Jump to content

[WidM] Week 1 - Lot? Castratie!

Recommended Posts

Geplaatst:

We hebben dus twee letters. Als we uitgaan van een 10-letterig land met de I en de L, dan is er volgens mij maar 1 mogelijk en die is al geprobeerd. Als we naar 9-letterige landen gaan kijken kom ik nog uit op een land wat zegmaar zo'n beetje rechtsonderin ligt op een wereldkaart. Je weet wel, dat hele hele hele grote eiland. :D

• Reacties 300
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

62

• thebig

55

• Silverbyte

50

• Die Hard

36

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ik denk inderdaad dat er niet veel anders mogelijk is. Ik heb dat een paar pagina's terug al geopperd, maar toen is het een beetje ondergesneeuwd tussen de andere reacties. Maar dat betekent dat er héél veel mensen gigantisch aan het mollen zijn, gezien de andere letters die gepost zijn.

Geplaatst:

Dat land waar ik het over heb mist dan 1 I, en de O van de ingezonden letters. 1 mol en 1 foutje? Of misschien twee foutjes? Zou kunnen toch.

We kunnen het proberen, maar ik denk dat het beter is (aangezien we al veel geld hebben verkloot) dat we eerst overleggen voordat we daadwerkelijk gaan voorstellen.

Geplaatst:

Nu nog meer foute gokken zonder unanimiteit gaan doen lijkt me niet bevorderlijk voor de sfeer, dus we moeten inderdaad even wachten op de mening van de anderen.

Geplaatst:

"Hallo? Wie? Nee. (landsdeel) - 6"

Als antwoord had ik een redelijk bekend landsdeel dat wegens mogelijke opsplitsing van het land al jaren voor politieke problemen zorgt. Veel leden hier zijn er wel eens geweest of wonen er misschien, en ze spreken een taal die wij allemaal wel op school gehad hebben (maar wat niet onze moedertaal is). Dus de N lijkt mij hier goed.

Geplaatst:

"Te weinig nazi's (fictief) - 9"

De school van Harry Potter, de 9e letter is dus een i.

Geplaatst:

Mischien een land met 11 letters en zit er nog een letter in de enveloppe n de op

Geplaatst:

Het is overigens ook nog mogelijk dat de startlocatie een stad is. Er staat immers nergens dat het een land moet zijn, alhoewel we dan wel heel erg op het verkeerde been zijn gezet door "De televisie-versie van Wie is de Mol? speelt zich dit jaar in Zuid-Afrika af. Waar gaan wij naartoe?" Ik ben nog steeds niet voor het openen van die envelop, maar misschien staat er wel in dat we op zoek moeten naar een stad.

Geplaatst:

Het is overigens ook nog mogelijk dat de startlocatie een stad is. Er staat immers nergens dat het een land moet zijn, alhoewel we dan wel heel erg op het verkeerde been zijn gezet door "De televisie-versie van Wie is de Mol? speelt zich dit jaar in Zuid-Afrika af. Waar gaan wij naartoe?" Ik ben nog steeds niet voor het openen van die envelop, maar misschien staat er wel in dat we op zoek moeten naar een stad.

Ik denk dat we de envelop moeten openmaken nu het ons nog niet op 0 euro zet

Geplaatst:

Laten we die envelop hooguit morgenavond open maken als we er niet uit komen, ik ben eerst nog even benieuwd naar alle andere puzzels.

Ik kom overigens niet uit Thunder z'n puzzel, misschien iets meer tips?

Geplaatst:

Het is het landsdeel van onze zuiderburen waar ze niet 'onze' taal spreken, maar die van het land daar weer onder.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...