Jump to content

[WidM] Week 1 - De gun-factor

Recommended Posts

Geplaatst:

Phoenyxar? Vond het toch wel heel dapper van hem dat hij in dit forum postte, die verdient het gewoon om er niet al de eerste week uit te vliegen :D

• Reacties 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Silverbyte

17

• thebig

15

• Faenty.

12

• Kloep

10

Geplaatst:

Ik gun het mezelf. Klinkt misschien asociaal, maar dat komt doordat het dat ook is.

Geplaatst:

Ik denk dat iedereen het zichzelf gunt. Ik heb een voorstel.

Laten we voorlopig dit even achterwege tot we de andere opdracht hebben opgelost. We helpen elkaar zodat we weten wie de jokers allemaal krijgt (5 mensen in totaal).

Dan komen we hier terug en sturen we de lijsten in, gebaseerd op wie geen jokers kreeg. Zo houden we de kansen gaaf voor iedereen (tenzij voor 1 iemand).

Als het goed is, ben ik de enigste die de code heeft gekraakt. Ik kan anderen helpen met hun tip, zodat we de locatie kunnen raden.

Dat zou dus betekenen dat ik alvast geen vrijstelling krijg.

Geplaatst:

Maar ik denk niet dat iedereen zomaar de inhoud van zijn envelop bekend gaat maken (wat dus wel mag, voor de duidelijkgheid), want de eerste vijf mensen die 'm zelf oplossen krijgen een joker.

Geplaatst:

Zouden ze dan echt bedoelen dat je hem zelf moet oplossen? Daar had ik niet aan gedacht. Anders hadden we kunnen samenspelen en overal de jokers verdelen.

Nu ja, als het goed is heb ik zelf een joker binnen. Het hoeft voor mij niet.

Geplaatst:

Tuurlijk Silverbyte, maar als je die eenmaal hebt opgelost en ingestuurd kun je toch best je letter posten? Dan maak je voor zover ik weet nog steeds kans op die joker hoor.

Geplaatst:

Ja, dat lijkt me wel. Als anderen jouw puzzel oplossen, is het een beetje raar dat jíj dan een joker krijgt.

Geplaatst:

Anders mogen jullie mij wel nummer zetten, in volgende opdrachten kunnen we waarschijnlijk dingen toch weer verdelen (mits we elkaar vertrouwen) en dan krijg ik dan gewoon niks :3 Geld voor de pot, en dan kunnen we mischien ook samen de jokers afspreken.

Prima plan toch?

Geplaatst:

Anders mogen jullie mij wel nummer zetten, in volgende opdrachten kunnen we waarschijnlijk dingen toch weer verdelen (mits we elkaar vertrouwen) en dan krijg ik dan gewoon niks :3 Geld voor de pot, en dan kunnen we mischien ook samen de jokers afspreken.

Prima plan toch?

Misschien even een nummer achter nummer zetten?
Geplaatst:

We moeten iemand als eerste vertrouwen, we kunnen zelf kiezen wie we dingen geven deze opdracht, maar waarschijnlijk ook in toekomstige opdrachten, Kloep als eerste, dan nog 3 jokers e verspreiden, en dan kijken we de volgende week toch naar de anderen? Alleen maar aan jezelf denken gaat ons neit verder helpen deze opdracht.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...