Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto 5 komt pas in september!


gallery_1_5_42264.jpg

Rockstar Games houdt zijn traditie van de release van Grand Theft Auto uitstellen in stand. Zojuist hebben we namelijk van Rockstar Games per e-mail te horen gekregen dat GTA5 is uitgesteld tot september 2013. De reden hiervoor is dat Rockstar Games simpelweg meer tijd nodig heeft om het spel te ontwikkelen tot de grootste, meest dynamische en diverse open wereld die Rockstar Games ooit heeft gemaakt.

De release-datum staat nu volgens de website van Rockstar Games op dinsdag 17 september 2013. Dit is waarschijnlijk weer enkele de release datum voor Noord-Amerika. De release in Nederland en België zal waarschijnlijk enkele dagen later zijn. UPDATE: Volgens Rockstar Games is de release van GTA5 in Nederland en België zowaar op dezelfde dag!

Nu hopen dat het langer wachten betekent dat GTA5 alleen maar beter wordt! smile2.gif

Bron: Rockstar Games newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik had er nochtans vertrouwen in dat ze het deze keer wel zou lukken op de afgesproken tijd, maar goed. Als we van overal horen hoe reusachtig GTA V gaat zijn en hoeveel er te doen gaat zijn, dan versta je ook wel dat ze nog wat extra maanden hebben. Zo extreem lang is het niet uitgesteld.

Bovendien ben ik nu zeker dat het niet in de examens valt en ga ik ongestoord 2 weken kunnen spelen voor ik weer naar school moet :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Voor de fanboys voor wiens aanvallen ik nu al ga mogen pareren: Rockstar stelt zowat elke game uit. Dat is zeer slechte PR.

Beter goede games dan goede PR.

Daarbij vind ik het nog niet zo erg, een uitgave in de late lente had me niet goed uitgekomen, dit is al wat beter.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Falend.

Voor de fanboys voor wiens aanvallen ik nu al ga mogen pareren: Rockstar stelt zowat elke game uit. Dat is zeer slechte PR.

Ergens ook niet, dat verlengt de hype/spanningen wat bij mensen. Maar over het algemeen maakt het voor een groot en populair bedrijf als Rockstar toch weinig uit.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Falend.

Voor de fanboys voor wiens aanvallen ik nu al ga mogen pareren: Rockstar stelt zowat elke game uit. Dat is zeer slechte PR.

Ergens ook niet, dat verlengt de hype/spanningen wat bij mensen. Maar over het algemeen maakt het voor een groot en populair bedrijf als Rockstar toch weinig uit.

Er zit een verschil tussen dat en keer te doen voor wat betere sales, en dat altijd te doen :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ben nogal boos op Rockstar, ze laten ons zo lang wachten met weinig info en dan geven ze ons eindelijk wat info door te zeggen dat het in de lente komt, en dan blijkt dat niet te kloppen. En dan kan je wel zeggen dat dit een grote game is, maar dat wisten ze van te voren ook wel, hadden ze rekening mee moeten houden voordat ze de fans valse hoop gaven. Ik heb me helemaal lopen verheugen om dit in de zomervakantie te spelen... :ch:

Bewerkt: door TalkingPear

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...