Jump to content

[WidM] Week 1 - Lot? Castratie!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ter info: dit zijn de letters

o van mij

u van cabyon

L van sb

T van mp

a van neo

Ik heb de namen ernaast geplaatst zodat je weet wie de letter aanbracht. Trek je conclusies als je wilt. Zonder vergissingen zijn zeker 4 van deze letters waar

i van dh

n van thuco.

Met 6 moeten we toch iets kunnen?

• Reacties 300
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

62

• thebig

55

• Silverbyte

50

• Die Hard

36

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

We hebben er vast wel wat in, maar niet genoeg om 500 aan uit te geven. Ik vind het zonde en ben dus tegen.

Geplaatst:

Ik ben tegen die envelop. Misschien zit er ook wel een hint in waar we niks aan hebben?

Point taken..

o van thebig

u van cabyon

L van sb

T van mp

a van neo

i van dh

n van tc

Ik heb er de lettercombinaties waarmee deze personen zich geregistreerd hebben erbij gezet, maar dan afgekort.

Lekker puh, Nandro!

Geplaatst:

2 i's dus, de plaatsen die Neo en DH dus raadden voldeden dus iig al aan deze tip. Misschien zit er een moltip tussen?

Geplaatst:

We hebben nu acht letters, twee niet. Hier moeten we toch een naam uit kunnen halen?

Geplaatst:

Misschien zit er een moltip tussen?

Zou kunnen, je moet er dus sowieso vanuit gaan dat 1 letter niet klopt. Daarnaast kunnen mensen ook nog een fout hebben gemaakt zonder de Mol te zijn.
Geplaatst:

Misschien zit er een moltip tussen?

Zou kunnen, je moet er dus sowieso vanuit gaan dat 1 letter niet klopt. Daarnaast kunnen mensen ook nog een fout hebben gemaakt zonder de Mol te zijn.

Zelfs als ik er vanuit ga dat er één letter niet juist was kan ik geen enkel land ermee verzinnen.. Ik zat net aan onze oosterburen te denken, maar dat gaat lastig met twee I's..

Geplaatst:

Over de puzzel van .Pwnd: ik ben er vrijwel zeker van dat er zeven letters in moeten zitten. 'Raamdames' heeft 9 letters waarvan er "2 of 3" letters weg moeten. Er zouden dus zes of zeven letters overblijven. Aangezien we echter de zevende letter nodig hebben moet dit wel het aantal zijn.

Maar verder ben ik nog niet..

Geplaatst:

Ik heb nergens dh een I zien insturen? Is dat niet zoals thebig al zei met mij verwisseld? Dat er dus maar 1 I is?

Geplaatst:

'Meer dan graag' had ik jullie willen helpen, maar ik ben er toch nog niet uit gekomen. Wie maakt me los? Het moet onder de categorie wateren vallen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...