Jump to content

[WidM] Week 1 - Lot? Castratie!

Recommended Posts

• Reacties 300
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

62

• thebig

55

• Silverbyte

50

• Die Hard

36

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

België

50 euro uit de pot, dank u.

1520 euro over, jullie hebben de magische grens van 1000 euro kwijtspelen al bijna verbroken. In één avond. Knap hoor.

Geplaatst:

1520 euro over, jullie hebben de magische grens van 1000 euro kwijtspelen al bijna verbroken. In één avond. Knap hoor.

Jij bent degene die 50 euro aftrekt voor een zelfstandig naamwoord dat toevallig ook een stad is. :7

Geplaatst:
Knap hoor.
Ja, we zijn knap! :D

Maar ik denk dat het land best eens uit negen letters zou kunnen bestaan. Misschien dat de letter van de Mol niet meeteld? Of misschien heeft hij helemaal geen anagram ontvangen?

Geplaatst:

Jij bent degene die 50 euro aftrekt voor een zelfstandig naamwoord dat toevallig ook een stad is. :7

Die zal wel niet serieus zijn meegeteld :puh:

Maar heeft er al iemand voortgang geboekt met het ontcijferen van pwned zijn puzzel? Enige waar ik op kom is een naam te vormen die eindigt op hetgeen waar de hoofdstad van het land waar ik woon op eindigt. Maar vervolgens kan ik alleen op vage dorpjes uitkomen terwijl het toch echt een stad zou moeten zijn... :(

Geplaatst:

Zullen we nou niet zoveel reageren op het geld wat er wel of niet is afgeschreven? Schieten we niks mee op.

Geplaatst:

Ik ben er inmiddels ook en zie dat ik vijftien pagina's achterloop met lezen, waar ik zo aan ga beginnen. Ik wil jullie alvast laten weten dat ik de letter N uit mijn puzzel heb gehaald.

Geplaatst:

Ik ben tegen die envelop. Misschien zit er ook wel een hint in waar we niks aan hebben?

Geplaatst:

Maar ik denk dat het land best eens uit negen letters zou kunnen bestaan. Misschien dat de letter van de Mol niet meeteld? Of misschien heeft hij helemaal geen anagram ontvangen?

Wil nog even aanhalen wat Kloep hier zei, want dat vind ik wel een goede.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...