Silverbyte Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Ik snap je punt wel, maar ik heb zo mijn redenen om Kloep de vrijstelling niet te geven. Ik zou graag VWO-er aandragen.
MegaPilot Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Puur omdat VWO-er, Kloep en Pwned amper gepost hebben in het andere topic gun ik het ze niet.
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 VWO-er heb ik, om gegronde redenen of niet, nog niet bepaald actief zien meedoen deze ronde. Ik ben dus tegen.
thebig Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Mij maakt het niet uit wie hem krijgt zolang er geld in de pot komt. Vwo er is goed voor mij
Faenty. Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Puur omdat VWO-er, Kloep en Pwned amper gepost hebben in het andere topic gun ik het ze niet. Sorry, ik wist niet dat het vandaag was, en ik had toch geen tijd ik had een verjaardag, dus ik ben niet niet gekomen op te plagen. ^^'
MegaPilot Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Sorry, ik wist niet dat het vandaag was, en ik had toch geen tijd ik had een verjaardag, dus ik ben niet niet gekomen op te plagen. ^^' Daar heb ik alle respect voor, maar omdat je vandaag niet actief was gun ik het iemand anders.
.Timothy Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Dat iemand niet impulsief gokken doet betekent niet dat hij niks bijdraagt, laat staan het spel niet volgt..
Thundercover Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Op basis van één avond vind ik dat niemand nog de vrijstelling verdient. Ja, er zijn mensen actief geweest, maar deze hebben ons al honderden euro's gekost, dus ik weet niet zeker of dat nu in hun voordeel is. Ja, er zijn mensen nog niet erg actief geweest, maar bedenk dat we ook een hele week voor de opdracht hebben en niet iedereen de hele zondagavond achter de pc kan zitten. Er is een kleine kans dat we hieruit komen, maar ik wil het toch proberen. Ik heb twee voorstellen die een oplossing kunnen bieden. Ik stel voor dat iedereen de naam van een deelnemer post die in zijn ogen een vrijstelling verdient. Deze deelnemer mag niet jezelf zijn. Je moet het dus iemand anders gunnen. Het lid dat het vaakst genoemd wordt, vullen we met z'n allen in op de eerste plek. Ik stel voor dat we de andere opdracht binnen twee dagen afronden en dat we de naam van het lid dat in die opdracht de vrijstelling pakt met z'n allen op de eerste plek zetten. Op deze manier kunnen eventuele jokers door hem gewonnen jokers worden verdeeld over deelnemers die er ook echt iets aan hebben deze ronde en zijn er niet meteen twee mensen zeker van een plek in de volgende ronde, wat de kansen van de overige deelnemers op een vervolg verkleint.
MegaPilot Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 Op basis van één avond vind ik dat niemand nog de vrijstelling verdient. Ja, er zijn mensen actief geweest, maar deze hebben ons al honderden euro's gekost, dus ik weet niet zeker of dat nu in hun voordeel is. Ja, er zijn mensen nog niet erg actief geweest, maar bedenk dat we ook een hele week voor de opdracht hebben en niet iedereen de hele zondagavond achter de pc kan zitten. Wie niets doet, kan niets verkeerd doen. Er is een kleine kans dat we hieruit komen, maar ik wil het toch proberen. Ik heb twee voorstellen die een oplossing kunnen bieden. Ik stel voor dat iedereen de naam van een deelnemer post die in zijn ogen een vrijstelling verdient. Deze deelnemer mag niet jezelf zijn. Je moet het dus iemand anders gunnen. Het lid dat het vaakst genoemd wordt, vullen we met z'n allen in op de eerste plek. Ik stel voor dat we de andere opdracht binnen twee dagen afronden en dat we de naam van het lid dat in die opdracht de vrijstelling pakt met z'n allen op de eerste plek zetten. Op deze manier kunnen eventuele jokers door hem gewonnen jokers worden verdeeld over deelnemers die er ook echt iets aan hebben deze ronde en zijn er niet meteen twee mensen zeker van een plek in de volgende ronde, wat de kansen van de overige deelnemers op een vervolg verkleint. Agreed. Ik stem voor Cabyon.
Silverbyte Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 Daar ga ik dan maar in mee: Cabyon. Laten we het volgende lijstje gebruiken, iedereen die een naam toevoegt bewerkt de code even: Cabyon - 2 stemmen... ... ...
thebig Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 (bewerkt) Had je het bericht goed doorgelezen, dan had je Neosyp voorgesteld. Aangezien hij de opdracht heeft opgelost, naar alle waarschijnlijkheid, krijgt hij ook hier de tweede vrijstelling, zodat alleen hij zekerheid heeft voor een volgende ronde en we bovendien 1000 euro krijgen. Het is niet dat ik het de rest niet gun, maar ik ga mee in het voorstel van Thuco. Bewerkt: 21 januari 2013 door thebig
Silverbyte Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 Vind ik een heel goed idee thebig, maar ik weet niet of de organisatie het toelaat om als het ware twee vrijstellingen bij één persoon te hebben.
Die Hard Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 Had je het bericht goed doorgelezen, dan had je Neosyp voorgesteld. Aangezien hij de opdracht heeft opgelost, naar alle waarschijnlijkheid, krijgt hij ook hier de tweede vrijstelling, zodat alleen hij zekerheid heeft voor een volgende ronde en we bovendien 1000 euro krijgen. Het is niet dat ik het de rest niet gun, maar ik ga mee in het voorstel van Thuco. Ik vermoed dat Silverbyte en MegaPilot kiezen voor optie 2, en daarom de naam noemen van degene die zij het het meest gunnen.
Silverbyte Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 Zoals hierboven al gezegd wilde ik eigenlijk ook meegaan in het voorstel van Thuco, maar ik denk dat nu NeoSyp een vrijstelling heeft we hem niet nóg een vrijstelling kunnen bezorgen.
thebig Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 Goed even uitwerken: We zetten $NeoSyp$ alleen op de eerste plek. Hij verdient een vrijstelling, maar aangezien hij die al heeft, verandert er niets. Voor de andere deelnemers vergroot de kans een heel klein beetje dat ze de volgende ronde halen. Dan is het nu alleen nog de vraag: wie gunnen we de andere jokers? We kunnen dit ofwel afspreken ofwel komen we alleen overeen dat NeoSyp op één staat en vullen we de rest in. Ik zou het zelf invullen en de resultaten aan het lot overlaten. We gaan het nooit overeenkomen anders.
Recommended Posts