je moet maken vind je hieronder. Hier kom je door in het menu op Stats te klikken.

2m497d5_th.jpg

Klik op de afbeelding voor een grotere versie!

Insturen van deze score kan tot en met zondag 17 februari 12:00 uur. Heel veel succes aan alle deelnemers!

Het is niet toegestaan om in dit topic te reageren. Reageren kan in het reactietopic!

Link to comment
Delen op andere websites

signatures-smartphonecomp-1.png

Wauw, de derde week is alweer voorbij!

[table=header]|Totaal

pokearno|7.423.560

End of the Riot|1.968.714

Bassieboy35|1.520.480

Guardian1980|51.618[/table]

Dit betekent dat pokearno 5 punten krijgt, End of the Riot krijgt 3 punten en Bassieboy35 krijgt 1 punt. Dit zal in de hoofdpost worden aangepast.

En toen waren we alweer aangekomen bij het laatste spel, genaamd Plumber. Het spel is niet moeilijk en ik denk dat de meeste van jullie snel achter de werking van het spel zullen komen. Het is de bedoeling dat je vanaf het rode wiel een baan maakt naar de pijpopening rechtsonderin. Dit doe je door alle pijponderdelen te draaien door er op te klikken. Denk eraan, bovenaan is een vreemd groen monstertje te zien die langzaam je sterretjes opeet! Hoe sneller je het doet, hoe meer sterren je krijgt.

En daar gaat het hier allemaal om, het aantal sterren. We kijken alleen naar de eerste 48 levels. Het maximum is 3 sterren per level, dus dat is 144 sterren in totaal.

Het spel is te downloaden voor iOS en Android.

Onderstaande screen zou ik graag van je ontvangen via PB. Scores die niet via PB zijn verzonden worden niet meegerekend. Zorg ervoor dat je de titel SC: PL gebruikt. Op die manier vind ik de PB gemakkelijk terug en loop je niet de kans dat ik je ingezonden score verlies.

De screens die je moet maken vind je hieronder. Hier kom je door vanuit het menu op Play te klikken. Daarna ga je 1 levelpack naar rechts, waar een mooie '1' boven staat. Hier maak je screens van de eerste drie velden. Één veld telt 16 levels.

1onafn_th.jpg 2r25i89_th.jpg x5dvb_th.jpg

Klik op de afbeelding voor een grotere versie!

Insturen van deze score kan tot en met zondag 24 februari 12:00 uur. Heel veel succes aan alle deelnemers!

Het is niet toegestaan om in dit topic te reageren. Reageren kan in het reactietopic!

Link to comment
Delen op andere websites

signatures-smartphonecomp-1.png

Wauw, de vierde week is alweer voorbij!

[table=header]|Totaal

End of the Riot|147

thebig|147

Guardian1980|147[/table]

Tjah, iedereen de maximum score. Ik kan niks anders dan alle deelnemers 5 punten te geven. Dit betekent dat End of the Riot heeft gewonnen. Gefeliciteerd, draag deze met trots!

35am5it.jpg

Het is niet toegestaan om in dit topic te reageren. Reageren kan in het reactietopic!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...