Jump to content

[WidM] Week 1 - De gun-factor

Recommended Posts

• Reacties 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Silverbyte

17

• thebig

15

• Faenty.

12

• Kloep

10

Geplaatst:

Goed, dan hebben we nu vier stemmen voor NeoSyp: MegaPilot, thebig, ikzelf en NeoSyp zelf. Wie doen er nog meer mee?

Geplaatst:

Ik kan niet mijn voorstel plotseling intrekken als ik er niet meer achter zou staan, dus ik zal ook $NeoSyp$ bovenaan plaatsen. Ik ga er vanuit dat de vrijstelling specifiek aan deze ronde gekoppeld zit, waarmee we een vrijstelling uit het spel halen en onderling mogen uitmaken wie de jokers krijgen.

Wat betreft de functie van penningmeester: ik kan mij niet goed voorstellen wat zijn functie is buiten wellicht bijhouden van de pot. Ik zou daar dus niet moeilijk over doen en een naam invullen van iemand die je vertrouwt, waarbij de meeste stemmen gelden.

Geplaatst:

Dan hebben we nu zes personen die voor $NeoSyp$ zullen stemmen: MegaPilot, thebig, ikzelf, NeoSyp zelf, Pwned. en Thundercover. Moet voldoende zijn, maar het zou fijn zijn als de anderen ook op hem stemmen. :)

Ben het eens met Thundercover: laten we de penningmeester gewoon individueel kiezen.

Geplaatst:

Ik stem ook wel voor Neosyp.

Over de penningmeester? Wat deze in het echt doet weet ik wel, maar wat doet deze op het forum? Iemand enig idee? Hoe moet ik het voor me zien dat deze het geld beheert?

Geplaatst:

Zeven stemmen, prima! :)

Ik vermoed dat het aan de penningmeester is om bij te houden hoeveel geld er in de pot zit. Wanneer hij zegt dat er meer in de pot zit dan dat er daadwerkelijk in zit zullen Nandro en Jet wel ingrijpen, maar wanneer hij zegt dat er minder in zit dan zou moeten (en wij hebben dit niet door) is hij natuurlijk aan het mollen of heeft het gewoon niet goed bijgehouden. Belangrijk dat je de Mol niet uitkiest als penningmeester dus.

Geplaatst:

A ok. En buiten dat? Vrij weinig dus.

Maar goed, hoe gaan we dat doen dan? Denk dat ook hier iedereen zichzelf het meest vertrouwd.

Geplaatst:

A ok. En buiten dat? Vrij weinig dus.

Maar goed, hoe gaan we dat doen dan? Denk dat ook hier iedereen zichzelf het meest vertrouwd.

Ik heb niet op mezelf gestemd als penningmeester.

Geplaatst:

Ik kan niet mijn voorstel plotseling intrekken als ik er niet meer achter zou staan, dus ik zal ook $NeoSyp$ bovenaan plaatsen. Ik ga er vanuit dat de vrijstelling specifiek aan deze ronde gekoppeld zit, waarmee we een vrijstelling uit het spel halen en onderling mogen uitmaken wie de jokers krijgen.

Wat betreft de functie van penningmeester: ik kan mij niet goed voorstellen wat zijn functie is buiten wellicht bijhouden van de pot. Ik zou daar dus niet moeilijk over doen en een naam invullen van iemand die je vertrouwt, waarbij de meeste stemmen gelden.

Weten jullie zeker dat het op deze manier werkt? En dat er straks niet iets gebeurt wat we liever niet willen doordat we denken slim te zijn? En hoe zit het met de verdeling van de jokers? :puh:

Geplaatst:

De jokers worden verdeeld op geluk. Je vult dus van nummer 2-10 in wie je zelf wilt.

Doe je ook mee met het ons plan om NeoSyp op 1 te zetten.

Geplaatst:

Weten jullie zeker dat het op deze manier werkt?

Nee, natuurlijk niet.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...