Jump to content

[WidM] Week 1 - Lot? Castratie!

Recommended Posts

• Reacties 300
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

62

• thebig

55

• Silverbyte

50

• Die Hard

36

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Dit lijkt tot nu toe allemaal heel plausibel, dus ik vermoed dat er naast de Mol nog iemand anders een foutje heeft gemaakt, al dan niet opzettelijk.

Geplaatst:

We hebben nu de volgende letters waarvan we zeker kunnen zijn dat ze kloppen, aangezien we van deze personen de puzzels hebben opgelost. Het kan zijn dat één van deze vier de mol is en een andere puzzel heeft gepost dan dat hij daadwerkelijk heeft, maar er vanuit gaande dat dit niet het geval is, is het als volgt:

i - Kloep

l - Silverbyte

i - Die Hard

n - Thundercover

Geplaatst:

Hierbij nog mijn mooie puzzel:

Bert gaf veel (<***> natuur: wateren, bossen, bergen, woestijnen, enzovoort) - 2

Op de plaats van <***> hoort een woord waarvan ik niet zeker weet of het strafpunten oplevert het hier te posten, dus ik ga het maar omschrijven. Het is het bijvoegelijk naamwoord van het armste werelddeel ter wereld, dat werelddeel onder ons werelddeel.

En de oplossing van mijn puzzel is een berg waarbij het eerste deel van de naam zo'n ding is waar je aan (niet op) kunt zitten. Met vier poten enzo.

Komt in ieder geval een 'A' uit.

Geplaatst:

Ik weet precies wat je bedoelt, prima omschreven.

Dan hebben we nu:

i - Kloep

l - Silverbyte

i - Die Hard

n - Thundercover

m - VWO-er

a - $NeoSyp$

Geplaatst:

Met deze letters is er overigens al geen enkel 10-letterig land te vinden :(

Geplaatst:

dat zou dom zijn van de mol. er zou maar een letter verschillen en als we het uiteindelikk te weten komen weteb we wie de mol is.

mijn puzzel was anti-rodeo en er werd een landsdeel gezocht. De eerste letter werd gezocht. Volgens mij lag dit landsdeel in het land boven dat zeer bekende land waar obama zetelt. Het landsdeel dat ik vond begon met een o vandaar dus de o

Geplaatst:

Het hoeft niet per se een land te zijn. Een gebergte, een rivier, een streek, het kan allemaal.

Geplaatst:

Vergeet mijn M niet, van het water in de laars (in meer dan graag). knipoog.gif

Wat bedoel je precies met water in de laars?

Geplaatst:

Het laarsvormige land in het zuiden van ons continent. Het is een waterplas die geliefd is bij toeristen, velen van ons gaan er in de omgeving op vakantie.

Geplaatst:

Ik weet precies wat je bedoelt, prima omschreven.

Dan hebben we nu:

i - Kloep

l - Silverbyte

i - Die Hard

n - Thundercover

m - VWO-er

a - $NeoSyp$

Rust Elisa al?

letter 4

Dus de letter T.

Geplaatst:

Ik wist de oplossing van VWO-er wel, maar snapte niet wat hij bedoelde met 'de laars'. Beetje dom, had het kunnen weten. :puh:

i - Kloep

l - Silverbyte

i - Die Hard

n - Thundercover

m - VWO-er

a - $NeoSyp$

t - MegaPilot

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...