Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto 5 komt pas in september!

gallery_1_5_42264.jpg

Rockstar Games houdt zijn traditie van de release van Grand Theft Auto uitstellen in stand. Zojuist hebben we namelijk van Rockstar Games per e-mail te horen gekregen dat GTA5 is uitgesteld tot september 2013. De reden hiervoor is dat Rockstar Games simpelweg meer tijd nodig heeft om het spel te ontwikkelen tot de grootste, meest dynamische en diverse open wereld die Rockstar Games ooit heeft gemaakt.

De release-datum staat nu volgens de website van Rockstar Games op dinsdag 17 september 2013. Dit is waarschijnlijk weer enkele de release datum voor Noord-Amerika. De release in Nederland en België zal waarschijnlijk enkele dagen later zijn. UPDATE: Volgens Rockstar Games is de release van GTA5 in Nederland en België zowaar op dezelfde dag!

Nu hopen dat het langer wachten betekent dat GTA5 alleen maar beter wordt! smile2.gif

Bron: Rockstar Games newswire

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Also:

To those of you saying or seeing various conspiracy theories about there being some other ulterior motive for this delay, rest assured that they’re all nonsense – literally the only reason we’ve delayed the release is because we want the game to be as good as it needs to be.

For those of you asking about the official box art, that will be coming out a bit later as well.

Thank you all for understanding.

Aldus R*.

Ga nou a.u.b. niet zo'n haat richting R* werpen, het is jammer, maar heb gewoon geduld. En anders reis je maar naar New York/Edinburgh om de game te jatten ofzo :)

Laten we het spel in de lente jatten :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik hoop dat watch dogs gta van de troon stoot, als je keer op keer zo met je klanten omgaat verdien je het gewoon niet om zo bekend te zijn.. vind de gta games geweldig maar dit slaat gewoon nergens op..

Dus jij hebt liever dat ze het direct op de markt plempen, ook al is het nog niet gepolijst. Net als EA en Activision dat doen. Die gaan dus goed met hun klanten om volgens jou, omdat deze wel het product releasen op de gestelde datum.

Doe mij maar een volledig werkend spel, dan mag jij je betaproducten hebben.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

EA en Activision. Ik hoop dat hun ooit snel failliet gaan.

Die maken telkens ieder jaar hetzelfde spel maar met een andere map en shit. Echt overhyped shit.

Black Blops 2 of 3 gaan echt niks voorstellen tegenover GTAV. #FACT.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik hoop dat watch dogs gta van de troon stoot, als je keer op keer zo met je klanten omgaat verdien je het gewoon niet om zo bekend te zijn.. vind de gta games geweldig maar dit slaat gewoon nergens op..

Dus jij hebt liever dat ze het direct op de markt plempen, ook al is het nog niet gepolijst. Net als EA en Activision dat doen. Die gaan dus goed met hun klanten om volgens jou, omdat deze wel het product releasen op de gestelde datum.

Doe mij maar een volledig werkend spel, dan mag jij je betaproducten hebben.

Nou pipo.. het is elke keer weer raak met rockstar.. dit zijn gewoon trucjes. Als je niet zeker weet of je de "geplande'' datum haalt kun je beter geen release datum geven, en wachten tot je wel zeker weet dat hij helemaal af is..

Bewerkt: door Vincent-GTA

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar wie zegt dat ze het niet zeker wisten? Het spel was waarschijnlijk in de afrondingsfase of praktisch af toen ze de datum gaven, en ze waren misschien al in de verondersteling dat het spel af zou zijn in de lente, maar misschien stuitten ze later nog op een aantal bugs/glitches waardoor Rockstar het liever een keer uitstelde. Iedereen heeft toch liever een bug-loos spel? Dan maar een half jaar langer wachten, mij hoor je niet klagen.

Overigens is 'spring' een redelijk brede periode, dus dat kon best juni zijn. Juni en september scheelt niet zo veel.

Bewerkt: door Foreigner97

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Nou pipo.. het is elke keer weer raak met rockstar.. dit zijn gewoon trucjes. Als je niet zeker weet of je de "geplande'' datum haalt kun je beter geen release datum geven, en wachten tot je wel zeker weet dat hij helemaal af is..

I dare to disagree.

Al sinds de eerste trailer lopen fans te zagen en te zoeken achter een mogelijke release datum. Gemakkelijkheidshalve krijgen we er dan eentje een goed jaar later toegeworpen, eentje die ze niet kunnen halen maar die wel de fans doet uitkijken omdat het niet zo ver meer is. Wanneer die datum dan dichterbij komt kan ze verzet worden naar de echte datum en je hebt jezelf een fanbase die opgefokt zit af te wachten naar de game. Je kunt het nu smerig, laag of stom vinden; maar het werkt en we zijn er als fans dan nog eens zelf verantwoordelijk voor.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wees blij dat het uitgesteld word wand dan weetje dat dit een topgame word. Maar ook aan de andere kant is het langer wachten. Ik bedoel wil je nou een spel hebben wat vol bugs zit of een top game die langer op zich laat wachten???

Bewerkt: door lokan

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

17 september kan je echt geen zomervakantie meer noemen. Midden-Nederland, die het laatste vakantie heeft, moet op 1 september weer beginnen... En voor zover ik weet duurt de zomervakantie in België ook maar tot 1 september? Dus wat dat betreft heeft Rockstar het net niet goed gepland voor ons. :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

17 september kan je echt geen zomervakantie meer noemen. Midden-Nederland, die het laatste vakantie heeft, moet op 1 september weer beginnen... En voor zover ik weet duurt de zomervakantie in België ook maar tot 1 september? Dus wat dat betreft heeft Rockstar het net niet goed gepland voor ons. :puh:

Wij moeten 17 augustus (geloof ik) alweer naar school. Nog erger dus. :7

Jammer dat Rockstar Games bepaald heeft dat we zo lang moeten wachten, maar goed... Het weerhoudt mij er niet van de game te gaan spelen, hoor. Ondanks dat het voor mij in het examenjaar ligt. :$

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...