Kloep Geplaatst: 12 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2013 Het is ook een beetje langs mijzelf gegaan, maar de deadline was een paar minuten geleden. Helaas maar 1 inzending binnen. Nieuwe deadline: 5 maart 20:45 uur. Dan begint de tweede wedstrijd van de Laatste 16, dus een mooi begin dan lijkt me. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeffreyOg Geplaatst: 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2013 Ik doe mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2013 Ik doe mee Het is al een poosje afgelopen, dus dat kan helaas niet meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 2 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2013 Deze contest is nooit echt gestart, omdat het bij 1 inzending is gebleven. En 1 iemand die het tegen zichzelf opneemt, daar is natuurlijk niks aan. Zeker niet gezien de tijd die het voor mij zou kosten alles bij te houden (ondanks dat het maar 1 deelnemer is). Of het volgend jaar weer terugkomt weet ik niet. Tenslotte, als er nu maar 1 deelnemer komt, waarom zou er volgend jaar dan meer zijn? Bij deze dan de vraag: wat kan ik anders doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 30 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2013 Ik wil zeker mee doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2013 @Hierboven; het is allang opgehouden. @Kloep: wat je beter kan doen? Tja, het idee ziet er goed uit. Ik denk echter dat je hiermee beter de Eredivisie kan nemen. Van elke club 1 speler (in totaal 18 clubs, dus 11 basisspelers en 7 wissels). De eerste drie speelronden gewoon oefen, zodat iedereen nog van spelers kan veranderen. Veel leuker, haha! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 1 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2013 (bewerkt) Ik bedoel dat ik bij een nieuwe versie wil mee doen. Ik ben alleen bang dat bijna iedereen het zelfde team maakt. >>> Door Thundercover: Dubbelpost voor je verwijderd. <<< Bewerkt: 1 augustus 2013 door Thundercover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 1 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2013 Visser. Eredivisie was ik ook eerst van plan, maar omdat het seizoen al ver was besloot ik als een soort testje de CL te doen. Kijken of er animo was bijvoorbeeld. Ik was van plan om bij een hoge opkomst komend seizoen de Eredivisie te pakken. Een volgende editie. Tjah, ik kan het doen. Maar het kost erg veel tijd, ook om het voor te bereiden. En zo veel voorbereiding als er uiteindelijk 1 inzending komt, daar heb ik geen zin in. Maar als er meer inzendingen komen, kan ik er zeker naar kijken, alleen lukt dat niet meer voor dit weekend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 2 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2013 (bewerkt) Maak anders een inschrijvinstopic als er genoeg hebben ingeschreven kan je het pas voorbereiden. Dus als je weet dat er genoeg mee doen. Maar komt er dan niet 1 team die iedereen heeft. Een soort van: het ideale team.. En die 7 wisselsspelers worden wss dan spelers van de minst goede clubs. Of ben je verplicht te wisselen. Bewerkt: 2 augustus 2013 door Crazy-Ghost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 2 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2013 Ik denk niet dat iedereen hetzelfde team kiest, je hebt zo veel keus en iedereen verwacht weer net iets anders van de spelers. Je bent niet verplicht te wisselen. Maar stel, je hebt een verdediger van FC Groningen. Deze spelen uit tegen Ajax, dan is het niet verstandig deze op te stellen. Kun je beter je aanvaller van RKC ofzo nemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 21 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2013 Ik ga meedoen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 21 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2013 Joooo ouwe! Count mij in! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2013 Ik doe ook graag mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 22 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2013 Geweldig. Alledrie staan inmiddels op de site: http://kloep.nl/voetbalcoach/site/deelnemer.php Niet heel boeiend, maar dat komt nog wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2013 Zo, de (voorlopige) selectie en opstelling zijn al ingestuurd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.