Jump to content

Puma

Recommended Posts

  • Reacties 282
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    23

  • Phoenyxar

    15

  • Davedavy

    11

  • GTAKevin023

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik wil niet pessimistisch zijn, maar ik denk dat we hem op z'n vroegst pas eind 2012 mogen verwachten, maar ik ga uit van mei 2013. Mei 2012 lijkt me onwaarschijnlijk aangezien dan ook Max Payne 3 uitkomt. Rockstar zal nooit twee games in dezelfde maand uitbrengen.

Ik vind dit alleen maar realistisch gedacht, want zo kijk ik er tegen aan.

Gta v komt volgens mij gewoon in 2013

Link to comment
Delen op andere websites

Nog bezig met de map? Ik zou verwachten dat dat een van de eerste dingen zijn die af zijn. Misschien inderdaad nog wat bijwerken, of kleine gebieden/gebouwen maken waar geen missies zijn.

Slechts een paar mensen weten waarmee ze bezig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

De map is één van de dingen die als eerste is afgewerkt, anders is het onmogelijk om paths, locaties en missie's goed te laten verlopen/scripten...

Wat wel nog kan afgewerkt worden in deze phase (in verband met modelling) zijn de models van enkele voertuigen/peds - aangezien dat opzich niet een vereiste is voor verder verwerking :)

Link to comment
Delen op andere websites

De map is één van de dingen die als eerste is afgewerkt, anders is het onmogelijk om paths, locaties en missie's goed te laten verlopen/scripten...

Wat wel nog kan afgewerkt worden in deze phase (in verband met modelling) zijn de models van enkele voertuigen/peds - aangezien dat opzich niet een vereiste is voor verder verwerking smile3.gif

En ze zijn misschien nog bezig met voice-overs van missiegevers, vrienden, hoofdrolspelers, vijanden en peds. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat GTA V op de beruchte 24 mei uitkomt, kunnen we nu volgens mij echt wel vergeten. Er is nog maar één trailer uitgebracht, en ik denk zelf dat er nog 2/3 trailers achteraan komen. Om dit dus te doen binnen 3 maanden, lijkt me niet logisch én niet slim.

Zelf denk ik dat GTA V eind 2012/begin 2013 uitkomt (november t/m maart). Maar goed, ik zeg als nuchtere Fries altijd; "De tiid sil it leare" (De tijd zal het leren). :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...