Jump to content

Puma

Recommended Posts

De enige games waarbij een Beta word gebruikt is bij Massive Online. World of Warcraft, League of Legends, Guild Wars 2, en trek het maar door. Dat komt omdat de wereld zo verdomd groot is dat het onmogelijk is om met een tester team (zoals Rockstar voor GTA en haar games gebruikt, check de Credits maar eens) alle glitches en bugs te kunnen vinden. Reken dus maar niet op een Beta code, die gaat er echt niet vlug komen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 282
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    23

  • Phoenyxar

    15

  • Davedavy

    11

  • GTAKevin023

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik blijf denken rond 23 maart. Maar we zullen zien op 1 december. Overigens zou het met ook niet verbazen dat we iets te horen krijgen op 2 november.

Hoezo 1 december? Voor als je het niet zou weten, de GI komt uit op 1 november.

U mag nu enthousiast worden.

Hoezo 1 december? 1 december ben ik jarig. De prima datum voor een release van 's werelds beste game ;)

Denk dat de release begin 2013 komt, ik gok 23 februari ;)

EDIT: Joehoe

Bart Smit zegt: GTA V komt op 1 december!

Een grote titel als Grand Theft Auto V is een echte megaseller voor winkels die videospelletjes verkopen. Geen wonder dat deze bedrijven zo snel mogelijk een datum willen prikken waarop jij het spel kunt ophalen, maar Bart Smit gaat alvast een stapje verder. Zij claimen in de webshop namelijk dat de game op 1 december 2012 uitkomt! WAT!? Hebben wij dan een aankondiging gemist? Net als de rest van de wereldpers?

Bron:http://www.metronieuws.nl/entertainment/bart-smit-zegt-gta-v-komt-op-1-december/xSFljw!z_MakgsUojNbg_bQsZSKnw/

Ik zei het je, 1 december is de dag :puh:

Speculatie, speculatie, speculatie

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

1 December is natuurlijk wel heel erg snel, waarschijnlijk een goede manier om nu alvast veel reserveringen te verzamelen. Ik denk niet dat we dit jaar nog GTA V spelen, waarom? Rockstar vraagt in eind oktober nog om feedback over de multiplayer. Je zou dus kunnen stellen dat deze nog niet ver gevorderd is en dat daar nog flink wat tijd in gestoken moet worden. Daarnaast zou het onwijs snel zijn, we hebben een jaar gewacht sinds de trailer op wat meer informatie. Dan zouden ze nu de game binnen 6 weken in de winkels hebben liggen?

Ik denk dat we voor het einde van het jaar wel meer weten, maar dat de game ergens rond april uit zal komen. Misschien in 2013, maar ik kijk er ook niet raar van op als dat pas 2014 zou zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, ik denk dat 1 december ook veel te snel is. Was ook maar flauw bedoeld, 1 december is mijn 15-jarige jubileum van bestaan. Dus zou wel vet zijn, als de nieuwe GTA op m'n verjaardag uit zal komen. Maar dat zal wel niet gebeuren, helaas :(

Ik denk februari 2013, omdat Take Two nooit zulke koopcijfers zou verwachten met het pakketje games wat ze nu hebben. Maar het zal me inderdaad ook niet verbazen, dat het veel later uitkomt dan wij allemaal denken. Typisch iets voor R*. Ze begonnen ongeveer massaal met Max Payne 3 info te strooien, 5/6 maand voor de release van MP3. November 2012 + 5/6 maand levert eind maart 2013 op, een vrij realistische datum, volgens mij ;) De hype rondom GTA V is al groot genoeg. Mensen die zeggen dat het te lang duurt, en dreigen het niet te kopen, kopen het toch. Gewoon omdat je veel te nieuwsgierig bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Vanwege de combinatie dat er zo weinig bekend is en dat Rockstar meestal released rond augustus zou ik zeggen augustus 2013... Echter denk ik dat de game ergens rond april-mei-juni echt wel klaar zou moeten zijn, aangezien multiplayer denk ik niet gemaakt wordt voordat de rest van het spel goed en wel af is, misschien op wat polishing na. Ik kan me niet voorstellen dat multiplayer en polishing nog tot augustus zou duren, zelfs met het bugtesting en bug fixing erbij...

Eerder dan april mogen we 'm denk ik sowieso niet verwachten, gezien er dan, lijkt mij, al veel meer bekend zou moeten zijn, vooral de release datum...

Link to comment
Delen op andere websites

Eerder dan april mogen we 'm denk ik sowieso niet verwachten, gezien er dan, lijkt mij, al veel meer bekend zou moeten zijn, vooral de release datum...

Misschien, terugkijkend op Rockstars verleden met Max Payne 3, beetje rekenen en er vanuit gaan dat we binnen een maand een datum krijgen, zou GTA V inderdaad niet eerder komen dan april. Volgens speculaties (ja, speculaties) zou R* een vrij snelle release willen hebben. Maar speculaties, tjah, laten we die maar vergeten. Daar is bij R* toch nooit iets van waar...

Als je nou naar trailer 1 kijkt, november 2011, zag het er al redelijk uit. De screens van juli, ook best wel aardig. Maar bij de augustus screens, kreeg ik toch echt het gevoel dat het al bijna af is. Dat leek voor mij al aardig op een totaalplaatje. En ik neem aan dat de multiplayer ook al in een ver stadium is, want het lijkt me dat ze aan dingen als missies en multiplayer tegelijk werken, want dat gaat nog wel redelijk samen. In de trailer zaten al beelden uit (waarschijnlijk) missies, dus daar was toen ook al aardig aan gewerkt. Ze zullen nu toch wel bezig zijn de puntjes op de i te zetten? Ze zijn (neem ik aan) al vanaf de release van GTA IV bezig met de game. Tussendoor zijn de Episodes nog gekomen, maar dat was gewoon een uitbreiding van GTA IV. Nieuw verhaal, nieuwe missies, zelfde map. Paar nieuwe autos, nieuwe wapens.

De engine is waarschijnlijk dezelfde als die van GTA IV, dus daar hoeft niet enorm veel meer aan gesleuteld te worden. Ik denk dat het spel al wel op de 90% zit, en dat die laatste 10% niet lang meer zal duren. Ik denk dat de game binnen 3 maand wel klaar is, en dat we hem eind februari misschien wel al kunnen spelen...

Link to comment
Delen op andere websites

Zou het trouwens niet kunnen zijn dat ze al een goed werkende multiplayer gebouwd hebben (neem: helemaal hetzelfde als IV) en nu gewoon de vraag hebben gesteld aan de fans om nog extra ideeën erin te verwerken? Dan zitten ze ook alweer een stuk verder.

Link to comment
Delen op andere websites

Blijkbaar zouden er een aantal afbeeldingen gelekt zijn waarop onder andere de release date vermeld staat. "Spring 2013" staat er (dus ergens tussen maart en juni 2013).

Helaas staat er enkel XBOX360 & PS3 tussen, dus geen idee wanneer de PC versie dan beschikbaar zal zijn. :(

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je er nog niks over kunt zeggen. Er zijn zoveel geruchten. De één zegt dit en de andere weer dat. Daarbij zijn er ook nog genoeg mensen die het leuk vinden om valse informatie in de wereld te brengen. Ik denk zelf dat hij eind 2013 uit komt. Ik hoop eerder maar betwijfel het. Zolang het spel maar goed is. En daar ben ik wel zeker van.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou kunnen dat het (zoals zo vaak) fake is, maar tot zover ik weet zijn deze screens ondertussen ook weer offline gehaald. De meesten hebben ze wel ergens opgeslagen, maar ik zie niet vaak 'fake' artwork/screens offline gehaald worden.

In ieder geval denk ik wel dat (als het echt is) we waarschijnlijk ergens komende maand of in december de officiële datum zullen weten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...