thebig Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Die enveloppe zou ik echt laten. Het is beter dat mensen hun joker opofferen ipv die enveloppe te openen. We hebben echt al handenvol geld kwijtgeraakt. 500 euro kunnen we toch niet missen?
MegaPilot Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Ja ach, we hebben al zoveel geld verscheten dat nog eens 500 echt geen kwaad kan.
thebig Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Ik heb mijn letter een tijdje achtergehouden, maar ik heb daarna vele keren gepost dat het een O was. Waarom gaat iemand dan een plaats zonder O gokken?
Silverbyte Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Ja ach, we hebben al zoveel geld verscheten dat nog eens 500 echt geen kwaad kan. Wat is dat nou weer voor redenatie? Dat is alsof je zegt: ja, ik heb nou al 27 katten, dan kan er nog wel een bij joh.
MegaPilot Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Wat is dat nou weer voor redenatie? Dat is alsof je zegt: ja, ik heb nou al 27 katten, dan kan er nog wel een bij joh. We zitten geld te verspillen zonder ophouden, dan kunnen we beter 500 euro goed investeren. Trouwens, als je 27 katten hebt, kan er gerust nog eentje bij.
thebig Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Je lijkt steeds te vergeten dat er een tweede, betere manier is om geen geld te verspillen: iedereen post zijn letters en we lossen elkaars raadsels op. Mensen, jullie moeten niet belust zijn op jokers. Als de plaats eenmaal geraden is, dan maakt het ook niets meer uit als je jouw code nog kraakt: daar ga je heus geen joker meer voor krijgen. Dan kan je het nu beter opgeven voor de groep. Je hebt al een tijdje gehad en je weet het niet.
Silverbyte Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Maar we hebben al een paar letters, laten we gewoon verder puzzelen. Die envelop is voor als we het écht niet meer weten.
MegaPilot Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Je lijkt steeds te vergeten dat er een tweede, betere manier is om geen geld te verspillen: iedereen post zijn letters en we lossen elkaars raadsels op. Mensen, jullie moeten niet belust zijn op jokers. Als de plaats eenmaal geraden is, dan maakt het ook niets meer uit als je jouw code nog kraakt: daar ga je heus geen joker meer voor krijgen. Dan kan je het nu beter opgeven voor de groep. Je hebt al een tijdje gehad en je weet het niet. Amen to that.
thebig Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 De enveloppe moeten we wel binnen nu en een dag openmaken, anders vervalt die. Geef onszelf dus nog een dag?
Silverbyte Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Er zijn al vier mensen met hun oplossing, die die dus ook al ingestuurd hebben in de hoop op een joker. Tegen de overige kandidaten zou ik dus willen zeggen: post je letter, dan helpen we je. De kans dat je nog een joker verdient wordt met de minuut kleiner.
Cabyon Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Maar tot nu toe hebben we alleen geld verloren, en niks erbij. We kunnen beter investeren dan hopeloos geld laten verdwijnen door foutieve gokken en overtreding van de regels.
MegaPilot Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 De enveloppe moeten we wel binnen nu en een dag openmaken, anders vervalt die. Geef onszelf dus nog een dag? Als de deelnemers niet vlug hun raadsels posten, kunnen we deze evengoed nu al openmaken.
MegaPilot Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Maar tot nu toe hebben we alleen geld verloren, en niks erbij. We kunnen beter investeren dan hopeloos geld laten verdwijnen door foutieve gokken en overtreding van de regels. My point exactly.
thebig Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Op zich moeten we nog één raadsel oplossen, daarna kan iedereen vrij hun raadsel posten om op te lossen. Samen moeten we er toch uitkomen? Trouwens: heeft iemand een bevestiging gekregen van een goed antwoord na inzending? Mijn antwoord is mogelijk, maar wat ik net heb ondervonden is dat er vele plaatsen in de wereld zijn die op elkaar lijken. Ik wil niet per ongeluk foute info geven.
Recommended Posts