Jump to content

Drummen


Nyltje

Recommended Posts

Drummen hier mensen?

Ik drum nu iets meer dan een half jaar, volgens de drum docent ben ik best goed vergeleken met andere. Ik speel ook met nog iemand die al een jaar erop zit en ik ben soms beter en soms even goed als hem. We dus zijn we in totaal met z'n drieën aan het oefenen.

Meer dingen kunnen jullie hier natuurlijk ook kwijt zoals welk drumstel je hebt, vragen zoals welk drumstel zal ik nemen en nog veel meer! Alles mag gepost worden zolang het maar over drummen gaat! ;D

Link to comment
Delen op andere websites

Jep, ik drum. Nu bijna 2 jaar, ik had om de 14 dagen drumles. Helaas is het er de laatste tijd nogal flink bij ingeschoten. Ik drum zelf thuis op een Sonor kit. Ik ontwikkel mezelf ook zonder lessen, dat is wel heel erg fijn. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik drum wel eens als dat kan, zie onder de spoiler:

Ik speel zelf geen drum, maar ik weet nog dat ik vroeger altijd op drum wilde. Ik woon in een woonwijk, en dus vonden mijn ouders dat geen goed idee, en ben ik maar gitaar gaan spelen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nu in mijn 3e jaar muziekschool (ik volg noteleer terwijl dat in feite niets met drum te maken heeft :7) met als hoofdvak slagwerk. Dat houdt dus hoofdzakelijk drum in, maar men probeert me ook andere percussie-instrumenten aan te leren. Ik heb hier thuis ook een redelijk goeie drum staan, van Pearl. Alleen de cymbalen zijn naar mijn mening afschuwelijk, totaal geen mooie fijne klank :N Nochtans zijn het er niet van Pearl zelf want die hebben geen al te goeie reputatie. Het is m'n laatste jaar op een academie, ik ga een winkel contacteren om er privéles te kunnen drummen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...