Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto 5 komt pas in september!


gallery_1_5_42264.jpg

Rockstar Games houdt zijn traditie van de release van Grand Theft Auto uitstellen in stand. Zojuist hebben we namelijk van Rockstar Games per e-mail te horen gekregen dat GTA5 is uitgesteld tot september 2013. De reden hiervoor is dat Rockstar Games simpelweg meer tijd nodig heeft om het spel te ontwikkelen tot de grootste, meest dynamische en diverse open wereld die Rockstar Games ooit heeft gemaakt.

De release-datum staat nu volgens de website van Rockstar Games op dinsdag 17 september 2013. Dit is waarschijnlijk weer enkele de release datum voor Noord-Amerika. De release in Nederland en België zal waarschijnlijk enkele dagen later zijn. UPDATE: Volgens Rockstar Games is de release van GTA5 in Nederland en België zowaar op dezelfde dag!

Nu hopen dat het langer wachten betekent dat GTA5 alleen maar beter wordt! smile2.gif

Bron: Rockstar Games newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wel jammer, maar aan de andere kant maakt het me ook niet zo heel veel uit. Betekent in ieder geval dat ze een geweldig spel gaan maken en dat ze het op het eind niet gaan afraffelen om maar aan die releasedatum van mei 2013 te komen. Dat kan ik juist wel waarderen van Rockstar, ze nemen de tijd om een fantastisch spel neer te zetten. Kwaliteit gaat boven kwantiteit.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zo lang over een spel doen die op de engine loopt van GTA 4, onbegrijpelijk. Ze zijn intussen al vanaf 2009 bezig en nog steeds uitstellen.

En iedereen die het gewoon maar weer goed vindt, als dit bij een andere game was gebeurd stond iedereen op zijn kop.

Als ik eerlijk mag zijn vind ik de game er ook niet geweldig mooi uitzien gezien de ontwikkeltijd, daarentegen waardeer ik wel de grote map,details,voertuigen en de verhaallijn die de game zal krijgen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zo lang over een spel doen die op de engine loopt van GTA 4, onbegrijpelijk. Ze zijn intussen al vanaf 2009 bezig en nog steeds uitstellen.

En iedereen die het gewoon maar weer goed vindt, als dit bij een andere game was gebeurd stond iedereen op zijn kop.

Als ik eerlijk mag zijn vind ik de game er ook niet geweldig mooi uitzien gezien de ontwikkeltijd, daarentegen waardeer ik wel de grote map,details,voertuigen en de verhaallijn die de game zal krijgen.

Juist omdat nog niet alles perfect afgewerkt is, neemt Rockstar Games de tijd. Ook voor anderen dingen natuurlijk, maar het feit dat GTA V nog vol zit met bugs en niet alles even mooi zal zijn, geeft het bedrijf reden om er de tijd voor te nemen. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ze hadden als je doordenkt wel gelijk

In de L-E-N-T-U-H-H (evenveel maanden ;D)

Maart-april-mei-juni-juli-augustus-september. ;D

Maarja vind het best stom... Zeg dan in ieder geval wat je ZEKER weten kan halen, en niet uit je nek lullen...

Het is het geen Wie is de Mol? haha ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mwah, was te verwachten dat het uitgesteld wordt en ja, dat klopt.

Ben alleen niet blij mee wat betreft de PC versie en dat zal hoogstwaarschijnlijk eind 2014 worden.

Mocht dat zo zijn, dan mag Rockstar Games de dikste olifantenl*l diep in hun reet gestoken worden...

Ben je helemaal besodemieterd om ons PC-gamers extra veel tijd te laten wachten!

Dus nu 4 maanden uitstel, beter snel ook een PC versie uitbrengen vóór 2014 voor eens wat iets nieuws.

Bewerkt: door Blue_V

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ze hadden als je doordenkt wel gelijk

In de L-E-N-T-U-H-H (evenveel maanden ;D)

Maart-april-mei-juni-juli-augustus-september. ;D

Maarja vind het best stom... Zeg dan in ieder geval wat je ZEKER weten kan halen, en niet uit je nek lullen...

Lente is van eind maart tot eind juni. Juli, augustus en september zijn de zomermaanden.

Enneh, mij maakt het niet veel uit, ik game toch op de PC en mijn Pc kan hem zeker niet aan, dus moet toch upgraden, en aangezien er niks voor de PC-versie bekend is veranderd er voor mij weinig.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ze hadden als je doordenkt wel gelijk

In de L-E-N-T-U-H-H (evenveel maanden ;D)

Maart-april-mei-juni-juli-augustus-september. ;D

Maarja vind het best stom... Zeg dan in ieder geval wat je ZEKER weten kan halen, en niet uit je nek lullen...

Het is het geen Wie is de Mol? haha ;)

Ze willen juist dat we dat denken. Pff, wat een amateur ben jij! :sigaar:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zo lang over een spel doen die op de engine loopt van GTA 4, onbegrijpelijk. Ze zijn intussen al vanaf 2009 bezig en nog steeds uitstellen.

En iedereen die het gewoon maar weer goed vindt, als dit bij een andere game was gebeurd stond iedereen op zijn kop.

Ik zou het een andere ontwikkelaar maar eens willen zien doen, zover we weten gaat dit alle andere bestaande games zwaar vernederen. Het is ook maar meer dan logisch dat je op zo'n nieuws gematigd reageerd. Wat zou het uitmaken als je om jou te quoten "alles op zijn kop" zou zetten? Ga je het proces daarmee versnellen? Wachten zullen we doen, omdat het moet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

GTA fans zijn het ook gewoon gewend. Zo simpel is het. Had serieus niet anders verwacht, omdat het bij alle grote GTA's zo is geweest. Telkens stellen ze het weer uit, om wat voor reden dan ook.

Best wel bizar hoeveel de aandelen van Take Two daalde. In 1x daalde de koers met bijna 8%. Gelukkig ging het weer iets omhoog daarna, maar uiteindelijk toch gesloten op -6.81%... :O Dag later weer zo'n 5% erbij, maar ja, dat is natuurlijk hoe het werkt op de beurs.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ze hadden als je doordenkt wel gelijk

In de L-E-N-T-U-H-H (evenveel maanden ;D)

Maart-april-mei-juni-juli-augustus-september. ;D

Maarja vind het best stom... Zeg dan in ieder geval wat je ZEKER weten kan halen, en niet uit je nek lullen...

Het is het geen Wie is de Mol? haha ;)

Ze willen juist dat we dat denken. Pff, wat een amateur ben jij! :sigaar:

over wie heb je het nu man ?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...