Jump to content

Puma

Recommended Posts

  • Reacties 282
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    23

  • Phoenyxar

    15

  • Davedavy

    11

  • GTAKevin023

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn neef heeft dat niet verzonnen hoor, anders zou hij dat wel zeggen :puh:

Hij zei dat dat op de Rockstar site stond ergens op een forum van hun..

Staat er niet. Een beta slaat helemaal nergens op. Al helemaal niet als de game pas aan het eind van 2012 uitkomt, of zelfs in 2013.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn neef heeft dat niet verzonnen hoor, anders zou hij dat wel zeggen :puh:

Hij zei dat dat op de Rockstar site stond ergens op een forum van hun..

Staat er niet. Een beta slaat helemaal nergens op. Al helemaal niet als de game pas aan het eind van 2012 uitkomt, of zelfs in 2013.

Ja, ik snap het ook niet echt Visser :-(

Misschien komt er wel een 2e trailer met de release datum erin, wie weet..

Bewerkt: door MisterDM
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik denk dat ze met de release van Max Payne 3 de releasedatum gaan bekendmaken, met zo'n soort foldertje in het doosje.

Ik hoop maar dat het eind 2012 is, dan staan er gelijk 3 dingen op mijn verlanglijst :bonk:

Maar ik denk dan mei 2013 of later. Ik hoop natuurlijk eerder. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

In de lijn van je gedachte denk ik dat ze sowieso niet met een datum komen voordat ze de DLC's van MP3 goed hebben verkocht, hoor. knipoog.gif

O god, ja. Idd. Die DLC's moeten ook nog komen. Ah! Heb zin in gta 5 :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk eerder dat de datum op het verkoop bord 2405. Dat we op die datum meer info/of een tweede trailer kunnen verwachten.

Dat klinkt op dit moment logischer.

Dan ga je uit van Nederlandse datumnotatie. dd/mm/jj. Maar volgens mij is het daar mm/dd/jj, toch? Ben er niet helemaal zeker van hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk eerder dat de datum op het verkoop bord 2405. Dat we op die datum meer info/of een tweede trailer kunnen verwachten.

Dat klinkt op dit moment logischer.

Dan ga je uit van Nederlandse datumnotatie. dd/mm/jj. Maar volgens mij is het daar mm/dd/jj, toch? Ben er niet helemaal zeker van hoor.

Klopt, maar hier hebben we het al eerder over gehad, volgens mij. 2405 is ook sowieso de geboortedatum van 1 van de Houser-broertjes (Volgens mij Sam, 1972). Maar vergeet niet dat de broers Brits zijn, en GTA wordt voor het grootste deel gemaakt door de werknemers van de afdeling Rockstar North, Schotland. En in Schotland hebben ze dezelfde datumnotatie als ons ;)

btw, 05-24 bestaat niet hè :puh:

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, maar hier hebben we het al eerder over gehad, volgens mij. 2405 is ook sowieso de geboortedatum van 1 van de Houser-broertjes. Maar vergeet niet dat de broers Brits zijn, en GTA wordt voor het grootste deel gemaakt door de werknemers van de afdeling Rockstar North, Schotland. En in Schotland hebben ze dezelfde datumnotatie als ons ;)

btw, 05-24 bestaat niet hè :puh:

Precies, 05-24 bestaat niet. Ik vraag me dus af of het dan iets te maken heeft met een datum. Maarja, je redenatie lijkt opzich logisch. We zullen zien of het waar is over de 24e van mei! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...