Jump to content

[WidM] Week 1 - Lot? Castratie!

Recommended Posts

Geplaatst:

i - Kloep

l - Silverbyte

i - Die Hard

n - Thundercover

m - VWO-er

a - $NeoSyp$

t - MegaPilot

o - thebig

De o van thebig toegevoegd, excuses.

• Reacties 300
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

62

• thebig

55

• Silverbyte

50

• Die Hard

36

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ik weet precies wat je bedoelt, prima omschreven.

Dan hebben we nu:

i - Kloep

l - Silverbyte

i - Die Hard

n - Thundercover

m - VWO-er

a - $NeoSyp$

t - megapilot

o - thebig

Geplaatst:

Maar ik zou echt niet weten wat we met deze letters voor woord kunnen maken. Misschien moeten we maar overgaan tot het posten van de envelop-afbeelding, daar kán niet mee gesjoemeld worden.

Geplaatst:

ik dacht even dat ik het wist. er is namelijk een eiland naast dat andere grotere eiland van het continent waarop we leven. je zou denken dat de mannen daar homo zijn als je de naam uitspreekt maar de letters kloppen net niet

Geplaatst:

ik zou echt tot morgen wachten met de enveloppe. eerst de andere letters bevestigen en dan kijken of we het niet vinden

Geplaatst:

Ik bedoel niet het openen van de envelop in de beginpost, maar het plaatje van onze persoonlijke enveloppen posten, zodat we bevestigd hebben dat dat écht onze puzzels zijn.

Geplaatst:

Mensen, ik kreeg net een ingeving. Wat als de locatie niet echt is? Niet echt, als in fictief? Wat als de locatie uit GTA kwam? Zou dat niet best wel heel logisch zijn voor een forumversie...?

Ik vermoed nu heel sterk dat de envelop ons wat extra letters zou geven, in plaats van te zeggen dat er letters af moeten. We hebben nu het volgende:

A (NeoSyp)

I (Die Hard)

I (Kloep)

L (Silverbyte)

M (VWO-er)

N (Thundercover)

O (thebig)

T (MegaPilot)

U (Cabyon)

De laatste vijf letters kunnen worden omgeschreven tot een bepaald woord, en de eerste letters kunnen een ander woord worden als je wat extra letters hebt. Het past precies.. Ik ga gokken heren :)

Geplaatst:

als we allemaal eerlijk onze puzzel posten zijn er 9 goede puzzels zeker. de mol zou echt dom moeten zijn een valse oplossing te sturen dan valt hij zo door de mand

Geplaatst:

[GOK]

Mount Chiliad

Aub NIETS anders posten dan [JA] of [NEE]!

[JA]

[JA]

[JA]

[JA]

[JA]

Gefeliciteerd, dat is het juiste antwoord! We starten inderdaad op Mount Chiliad, de bekende berg in San Andreas. Dat is onze startlocatie, of ook wel Lot? Castratie!, om even bij de anagrammen te blijven.

Met het initiëren van de winnende gok pakt $NeoSyp$ een Vrijstelling. Aardig van de rest dat ze hem die winnende gok maar zo geven. Maar goed, bij dezen, alsjeblieft $NeoSyp$, jij bent met deze Vrijstelling verzekerd van deelname aan de tweede week:

Zzokv.png

Die Hard, thebig, MegaPilot, Silverbyte en Kloep krijgen elk een Joker voor hun [JA] bij deze winnende gok. Berg je Joker goed op en gebruik hem verstandig:

LTsVI.pngLTsVI.pngLTsVI.pngLTsVI.pngLTsVI.png

Daarnaast gaat er 1380 euro in de pot, terwijl er maximaal 2500 euro te verdienen was. Een matige score. Zodra er een Penningmeester is aangewezen, krijg deze het geld.

Tot zover deze opdracht. Succes bij De gun-factor, en babbel gerust na in het daarvoor bestemde topic.

Verdere informatie over verdiende Jokers zal nog volgen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...