Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto 5 komt pas in september!


gallery_1_5_42264.jpg

Rockstar Games houdt zijn traditie van de release van Grand Theft Auto uitstellen in stand. Zojuist hebben we namelijk van Rockstar Games per e-mail te horen gekregen dat GTA5 is uitgesteld tot september 2013. De reden hiervoor is dat Rockstar Games simpelweg meer tijd nodig heeft om het spel te ontwikkelen tot de grootste, meest dynamische en diverse open wereld die Rockstar Games ooit heeft gemaakt.

De release-datum staat nu volgens de website van Rockstar Games op dinsdag 17 september 2013. Dit is waarschijnlijk weer enkele de release datum voor Noord-Amerika. De release in Nederland en België zal waarschijnlijk enkele dagen later zijn. UPDATE: Volgens Rockstar Games is de release van GTA5 in Nederland en België zowaar op dezelfde dag!

Nu hopen dat het langer wachten betekent dat GTA5 alleen maar beter wordt! smile2.gif

Bron: Rockstar Games newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

heb ik net alle games afgerond zowat om daarna Gta V te Kunnen Doen kan ik eerst nog een paar nieuwe kopen Ty Rockstar NOT -.- niet eens iets nieuws erbij laten zien alleen ja sorry maar hij is verzet bedoel hoe zit dat met die box art dan?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De box art is nu zeg maar veel te vroeg. Het is pas februari en het spel komt pas uit in midden september.

Het scheelt maar 3 maanden of het is 2014. Maar ja, ik verwacht er niks want het zou zelfs mogelijk kunnen zijn

dat R* GTAV weer uitstelt tot 13 december of zo. In al die jaren hadden ze best wel Las Venturas en San Fierro erbij kunnen zetten,

het is maar Los Santos.

Ach ja, er is nog altijd GTA SA...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De box art is nu zeg maar veel te vroeg. Het is pas februari en het spel komt pas uit in midden september.

Het scheelt maar 3 maanden of het is 2014. Maar ja, ik verwacht er niks want het zou zelfs mogelijk kunnen zijn

dat R* GTAV weer uitstelt tot 13 december of zo. In al die jaren hadden ze best wel Las Venturas en San Fierro erbij kunnen zetten,

het is maar Los Santos.

Ach ja, er is nog altijd GTA SA...

De map is groter als Grand Theft Auto SA, Grand Theft Auto IV, en Red Dead Redemption bij elkaar. Daar hebben ze dus echt wel die 5 jaar voor nodig gehad.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

het is maar Los Santos.

Ze hadden het evengoed Vice City kunnen noemen. De map van de vorige GTA's (lees hier: San Andreas) komt buiten enkele herkenningspunten toch niet met deze map overeen. Het is dus vrij zinloos om te denken dat dit "maar" Los Santos is, want GTA V gaat zich afspelen in "hét" Los Santos. Een ver uitsprawlende stad met een beperkt centrum en vooral kilometers aan suburbs die zich rond de stad uitsmijten al zij het een spinnenweb. Dit Los Santos zal wel met gemak evengroot zijn als de 3 steden van San Andreas gecombineerd (maar die uitspraak staat natuurlijk niet zo heel stevig, we kennen de echte omvang niet)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Grappig dat die uitspraak afkomstig is van iemand die voor Nintendo werkt. :7

Maar hij heeft gelijk wel gelijk en als game ontwikkelaar weet die wel waarover hij spreekt.

Hopelijk komt R* nu met een paar extra trailers of screens om ons toch iets te geven. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Naar mijn gevoel gaat R* niet slechter met zijn klanten om dan andere ontwikkelaars hoor. Momenteel hebben ze Beta-testers die bugs detecteren en verfijnen ze de game daarmee gewoon. Uiteraard jammer dat ze dan niet de oorspronkelijke release halen, maar wat hadden ze dan anders moeten doen? Ons vertellen dat het nog meer dan een jaar ging duren naar de release toe? Misschien wisten ze dat zelf nog niet eens, zijn er meer bugs en glitches dan verwacht opgedoken? We weten het niet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik hoop dat watch dogs gta van de troon stoot, als je keer op keer zo met je klanten omgaat verdien je het gewoon niet om zo bekend te zijn.. vind de gta games geweldig maar dit slaat gewoon nergens op..

Eeh, ik snap niet precies wat je bedoelt daarmee. Oké, bijna elke GTA ondervindt een delay wat de release betreft, maar wil dat direct zeggen dat Rockstar slecht omgaat met hun klanten? Er kan een economische reden achter zitten, maar net zoals Phoenyxar al zegt is er een grote kans dat het gewoon ligt aan het feit dat de game nog een aantal bugs kent. En dan is de vraag: wil je liever een game vol met bugs, maar zonder delay? Of ga je toch voor een delay van een halfjaar maar kun je vervolgens genieten van een geweldige, vrijwel bug-loze game?

Want volgens mij heeft Rockstar wat GTA betreft zelden zijn klanten teleurgesteld met de games.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Niemand wil dat een game uitgesteld word, en als het aan ons lag hadden we GTA V al 5 keer uitgespeeld, maar R* wil gewoon de beste game mogelijk maken en als ze het dan moeten uitstellen jammer dan. GTA V wordt toch wel de beste game voor deze generatie consoles, en mischien wel daarna?

Hoe kan GTA ooit teleurstellen, het is GTA, en waarschijnlijk komt Watchdogs toch op de volgende generatie dus dat duurt nog wel even, ookal wil ik die ook het liefst nu al spelen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik hoop ook dat Watch Dogs GTAV van de troon eraf beukt, en nee, ik haat R* niet hoe ie met zijn klanten omgaat hoor.

Ik vind het alleen zo enorm teleurstellend dat wij PC-gamers zoooo lang moeten wachten op een PC-release.

2013 is net gestart en moeten wij tot midden 2014 wachten, daar wordt je toch niet goed van! Hoop echt niet dat

ze hetzelfde gaan doen als ze deden bij Red Dead Redemption, geen PC-release. Ik heb zelf een PS3

maar eerlijk, ik kan dit ding echt niet serieus nemen. Natuurlijk zijn de graphics wel leuk en aardig allemaal

maar op de PC zie je elke detail heel duidelijk. Het is vrij zinloos om een heel grote tv te hebben voor de PS3, ik heb een 37inch tv en HD-ready.

Het liefst speel ik GTAV op een 17,3 inch laptop met Full-HD. En nee, het is geen gewone zwakke laptop, hoor.

Ik gebruik de PS3 voor arcade-achtige spellen en de PC voor serieuze dingen en gaming.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Also:

To those of you saying or seeing various conspiracy theories about there being some other ulterior motive for this delay, rest assured that they’re all nonsense – literally the only reason we’ve delayed the release is because we want the game to be as good as it needs to be.

For those of you asking about the official box art, that will be coming out a bit later as well.

Thank you all for understanding.

Aldus R*.

Ga nou a.u.b. niet zo'n haat richting R* werpen, het is jammer, maar heb gewoon geduld. En anders reis je maar naar New York/Edinburgh om de game te jatten ofzo :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...