Jump to content

[WidM] Week 1 - Lot? Castratie!

Recommended Posts

• Reacties 300
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

62

• thebig

55

• Silverbyte

50

• Die Hard

36

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Nee, ik ben er 100% zeker van dat ik de juiste oplossing heb ingezonden, maar heb daar geen antwoord op ontvangen. Er werd ook gezegd dat achteraf pas werd verteld wie de jokers krijgen.

Geplaatst:

Goed, dat wou ik even zeker weten.

Het kan natuurlijk zijn dat mensen hun antwoord hebben ingezonden zonder iets te laten weten. Alle jokers zouden al weg kunnen zijn.

Geplaatst:

Er kunnen echt niet veel plaatsen zijn met een OLU en een T. We kunnen al heel wat dingen uitsluiten. We zoeken al zeker geen land, want daar komt, bij mijn weten, niets voor in aanmerking. Een rivier, stad, landsdeel is nog mogelijk.

Het lijkt me veel te vroeg voor de enveloppe. We hebben nog twee dagen, we moeten niet te overhaast werken. Er zijn bovendien nog 2 mensen die niets hebben laten horen, dacht ik. Met 6 letters hebben we toch een grote kans, lijkt me.

Geplaatst:

Ik ben tegen de envelop, wanneer dan ook. Ik heb al enige ideeën voor een land, misschien gok ik zo.

Geplaatst:

Als het daadwerkelijk een land van 10 letters is, is het onmogelijk. Er lijkt me geen enkel land met een T,U,O,L tegelijk.

Geplaatst:

We hebben ook een Mol in ons midden die een verkeerde letter kan insturen. :puh:

Geplaatst:

Waarom pinnen we ons vast op 10 letters? Onze tips hebben ook letters op overschot. Pin je eens vast op landen met 7/8 letters.

Geplaatst:

Die letters op overschot hebben er toch niets mee te maken? Die zijn enkel om ons te verwarren voor de code. Het cijfer is het enige waar we ons op moeten concentreren. Aangezien er 10 deelnemers zijn krijgen die elk een cijfer, dus 10 in totaal. Dit cijfer verwijst naar een letter in hun woord. Met die letters moeten we een plaatsnaam vormen, waar ons avontuur zal plaatsvinden.

Dat staat er toch?

Geplaatst:

Saboteren is voor de Mol heel makkelijk hier, want die kan makkelijk met een compleet andere letter op de proppen komen, zodat wij op een dwaalspoor raken. De enige manier om 'm te slim af te zijn is zorgen dat er gewoon nog een paar letters komen, dan hebben we die envelop helemaal niet nodig.

Geplaatst:

Het zou leuk zijn mochten de andere deelnemers eens..

hoe zeg je dat ook alweer

DEELNEMEN..:duh:

Geplaatst:

Mensen, ik ga een gokje plaatsen. Gelieve niet anders dan [JA] of [NEE] te posten na dit en volgende bericht.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...