Jump to content

Puma

Recommended Posts

We kunnen er nu wel van uitgaan dat hij in mei/juni uitkomt

En wat doet jou dat geloven? Heb je daar een goed argument/meerdere redenen voor, of roep je nu maar gewoon wat in het rond, alsof het zo zeker als wat is?

Ik weet niet of exmpletree het om dezelfde reden zegt, maar mijn gok ligt ook zo rond mei 2012.

Rockstar released normaal gesproken zijn game ongeveer 4 a 6 maanden na de aankondiging.

Tevens is dat de periode waarin vorig jaar LA Noire uitgebracht werd rond dezelfde periode vorig jaar uitgebracht en RDR in 2010 ook.

Dat hoeft natuurlijk niets te betekenen en is ook vrij weinig 'bewijs' dat de release rond die periode ligt maar het kan een indicatie zijn.

Bewerkt: door PimFRFC
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 282
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    23

  • Phoenyxar

    15

  • Davedavy

    11

  • GTAKevin023

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk dat 2013 te laat is, en GTAV gaat ook niet ergens in het najaar uitkomen denk ik. Rockstar geeft de laatste tijd alles uit rond april/mei (GTA4, RDR, LA Noire). En 6 maanden na de aankondiging past goed bij GTA lees ik hier, dus ik gok ook op 24 Mei 2012.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag met af hoe iedereen op die 24 mei komt?

Het is niet omdat er ergens op een stoep in de trailer 2405 stond dat dat betekent dat 24/05 de releasedatum is.

Het is een gewone random nummering en geen subtiele hint volgens mij. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Het nummer 2405 staat ook op de achterkant van de vertrekkende jet in TBoGT - maar in de vorm JKL24051972

24-05-1972 is de geboortedatum van Dan Houser, hoofd van R* zoals je wellicht weet.

Op 24-05-2012 viert hij zijn 40ste verjaardag wat oftewel een geschikt ogenblik is voor een release of de aankondiging van de release van dit geweldig spelletje ^^

Link to comment
Delen op andere websites

in de trailer als het huis te koop wordt gezet rijdt er een soort verhuiswagen weg als je de beeld stop zet op het moment dat de verhuiswagen wilt wegrijden staat er rechstonderop de wagen "We aim not to lose it" en rijdt ie uit beeld en dan zie je de stoeprand met 2405.

Het kan natuurlijk ook een soort dwaalspoor zijn maar ze kunnen het ook express doen dat ze bedoelen dat ze er alles aan gaan doen om 24-05 te halen wie weet...

Link to comment
Delen op andere websites

al het bovenstaande is een reden waarom hij half 2012 uit zal komen en op het bord op de golfbaan staat 169. Dit kan 169 dagen zijn wat ongeveer uitkomt op half 2012 (beetje vergezocht ik weet het, maar t is wel heel erg toevallig)

en het is voor rockstar een gewoonte om een game een half jaar na de aankondiging uit te brengen

ik vond ook die slogan "we aim not to lose it" (op het busje) wel leuk. Dit kan betekenen "we proberen je pakketje/post niet te verliezen" of "we proberen het (de releasedatum) vast te houden/niet uit te stellen. Vlak daarna is 2405 te zien. dit is de geboortedatum van een R* medewerker, het zou wel een leuk verjaardagskado zijn voor hem (de game dus)

Link to comment
Delen op andere websites

al het bovenstaande is een reden waarom hij half 2012 uit zal komen en op het bord op de golfbaan staat 169. Dit kan 169 dagen zijn wat ongeveer uitkomt op half 2012 (beetje vergezocht ik weet het, maar t is wel heel erg toevallig)

en het is voor rockstar een gewoonte om een game een half jaar na de aankondiging uit te brengen

ik vond ook die slogan "we aim not to lose it" (op het busje) wel leuk. Dit kan betekenen "we proberen je pakketje/post niet te verliezen" of "we proberen het (de releasedatum) vast te houden/niet uit te stellen. Vlak daarna is 2405 te zien. dit is de geboortedatum van een R* medewerker, het zou wel een leuk verjaardagskado zijn voor hem (de game dus)

van Sam Houser, de mede-oprichter van Rockstar Games, en dus niet zomaar een medewerker ;p

Link to comment
Delen op andere websites

al het bovenstaande is een reden waarom hij half 2012 uit zal komen en op het bord op de golfbaan staat 169. Dit kan 169 dagen zijn wat ongeveer uitkomt op half 2012 (beetje vergezocht ik weet het, maar t is wel heel erg toevallig)

en het is voor rockstar een gewoonte om een game een half jaar na de aankondiging uit te brengen

ik vond ook die slogan "we aim not to lose it" (op het busje) wel leuk. Dit kan betekenen "we proberen je pakketje/post niet te verliezen" of "we proberen het (de releasedatum) vast te houden/niet uit te stellen. Vlak daarna is 2405 te zien. dit is de geboortedatum van een R* medewerker, het zou wel een leuk verjaardagskado zijn voor hem (de game dus)

van Sam Houser, de mede-oprichter van Rockstar Games, en dus niet zomaar een medewerker ;p

dat bedoel ik. Nog beter dus

Link to comment
Delen op andere websites

al het bovenstaande is een reden waarom hij half 2012 uit zal komen en op het bord op de golfbaan staat 169. Dit kan 169 dagen zijn wat ongeveer uitkomt op half 2012 (beetje vergezocht ik weet het, maar t is wel heel erg toevallig)

en het is voor rockstar een gewoonte om een game een half jaar na de aankondiging uit te brengen

ik vond ook die slogan "we aim not to lose it" (op het busje) wel leuk. Dit kan betekenen "we proberen je pakketje/post niet te verliezen" of "we proberen het (de releasedatum) vast te houden/niet uit te stellen. Vlak daarna is 2405 te zien. dit is de geboortedatum van een R* medewerker, het zou wel een leuk verjaardagskado zijn voor hem (de game dus)

van Sam Houser, de mede-oprichter van Rockstar Games, en dus niet zomaar een medewerker ;p

dat bedoel ik. Nog beter dus

Kan ook zijn van "we proberen op 24 mei je bestelling (GTA 5) af te leveren bij je huis"

Link to comment
Delen op andere websites

ik wordt wel gek van al die release datum's maar ik las bij intertoys dat ie 31 dec. uitkomt.

ik hoop in 2011 dat zou een mooie opening zijn :tu:

Hoe vaak moet er nog gezegd worden dat die release datums bij winkels als Bol.com/intertoys/dixons niet de daadwerkelijke release datums zijn maar gewoon een datum waarop die winkel verwacht dat de game wordt gereleased? De enige die de release datum weten zijn de mensen van Rockstar. Verder niemand.

Link to comment
Delen op andere websites

En glijk een leuke bankrekening, geloof mij nou maar dat rockstar een goed jaar tegemoed ziet!

Als je 169 neemt en je trekt er 100 vanaf heb je 69, staat rockstar om bekent dit altijd in game te verwerken.

Weet ik, maar toch...

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij juist (weeral) is opgevallen in de tailer is dat het cijfer 24 er veel inkomt (dat wisten we al).

Hier heb ik een aanwijzing dat het op een "24" misschien zal uitkomen... Een "42" op de politieauto, draai je ze om dan heb je weeral "24". In de trailer ongeveer bij 1:07. ^_^

post-115634-1320853031,33.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...