Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto 5 komt pas in september!

gallery_1_5_42264.jpg

Rockstar Games houdt zijn traditie van de release van Grand Theft Auto uitstellen in stand. Zojuist hebben we namelijk van Rockstar Games per e-mail te horen gekregen dat GTA5 is uitgesteld tot september 2013. De reden hiervoor is dat Rockstar Games simpelweg meer tijd nodig heeft om het spel te ontwikkelen tot de grootste, meest dynamische en diverse open wereld die Rockstar Games ooit heeft gemaakt.

De release-datum staat nu volgens de website van Rockstar Games op dinsdag 17 september 2013. Dit is waarschijnlijk weer enkele de release datum voor Noord-Amerika. De release in Nederland en België zal waarschijnlijk enkele dagen later zijn. UPDATE: Volgens Rockstar Games is de release van GTA5 in Nederland en België zowaar op dezelfde dag!

Nu hopen dat het langer wachten betekent dat GTA5 alleen maar beter wordt! smile2.gif

Bron: Rockstar Games newswire

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Het is natuurlijk wel jammer, maar nu heb ik weer wat tijd om Far Cry 3, Hitman HD Collection en Dead Spac 1-3 te spelen. Mijn bonnetje van de GameMania ga ik alleen niet zo lang leesbaar houden. Dan maar 5 euro extra betalen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Anders gameontwikkelaars en uitgevers mochten willen dat zij de mogelijkheid hadden om games zo lang uit te stellen, ik had Oktober 2013 gezegt in het topic waar je een schatting kon doen. Dat blijkt dus aardig te kloppen, iedereen gaat de game toch wel kopen. Zeker nu de Xbox 360 en PS3 tijden uit zijn gaat Rockstar dikke winst op GTA V maken, goed dat ze altijd op de huidige generatie hun games uit brengen. Bij de PS2 deed rockstar dat ook al keurig, San Andreas kwam toen een jaar eerder uit voordat de Xbox 360 uit kwam. Een hoop media zeiden trouwens dat rockstar altijd hun games in mei uitbrengt, dat dat een gewoonte is zeg maar. September is het nieuwe mei van Rockstar in ieder geval dit jaar

Bewerkt: door Sjaakswabber

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk dat ze gta uitbrengen in september of misschien wel later omdat er een nieuwe ps4 en xbox aankomt.

Dus denk dat ze op de specificaties van die computers willen wachten en daar het spel uiteindelijk op willen aanpassen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

C'mon!! Shit, ik wist dit he. Het was gewoon te mooi om waard te zijn, lente 2013. Maar september?!?!?! Pffff. Dat duurd zo lang. Maarja, we kunnen hoog of laag springen maar zo is het gewoon. We zullen wel gewoon een goed spel krijgen en ze bedoelen het er alleen maar goed mee. Ze hebben langer tijd nodig om het perfect te maken. Nou zal het ook in september niet 100% perfect zijn want bugs en glitches horen gewoon in een spel. Dat is altijd leuk. Maar succes met het maken van gta 5 Rockstar. Het zal een top spel worden, daar ben ik zeker van! :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

de kloo....., Oke ik ga niet boos worden. Want ik weet dat Rockstar games een bepaalde standaard heeft qua kwaliteit.

Dat zag ik met Max payne 3, Red Dead redemption, L.A. Noire, en zelfs met GTA: IV. Alles was gewoon perfect aan de spellen, zelfs al vonden meeste mensen niet zo.

En ik heb dan dus ook goede hoop dat GTA: V perfect wordt. En al kost dat 4 maanden langer dan verwacht.

Je leeft immers gemiddels 960 maanden, dan is 4 maanden op een mensenleven niets.

Ben wel alleen een beetje bang om de periode.

Oke het is in de buurt van de feestdagen, (Thanksgiving, Kerstmis, etc.) wat een voordeel kan zijn, Maar hoe ik het de afgelopen jaren zag, rond die periode komen ook heel veel andere games uit. En dan vooral populaire shooters zoals Call of duty. En het lijkt mij dit jaar niet anders te worden. Het kan dus nogal een risico zijn dat Rockstar precies hier middenin een spel gaat uitbrengen. Ik had het dan liever gezien dat ze het nog een paar maandjes langer zouden uitstellen om het dan te releasen in de periode tussen het najaar geweld en het voorjaar geweld. al zou dat betekenen dat gta: V naar 2014 wordt verschoven.

Achja een paar maanden langer wachten, Wacht nu al jaren op GTA: V, kan dus nog wel erbij. En dan nog, In de tussentijd komen zeker nog wel andere toppers uit. Zo niet dan heb ik alleen maar meer tijd om games als bioshock: Infinite, The last of us en Tomb Raider te spelen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...