Davedavy Geplaatst: 15 maart 2013 Rapport Geplaatst: 15 maart 2013 Met die nieuwe update hebben ze de snelste snelheid van het spel ook onmogelijk gemaakt, je kunt nu maximaal op lama spelen Over wat anders, mensen die interesse hebben om in de Sandbox regio te spelen, kunnen mij contacteren. Voor de mensen die niet weten wat dat is: In sandbox mode heb je de mogelijkheid legale cheats uit te voeren, geen random disasters en wat meer geld Reageren
FireFighter Geplaatst: 15 maart 2013 Rapport Geplaatst: 15 maart 2013 Met die nieuwe update hebben ze de snelste snelheid van het spel ook onmogelijk gemaakt, je kunt nu maximaal op lama spelen Over wat anders, mensen die interesse hebben om in de Sandbox regio te spelen, kunnen mij contacteren. Voor de mensen die niet weten wat dat is: In sandbox mode heb je de mogelijkheid legale cheats uit te voeren, geen random disasters en wat meer geld I'm in. Zelfde server (EU W1)? Reageren
Davedavy Geplaatst: 15 maart 2013 Rapport Geplaatst: 15 maart 2013 (bewerkt) Jep, zal je zo meteen uitnodigen Edit: Regio [GTAF]Sandbox is geopend Ik heb je een uitnodiging gestuurd FireFighter Bewerkt: 15 maart 2013 door Davedavy Reageren
FireFighter Geplaatst: 16 maart 2013 Rapport Geplaatst: 16 maart 2013 Jep, zal je zo meteen uitnodigen Edit: Regio [GTAF]Sandbox is geopend Ik heb je een uitnodiging gestuurd FireFighter Awesome. =) Trouwens, iedereen die in de GTAF2 region zit, kunnen jullie metaal, legeringen of ruwe olie naar het intl. airport sturen? Reageren
rockertje007 Geplaatst: 16 maart 2013 Rapport Geplaatst: 16 maart 2013 (bewerkt) Hallo. Ik zou wel met mensen willen spelen in de grootste regio. Mijn origin ID is rockertje007. Sandbox of normaal maakt niet uit. Contact via skype rockertje007. Vertel ook dan nog ff welke server. Bewerkt: 16 maart 2013 door rockertje007 Reageren
Davedavy Geplaatst: 16 maart 2013 Rapport Geplaatst: 16 maart 2013 Jep, zal je zo meteen uitnodigen Edit: Regio [GTAF]Sandbox is geopend Ik heb je een uitnodiging gestuurd FireFighter Awesome. =) Trouwens, iedereen die in de GTAF2 region zit, kunnen jullie metaal, legeringen of ruwe olie naar het intl. airport sturen? Wie zijn die nieuwe mensen allemaal eigenlijk? Sandbox mode is trouwens wel fijn hoor! Ongelimiteerd geld etc Reageren
FireFighter Geplaatst: 16 maart 2013 Rapport Geplaatst: 16 maart 2013 (bewerkt) Hallo. Ik zou wel met mensen willen spelen in de grootste regio. Mijn origin ID is rockertje007. Sandbox of normaal maakt niet uit. Contact via skype rockertje007. Vertel ook dan nog ff welke server. De GTAF2 region heeft op dit moment de meeste spelers en is de grootste regio. Te vinden op de Europa West 1 server. Ik stuur je een uitnodiging zodat je mee kan spelen. Mijn origin is Jesaai. Jep, zal je zo meteen uitnodigen Edit: Regio [GTAF]Sandbox is geopend Ik heb je een uitnodiging gestuurd FireFighter Awesome. =) Trouwens, iedereen die in de GTAF2 region zit, kunnen jullie metaal, legeringen of ruwe olie naar het intl. airport sturen? Wie zijn die nieuwe mensen allemaal eigenlijk? Sandbox mode is trouwens wel fijn hoor! Ongelimiteerd geld etc Mensen van het forum, weet nog niet precies wie wie is.. :$ En het ongelimiteerde geld spreekt me wel aan, kan je gewoon echt je 'droomstad' maken haha. Bewerkt: 16 maart 2013 door FireFighter Reageren
Davedavy Geplaatst: 16 maart 2013 Rapport Geplaatst: 16 maart 2013 (bewerkt) Toekomstige DLC's... Beetje prijzig? Volgens bronnen word dit de keuze van de gratis game: Plants VS Zombies SimCity 4 Deluxe Need for Speed: Most Wanted Battlefield 3 Bejeweld 3 Dead Space 3 Mass Effect 3 Bewerkt: 16 maart 2013 door Davedavy Reageren
FireFighter Geplaatst: 17 maart 2013 Rapport Geplaatst: 17 maart 2013 $15 Voor één nieuwe haven? Reageren
Davedavy Geplaatst: 17 maart 2013 Rapport Geplaatst: 17 maart 2013 Ik heb wat plaatjes van de Sandbox regio Mijn stad Kölner Dom Regio Overzicht Vrachtwagens rijden op en aan om het Internationale vliegveld van grondstoffen te voorzien. FireFighter's stad. Arc de Triomphe, met op de voorkant een sta-caravan. Reageren
FireFighter Geplaatst: 17 maart 2013 Rapport Geplaatst: 17 maart 2013 (bewerkt) Zo, je draait nog winst ook. Hoe heb je eigenlijk legeringen, metalen en ruwe olie? Ik zag geen raffinaderij of een inrichting voor het maken van metalen en legeringen in je stad. Of ik moet het over het hoofd gezien hebben. Ik heb trouwens mijn stad bijna volgebouwd, kom ik erachter dat ik nog geen water en elektriciteit heb.. Alles is nog op jou aangesloten, kan dat zo blijven? Bewerkt: 17 maart 2013 door FireFighter Reageren
Davedavy Geplaatst: 17 maart 2013 Rapport Geplaatst: 17 maart 2013 Ja hoor, ik zal wat extra zonnepanelen aanzetten, water is ook geen probleem. En ik heb gewoon zo'n groot handelsdepot neergezet, ik koop die grondstoffen gewoon in en laat ze met mijn eigen vrachtwagens naar het vliegveld vervoeren. Reageren
FireFighter Geplaatst: 17 maart 2013 Rapport Geplaatst: 17 maart 2013 Ja hoor, ik zal wat extra zonnepanelen aanzetten, water is ook geen probleem. En ik heb gewoon zo'n groot handelsdepot neergezet, ik koop die grondstoffen gewoon in en laat ze met mijn eigen vrachtwagens naar het vliegveld vervoeren. En afvoer. :$ Reageren
Davedavy Geplaatst: 17 maart 2013 Rapport Geplaatst: 17 maart 2013 Ja hoor, ik zal wat extra zonnepanelen aanzetten, water is ook geen probleem. En ik heb gewoon zo'n groot handelsdepot neergezet, ik koop die grondstoffen gewoon in en laat ze met mijn eigen vrachtwagens naar het vliegveld vervoeren. En afvoer. :$ Geen idee, als dat beschikbaar is bij mij dan neem maar af hoor Reageren
FireFighter Geplaatst: 17 maart 2013 Rapport Geplaatst: 17 maart 2013 Ik zie dat je nogal last hebt van mijn criminelen.. Sorry. xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.